abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:39:07 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57250391
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry . 30ers zijn tof , maar jullie zouden toch ook nooit een 18jarig meisje mee naar huis nemen?
Hihihi wél dus..

k had een vriendinnetje van 18 en ik ben zelf 31. Het is m niet geworden helaas maar dat komt omdat ik gewoon zelf te lomp ben af en toe..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:11:27 #212
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_57252115
Weer een eenzame avond alleen thuis met een goed glas whisky en een goede film.

Althans dat dacht ik. Maar wat een kutfilm zeg! Bah! Hele avond verpest
Fuck you Stephen King!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:26:50 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57252406
Vanaf vanmiddag dus met mijn ex in de stad geweest en daarna bij mij thuis wat gegeten en nog een hele tijd gepraat. Nu achteraf voel ik me raar, ik heb absoluut geen gevoelens meer voor haar (vandaag wederom bevestigd) maar ik voel me niet helemaal comfortabel met het contact... raar gevoel. Ik weet niet precies wat ik er nu mee moet.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 9 maart 2008 @ 00:24:56 #214
102052 .Pas
Pascal
pi_57254706
Gelukkig ging het bij mij anders. Het was erg leuk. Over een tijdje weer eens.
pi_57255686
quote:

[..]

[..]

[..]

Sorry . 30ers zijn tof , maar jullie zouden toch ook nooit een 18jarig meisje mee naar huis nemen?
pi_57264885
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat ligt er aan.

Stel, ik ontmoet een meisje en we kunnen haske goed met elkaar opschieten en het klikt als twee goed passende Lego-steentjes, dan zal het mij toch een gebrek zijn of ze 18 is, of 20 of 30.
pi_57266417
mogen we wel met haar mee naar huis?
pi_57266653
Ik heb er opzich niet echt problemen mee als het echt enorm klikt en de ander ook laat blijken erg veel interesse te hebben. Maar er ligt bij mij een andere grens. Als ik een 30jarige man ontmoet in de kroeg en een leuke avond heb maar dat er verder geen contactgegevens worden uitgewisseld. Dan ga ik er niet achteraan. Terwijl ik dat bij iemand van mijn eigen leeftijd echt veel sneller wel zou doen. Mocht hij contact opnemen zou me dat erg tof lijken, maar door het feit dat we elkaar waarschijnlijk niet meer tegenkomen en dat hij niet echt liet blijken me graag vaker te willen zien/spreken bedoelde hij die avond denk ik ook gewoon alleen gezellig/leuk, en niet goh wat een leuk meisje/potentiele date. Dat, of mijn leeftijd schrok hem af. Beide redenen geven me niet echt motivatie om er achteraan te gaan. Genoeg andere kerels in de mannen-zee!
pi_57268203
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:04 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er opzich niet echt problemen mee als het echt enorm klikt en de ander ook laat blijken erg veel interesse te hebben. Maar er ligt bij mij een andere grens. Als ik een 30jarige man ontmoet in de kroeg en een leuke avond heb maar dat er verder geen contactgegevens worden uitgewisseld. Dan ga ik er niet achteraan. Terwijl ik dat bij iemand van mijn eigen leeftijd echt veel sneller wel zou doen. Mocht hij contact opnemen zou me dat erg tof lijken, maar door het feit dat we elkaar waarschijnlijk niet meer tegenkomen en dat hij niet echt liet blijken me graag vaker te willen zien/spreken bedoelde hij die avond denk ik ook gewoon alleen gezellig/leuk, en niet goh wat een leuk meisje/potentiele date. Dat, of mijn leeftijd schrok hem af. Beide redenen geven me niet echt motivatie om er achteraan te gaan. Genoeg andere kerels in de mannen-zee!
Echte grenzen puur qua leeftijd is er dus niet? (behalve dan dat een jongen van 12 of een man van 55 vast wel buiten die grenzen vallen )

Zelf heb ik niet echt grenzen opgesteld qua leeftijd. Kan wel zeggen dat ik als ondergrens bijvoorbeeld 20 neem, maar ja, daar hou ik me toch niet aan als die leuke 19-jarige m'n pad kruist. Zelfde voor de grens naar boven.
pi_57268757
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:19 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Echte grenzen puur qua leeftijd is er dus niet? (behalve dan dat een jongen van 12 of een man van 55 vast wel buiten die grenzen vallen )
Inderdaad.
quote:
Zelf heb ik niet echt grenzen opgesteld qua leeftijd. Kan wel zeggen dat ik als ondergrens bijvoorbeeld 20 neem, maar ja, daar hou ik me toch niet aan als die leuke 19-jarige m'n pad kruist. Zelfde voor de grens naar boven.
Om deze reden dus .

Hoewel, als de persoon ouder is dan mijn bovengrens dan moet hij wel erg leuk zijn wil ik er moeite voor gaan doen.
pi_57271784
Hoh, leuke jongen gezien vanavond.
Zag 'm nu voor de 3e keer en hij kan zooo goed dansen. Zo fantastisch om naar te kijken. En dan ook nog een leuk hoofd. Gewoon even verder dromen.
pi_57272792
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Zag 'm nu voor de 3e keer en hij kan zooo goed dansen. Zo fantastisch om naar te kijken. En dan ook nog een leuk hoofd. Gewoon even verder dromen.
Make your dream come true
pi_57273638
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vanavond heul niet gedanst.

pi_57274689
Man man man valt me toch altijd weer op hoe weinig knappe vrouwen ook echt leuk zijn als je ze leert kennen, en hoe leuk vrouwen kunnen zijn waar ik toevallig tegenaan loop die een uiterlijk hebben waar ik niet direct voor zou vallen.

Om die reden ben ik gestopt met het idee 'ik ben op zoek' en heb ik gewoon geaccepteerd dat ik single ben, en dat ik vanzelf wel iemand tegen ga komen die bij me past. Ik heb in geen tijden zo goed in m'n vel gezeten als nu, en hopelijk straal ik iets van die positiviteit uit waardoor ik snel een leuk meisje tegen het lijf loop .

Wel grappig trouwens, paar jaar geleden zag ik er uit als een nerd met m'n harry potter bril, beugel, foute kapsel en iele postuur waardoor er nooit vrouwen naar me omkeken. Lenzen, fitness en een bezoek aan de kapper heeft me veel goed gedaan, en nu geniet ik er gewoon van als ik op straat een vrouw tegen kom die me aankijkt en naar me lacht op een manier die niets te raden overlaat
pi_57275064
Ruim 3 maanden single en ja wat moet ik zeggen. M'n leven is weer zoals daarvoor
pi_57277525
En dat is?
pi_57277764
Ja gewoon rustig zonder al te veel emoties
pi_57277951
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Make your dream come true
As if. Op een bepaald punt stond hij naast me en toen hebben m'n vrienden me zo ongeveer half gedwongen met hem te praten. Dus toen heb ik hem een compliment gegeven over zijn danskwaliteiten, en hij vond mijn ketting leuk. En toen was 'ie weer weg. Is toch te hoog gegrepen voor mij, zo'n leuk iemand. Mooi hoofd, leuk lijf, leuke kleren, en goed kunnen dansen. Nohh, gaat te ver.

/bakvis gedrag.
pi_57277966
Oh + het is net anderhalve maand uit met m'n ex, dus het is ook veul te snel. Dus ik droom lekker verder.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:36:17 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57279779
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

As if. Op een bepaald punt stond hij naast me en toen hebben m'n vrienden me zo ongeveer half gedwongen met hem te praten. Dus toen heb ik hem een compliment gegeven over zijn danskwaliteiten, en hij vond mijn ketting leuk. En toen was 'ie weer weg. Is toch te hoog gegrepen voor mij, zo'n leuk iemand. Mooi hoofd, leuk lijf, leuke kleren, en goed kunnen dansen. Nohh, gaat te ver.

/bakvis gedrag.
Aanstellerij
pi_57279928
Nietus.
pi_57280183
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh + het is net anderhalve maand uit met m'n ex, dus het is ook veul te snel. Dus ik droom lekker verder.
Wel toevallig, volgens mij kwam dat laatst nog ter sprake in het vorig deeltje geloof ik. Wat je zou doen als een 'mr perfect' langskwam maar je besloten had eerst eens een tijdje alleen te blijven, maar liefde je vol in je gezicht raakt (hoewel dit meer klonk als een gevalletje, wel leuk en lekker, maar geen vonk).
pi_57280204
Ja ik werd helemaal nerveus van 'm, maar nee. Gewoon even logisch nadenken voorlopig.
pi_57280229
Ik heb wel zijn facebook weten te ontfutselen en 'm een poke gestuurd.
/kansloze kutnerd.
  maandag 10 maart 2008 @ 11:23:55 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57280721
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Nietus.
zit je maar te pesten.

Klinkt allemaal wel erg bekend.
Ik ben zelf een ramp met nieuwe contacten leggen als er ook maar enige interesse in meer dan een vriendschap van mijn kant is.
pi_57283081
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb wel zijn facebook weten te ontfutselen en 'm een poke gestuurd.
/kansloze kutnerd.
pi_57284547
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zelfkennis is macht.

Whuhhhh, ik heb 'm nu een berichtje gestuurd. Over een bandtshirt notabene. Ik voel me nu weer helemaal dat brugklasmeisje van 13 die een crush had op de hunk uit 5havo, die haar keihard in het gezicht uitlachtte elke keer als ze met een rode kop voorbij kwam lopen.

Verder ben ik nog normaal. Vanavond wederom met ex concertje in Keulen.
pi_57284661
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Zelfkennis is macht.

Whuhhhh, ik heb 'm nu een berichtje gestuurd. Over een bandtshirt notabene. Ik voel me nu weer helemaal dat brugklasmeisje van 13 die een crush had op de hunk uit 5havo, die haar keihard in het gezicht uitlachtte elke keer als ze met een rode kop voorbij kwam lopen.

Verder ben ik nog normaal. Vanavond wederom met ex concertje in Keulen.
Beginnende puber
pi_57284987
Ja blehhh.
pi_57286473
sterkte met die opspelende hormomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')