Hihihi wél dus..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry![]()
. 30ers zijn tof
, maar jullie zouden toch ook nooit een 18jarig meisje mee naar huis nemen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry![]()
. 30ers zijn tof
Dat ligt er aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry![]()
. 30ers zijn tof
Echte grenzen puur qua leeftijd is er dus niet? (behalve dan dat een jongen van 12 of een man van 55 vast wel buiten die grenzen vallenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er opzich niet echt problemen mee als het echt enorm klikt en de ander ook laat blijken erg veel interesse te hebben. Maar er ligt bij mij een andere grens. Als ik een 30jarige man ontmoet in de kroeg en een leuke avond heb maar dat er verder geen contactgegevens worden uitgewisseld. Dan ga ik er niet achteraan. Terwijl ik dat bij iemand van mijn eigen leeftijd echt veel sneller wel zou doen. Mocht hij contact opnemen zou me dat erg tof lijken, maar door het feit dat we elkaar waarschijnlijk niet meer tegenkomen en dat hij niet echt liet blijken me graag vaker te willen zien/spreken bedoelde hij die avond denk ik ook gewoon alleen gezellig/leuk, en niet goh wat een leuk meisje/potentiele date. Dat, of mijn leeftijd schrok hem af. Beide redenen geven me niet echt motivatie om er achteraan te gaan. Genoeg andere kerels in de mannen-zee!
Inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Echte grenzen puur qua leeftijd is er dus niet? (behalve dan dat een jongen van 12 of een man van 55 vast wel buiten die grenzen vallen)
Om deze reden dusquote:Zelf heb ik niet echt grenzen opgesteld qua leeftijd. Kan wel zeggen dat ik als ondergrens bijvoorbeeld 20 neem, maar ja, daar hou ik me toch niet aan als die leuke 19-jarige m'n pad kruist. Zelfde voor de grens naar boven.
Make your dream come truequote:Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoh, leuke jongen gezien vanavond.
Zag 'm nu voor de 3e keer en hij kan zooo goed dansen. Zo fantastisch om naar te kijken. En dan ook nog een leuk hoofd. Gewoon even verder dromen.
Ik heb vanavond heul niet gedanst.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoh, leuke jongen gezien vanavond.
Zag 'm nu voor de 3e keer en hij kan zooo goed dansen. Zo fantastisch om naar te kijken. En dan ook nog een leuk hoofd. Gewoon even verder dromen.
As if. Op een bepaald punt stond hij naast me en toen hebben m'n vrienden me zo ongeveer half gedwongen met hem te praten.quote:
Aanstellerijquote:Op maandag 10 maart 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
As if. Op een bepaald punt stond hij naast me en toen hebben m'n vrienden me zo ongeveer half gedwongen met hem te praten.Dus toen heb ik hem een compliment gegeven over zijn danskwaliteiten, en hij vond mijn ketting leuk.
En toen was 'ie weer weg. Is toch te hoog gegrepen voor mij, zo'n leuk iemand. Mooi hoofd, leuk lijf, leuke kleren, en goed kunnen dansen. Nohh, gaat te ver.
/bakvis gedrag.
Wel toevallig, volgens mij kwam dat laatst nog ter sprake in het vorig deeltje geloof ik. Wat je zou doen als een 'mr perfect' langskwam maar je besloten had eerst eens een tijdje alleen te blijven, maar liefde je vol in je gezicht raakt (hoewel dit meer klonk als een gevalletje, wel leuk en lekker, maar geen vonk).quote:Op maandag 10 maart 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh + het is net anderhalve maand uit met m'n ex, dus het is ook veul te snel.Dus ik droom lekker verder.
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb wel zijn facebook weten te ontfutselen en 'm een poke gestuurd.
/kansloze kutnerd.
Zelfkennis is macht.quote:
Beginnende puberquote:Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zelfkennis is macht.
Whuhhhh, ik heb 'm nu een berichtje gestuurd.Over een bandtshirt notabene. Ik voel me nu weer helemaal dat brugklasmeisje van 13 die een crush had op de hunk uit 5havo, die haar keihard in het gezicht uitlachtte elke keer als ze met een rode kop voorbij kwam lopen.
Verder ben ik nog normaal. Vanavond wederom met ex concertje in Keulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |