abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 18:59:22 #251
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57288772
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Oh ja, wispelturige vrouwen zijn het einde.
ik zeg niet dat het altijd even leuk is.... ...maar je hebt wispelturig en wispelturig natuurlijk he.. ..maar zou je echt een vrouw willen die het altijd met je mee eens is, nooit van mening veranderd en altijd dezelfde humeur heeft...???
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_57288850
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef heavenstar het volgende:

[..]

ik zeg niet dat het altijd even leuk is.... ...maar je hebt wispelturig en wispelturig natuurlijk he.. ..maar zou je echt een vrouw willen die het altijd met je mee eens is, nooit van mening veranderd en altijd dezelfde humeur heeft...???
Nee, natuurlijk niet, ze moet wel een eigen mening hebben, dat lijkt me logisch. Maar eigen mening is niet vandaag mening A, en morgen mening B, om daar vervolgens een jaar later nog op terug te komen in een 'meningsverschil' terwijl de man zowel A als B al vergeten was na 5 minuten. Of 10.

Herkenbaar?
pi_57288904
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik werd helemaal nerveus van 'm, maar nee. Gewoon even logisch nadenken voorlopig.
Die hormonen werken nog opperbest!

Edit: iemand was me al voor.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 19:34:57 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 19:06:03 #254
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57288930
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, ze moet wel een eigen mening hebben, dat lijkt me logisch. Maar eigen mening is niet vandaag mening A, en morgen mening B, om daar vervolgens een jaar later nog op terug te komen in een 'meningsverschil' terwijl de man zowel A als B al vergeten was na 5 minuten. Of 10.

Herkenbaar?
..ja heeel herkenbaar... ...maar jullie vergeten ook zo snel dingen... ...en trouwens, er zijn zat mannen die dat ook kunnen hoor..
pi_57289023
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef heavenstar het volgende:

[..]

..ja heeel herkenbaar... ...maar jullie vergeten ook zo snel dingen... ...en trouwens, er zijn zat mannen die dat ook kunnen hoor..
Wij vergeten om bestwil. Anders duurt het 'meningsverschil' alleen nog maar langer, en wij willen gewoon snel goedmaakseks.

En nu niet met vingertjes gaan wijzen, dame.
  maandag 10 maart 2008 @ 19:21:21 #256
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57289295
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:09 schreef dawg het volgende:

[..]

Wij vergeten om bestwil. Anders duurt het 'meningsverschil' alleen nog maar langer, en wij willen gewoon snel goedmaakseks.

En nu niet met vingertjes gaan wijzen, dame.
ja dat jullie om bestwil zo snel vergeten is wel duidelijk... ...maar wat wij willen is AANDACHT...en als we die niet krijgen (en we zijn gek op aandacht, vooral van jullie mannen... .), slaan de hrmonen toe..kunnen we helemaal niks aan doen... ....goedmaakseks is altijd welkom, maar!!!! geen goedmaakseks zonder ruzie, dus in principe moet je er iets voor over hebben...

ik wijs helemaal niet...
pi_57289817
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef heavenstar het volgende:

[..]

ja dat jullie om bestwil zo snel vergeten is wel duidelijk... ...maar wat wij willen is AANDACHT...en als we die niet krijgen (en we zijn gek op aandacht, vooral van jullie mannen... .), slaan de hrmonen toe..kunnen we helemaal niks aan doen... ....goedmaakseks is altijd welkom, maar!!!! geen goedmaakseks zonder ruzie, dus in principe moet je er iets voor over hebben...

ik wijs helemaal niet...
Jullie aandacht. En wij seks. Mooi compromis dan toch?
pi_57290335
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef heavenstar het volgende:

[..]

Zullen we dan maar even ruzie maken??
pi_57297780
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ruim 3 maanden single en ja wat moet ik zeggen. M'n leven is weer zoals daarvoor
3 maanden single...

dat overleef je wel, toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 06:21:17 #260
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57299250
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zullen we dan maar even ruzie maken??
kies jij het onderwerp dan maar....
pi_57299644
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Oh ja, wispelturige vrouwen zijn het einde.
Oh heerlijk de sms'jes uit het niets. Heerlijk dat negeren. Heerlijk de msn gesprekjes na middennacht. Heerlijk die telefoontjes op eenzame momenten. Heerlijk dat gelebber in de kroeg waar jij niet de persoon bent waarmee ze doet

Oh wat was het single zijn toch een verademing en een avontuur tegelijkertijd. De onzekerheden van beide partijen. De kat en muisspelletjes tot aan frustraties toe. Geen verplichtingen naar elkaar toe, maar toch verantwoordelijk voelen. *zucht
A little bit hateful
pi_57299671
Ohhh wat zie ik weer leuke potentiele koppeltjes in dit topic
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:07:04 #263
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57299702
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh heerlijk de sms'jes uit het niets. Heerlijk dat negeren. Heerlijk de msn gesprekjes na middennacht. Heerlijk die telefoontjes op eenzame momenten. Heerlijk dat gelebber in de kroeg waar jij niet de persoon bent waarmee ze doet

Oh wat was het single zijn toch een verademing en een avontuur tegelijkertijd. De onzekerheden van beide partijen. De kat en muisspelletjes tot aan frustraties toe. Geen verplichtingen naar elkaar toe, maar toch verantwoordelijk voelen. *zucht
ik voel enigszins wat frustraties... ...maar single zijn is gewoon prettig op zijn tijd...ff niks...ff geen verplichtingen waar je soms geen zin in hebt...geen aandacht (ja soms, heel soms, hebben we daar geen behoefte aan..)..ff doen waar JIJ zin in hebt...maar dat is op zijn tijd he...
pi_57299729
Dat was geschreven met de herinnering aan mijn single bestaan met betrekking tot wispelturige vrouwen. Ze zijn idd het einde

Al met al, niet iets om te missen
A little bit hateful
pi_57300171
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:21 schreef heavenstar het volgende:

[..]

kies jij het onderwerp dan maar....
Altijd weer de keuzes overlaten aan de man he. Wat zijn vrouwen toch makkelijk altijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57300190
Goedemorgen menschvolk. is het hier nog interessant?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:24:36 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57300490
Wat heeft de dokter hier een leuke assistente zeg
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:15:32 #268
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57302536
Vrijdag zulks een mooi vrouwtje tegengekomen/mee gepraat/mee gedanst.. .
Uiteindelijk blijkt ze bezet te zijn..

.
There is no rehab for stupidity.
pi_57302649
Zondag weer een feestje.
pi_57303481
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vrijdag zulks een mooi vrouwtje tegengekomen/mee gepraat/mee gedanst.. .
Uiteindelijk blijkt ze bezet te zijn..

.
Heb je ook gevraagd of ze gelukkig is?
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:08:26 #271
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57303606
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heb je ook gevraagd of ze gelukkig is?
Ehm, nee niet echt.
Ik had nogal wat baco op, maar ik vond het toch niet echt mijn plaats om dat te vragen..

Ze heeft wel mijn nummer en ze heeft al wel laten weten dat ze het errug gezellig vond .
pi_57304133
Oh goed. Zoiets hoor je ook niet direct te vragen.

A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:43:41 #273
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57304206
, zou nogal tactloos zijn eh.
pi_57306955
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ohhh wat zie ik weer leuke potentiele koppeltjes in dit topic
Toe dan!
pi_57307231
Gisteren the date from hell gehad

Afgelopen zaterdag uit geweest met vriend van me. Kom ik daar zo een bekende van me tegen, die al drie maanden smst en belt om een keer af te spreken. Elke keer hield ik de boot af omdat hij een barman is en die vertrouw ik per definitie niet . Maar ik was vrolijk (lees: aangeschoten) en toen heb ik toegezegd. Zo gezegd, zo gedaan. Gistermiddag om half 4 stond hij op de stoep, wij even kopje thee drinken en babbelen met een huisgenootje van me. Toen zij wegging begon het gezeik. Onmiddelijk ontpopte Mr. Desperate zich tot een ubergevoelige Dr. Phil _!!! Hij was erg benieuwd waarom ik zo gesloten ben en hoe ik dacht over relaties en weet ik veel wat. Om 9 uur!!!!!! was ik eindelijk van die knuppel verlost, ik gauw naar een concert met een vriendin van me. Belt hij op dat zijn sleutels bij mij liggen en dat hij ruzie heeftgehad met zijn ouders, duidelijk laten merken dat hij toch wel steun zocht . Dus 2 uur later kom ik eindelijk weer thuis, staat hij voor mijn deur _!! Toen gelijk maar gezegd dat hij absoluut niet mijn type is en dat er geen vervolgafspraakje inzat.

Ik ga nooit!!! meer!!! daten!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')