Ja, I.R.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:55 schreef Lips het volgende:
als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Stijldansen isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef Lips het volgende:
Doe ik een week alsof ik een leven heb, is er opeens geen topic meerJullie moeten beter voor jezelf zorgen!!
Wat heb ik gemist (graag de zeer beknopte samenvatting!)
Hier gaat alles prima, ben alleen een beetje drukMaar wel druk met leuke dingen met vrienden en familie
Ik ga vanavond voor het eerst in 10 jaar weer eens stijldansen
Salsadansen mag ik maandag weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:18 schreef liefie_ het volgende:
Stijldansen is
Ik ga salsadansen vanavond
Ja maar nu blijft ie wel in je MyAT hangenquote:Nu tief ik weer op, ik zag het nieuwe topic boven aan staan dus ik dacht ff gluren wie er nog rond hupsen maar ik ben nog steedsdus ik ga wel weer!
Succes iedereen nog en zo
Dansscholen, dat zijn toch regelrechte vleesmarkten? En dan ook nog met mannentekort!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef Lips het volgende:
Doe ik een week alsof ik een leven heb, is er opeens geen topic meerJullie moeten beter voor jezelf zorgen!!
Wat heb ik gemist (graag de zeer beknopte samenvatting!)
Hier gaat alles prima, ben alleen een beetje drukMaar wel druk met leuke dingen met vrienden en familie
Ik ga vanavond voor het eerst in 10 jaar weer eens stijldansen
Misschien als je 14 jaar bent. Maar ik ga om lekker te dansen! En dat mannentekort valt volgens mij wel mee toch...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dansscholen, dat zijn toch regelrechte vleesmarkten? En dan ook nog met mannentekort!
Ik stijldansquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Misschien als je 14 jaar bent. Maar ik ga om lekker te dansen! En dat mannentekort valt volgens mij wel mee toch...
En wat is bij jou een tijd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Life is good, zelfs al was dit een kutdag. Wat heeft dat met single zijn te maken? Helemaal niets. Dus om ook nog even on topic te posten: euh...
Ik heb al een hele tijd niet met jongens afgesproken, ik heb al een tijd niet gezoend tijdens het uitgaan, geen SMS-sessies meer. Wat een rust.
Das wel uitzonderlijk, bijna 3 jaar nog wel!quote:hoho, ik ben bijna 26 en mijn ondergrens ligt bij 23.
Vriend van mij, samen op de basisschool, woonde 2 huizen verder. Ik ben van nov '83 en hij jan '84. Hij ontmoette een dame die 26 was toen hij 21 was volgens mij. Twee jaar later is er nu het eerste kindje al, toen hij 23 jaar oud was. Op zich wel leuk om die vergelijkingen te trekken, hoewel ik dus 2 maanden ouder ben zou ik er echt niet aan moeten denken, nu al kinderen hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uit vorige topic, CherryLips:
[..]
Das wel uitzonderlijk, bijna 3 jaar nog wel!Enige obstakel wat ik zie in relaties met meiden die ouder zijn is dat als ze rond 27 kinderwens al krijgen, hevig... ik hoef met 25 nog niet aan de kids!
Maar ik ben in aardig wat opzichten (niet alle) geestelijk wat volwassener en omdat meeste meiden toch oudere jongen willen als vriend matcht dat niet... ik hoef geen naive meid die nog thuis woont, nog nooit aan zelfreflectie heeft gedaan en inhoudloos is. Er zijn uitzonderingen of course ...
Goed gedaan man, als ze je echt leuk had gevonden was ze wel terug gekomen. Misschien had ze wel een pil op ofzo..quote:Op zondag 2 maart 2008 04:54 schreef RealZeus het volgende:WTF.
Wat een rare, rare avond was dit.
Eerst leek het nog een saaie avond te worden, maar dat veranderde redelijk snel.
Ik stond met een vriend van mij te praten en er liep een meisje om ons heen. Ik dacht dat ze wat van hem moest, maar op een gegeven moment stak ze haar hand naar me uit. En voor ik het wist stond ik met haar op de dansvloer.![]()
Op zich ging het allemaal best aardig, maar een echt fatsoenlijk gesprek is er niet van gekomen. Ik weet wel haar voornaam, leeftijd en woonplaats en dat ze wel van dezelfde muziek is.
Alleen had ze af en toe een vage blik in haar mooie ogen.(want ze was ook nog eens haske mooien ze rook lekker.
)
En ze zat ook naar andere kerels te lachen, dus ik had er niet helemaal een goed gevoel bij. Temeer omdat ze, als ze niet lachte, zo'n ongelukkige blik in haar ogen had.
En opeens was ze weg. Naar de andere zaal. Ik:
Even later was ze er weer, ze ging naar huis. Uiteraard ben ik wel zo'n mietje dat ik niks durfde ondernemen (en misschien was dat wel niet zo slim, maar alle begin is moeilijk).
Toen ze weg was stond ik echt heel verbaasd om me heen te kijken, nog niet beseffend wat er allemaal gebeurde.
Een half uur later was ze er weer, alleen stond ze toen met een andere gozer te dansen en ik zag al gauw dat dit meer werd. Beetje jammer.
Voor haar dan. Ik weet wat ze aan mij mist en ik weet ook wat voor eikel die gozer is.
En ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf een hoop ellende bespaart heb, ik heb eerlijk gezegd het idee dat mevrouw net gedumpt is en even een rebound probeert te scoren.
Ik ben wel trots op mezelf, trots omdat ik niet helemaal dicht klapte, trots omdat ik mijn humeur dit keer niet liet verpesten doordat er een ander aankwam. En natuurlijk, nu ik er over nadenk baal ik er wel van dat er niks gebeurd is, want het was echt een hele mooie meid, maar goed, dat ze van al die mannen, mij uitkoos is wel even ego-strelend.
Vrouwen.Niet te volgen.
Ik word nog regelmatig 18 geschat en ik gedraag me als iemand van net 20, dus het leeftijdsverschil zou dan alleen op de geboorte-aktes en onze ID's zichtbaar zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uit vorige topic, CherryLips:
[..]
Das wel uitzonderlijk, bijna 3 jaar nog wel!Enige obstakel wat ik zie in relaties met meiden die ouder zijn is dat als ze rond 27 kinderwens al krijgen, hevig... ik hoef met 25 nog niet aan de kids!
Maar ik ben in aardig wat opzichten (niet alle) geestelijk wat volwassener en omdat meeste meiden toch oudere jongen willen als vriend matcht dat niet... ik hoef geen naive meid die nog thuis woont, nog nooit aan zelfreflectie heeft gedaan en inhoudloos is. Er zijn uitzonderingen of course ...
Toch ben ik blij dat me dit niet elke week gebeurt.quote:Op zondag 2 maart 2008 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gedaan man, als ze je echt leuk had gevonden was ze wel terug gekomen. Misschien had ze wel een pil op ofzo..
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HBKfvPEd_eg
mannen kunnen er ook wat van hoor!quote:Op zondag 2 maart 2008 04:54 schreef RealZeus het volgende:WTF.
Wat een rare, rare avond was dit.
Eerst leek het nog een saaie avond te worden, maar dat veranderde redelijk snel.
Ik stond met een vriend van mij te praten en er liep een meisje om ons heen. Ik dacht dat ze wat van hem moest, maar op een gegeven moment stak ze haar hand naar me uit. En voor ik het wist stond ik met haar op de dansvloer.![]()
Op zich ging het allemaal best aardig, maar een echt fatsoenlijk gesprek is er niet van gekomen. Ik weet wel haar voornaam, leeftijd en woonplaats en dat ze wel van dezelfde muziek is.
Alleen had ze af en toe een vage blik in haar mooie ogen.(want ze was ook nog eens haske mooien ze rook lekker.
)
En ze zat ook naar andere kerels te lachen, dus ik had er niet helemaal een goed gevoel bij. Temeer omdat ze, als ze niet lachte, zo'n ongelukkige blik in haar ogen had.
En opeens was ze weg. Naar de andere zaal. Ik:
Even later was ze er weer, ze ging naar huis. Uiteraard ben ik wel zo'n mietje dat ik niks durfde ondernemen (en misschien was dat wel niet zo slim, maar alle begin is moeilijk).
Toen ze weg was stond ik echt heel verbaasd om me heen te kijken, nog niet beseffend wat er allemaal gebeurde.
Een half uur later was ze er weer, alleen stond ze toen met een andere gozer te dansen en ik zag al gauw dat dit meer werd. Beetje jammer.
Voor haar dan. Ik weet wat ze aan mij mist en ik weet ook wat voor eikel die gozer is.
En ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf een hoop ellende bespaart heb, ik heb eerlijk gezegd het idee dat mevrouw net gedumpt is en even een rebound probeert te scoren.
Ik ben wel trots op mezelf, trots omdat ik niet helemaal dicht klapte, trots omdat ik mijn humeur dit keer niet liet verpesten doordat er een ander aankwam. En natuurlijk, nu ik er over nadenk baal ik er wel van dat er niks gebeurd is, want het was echt een hele mooie meid, maar goed, dat ze van al die mannen, mij uitkoos is wel even ego-strelend.
Vrouwen.Niet te volgen.
Ik voel me dan ook nog helemaal geen dertig.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wist je dat ik soms erg veel moeite heb om te geloven dat jij over de dertig bent?
Hmm, 2 vriendinnen, (eventueel) interesse in dezelfde man....ik ga vast hamsteren en een bunker opzoekenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Vorige week twee keer afgesproken met een meid, gewoon gezellig zonder verdere bedoelingen. Hoor ik achteraf van haar vriendin dat ze de dates zo leuk vond. Dates?Wist ik niks van
Komende woensdag heb ik wel een date met die vriendin van haar, ingewikkeld toch weer allemaal
Ik heb alleen interesse in mijn date van woensdag, dus dat zal wel meevallen. Ik heb die andere meid ook geen enkele reden gegeven om ook maar te denken dat ik interesse in haar hebquote:Op maandag 3 maart 2008 10:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, 2 vriendinnen, (eventueel) interesse in dezelfde man....ik ga vast hamsteren en een bunker opzoeken
Eddy Wally?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
Mooi dat het leuk was, Tegan! Ik heb hier ook een bijzonder weekend gehad, zaterdagnacht wezen stappen, toen naar een afterparty die gisteren tot 10 uur 's avonds doorging in een zeer luxe loft. Nog gelachen om een bekende vlaamse zanger, die werd op de bank wakker met een gigantisch vogelnest op zijn kop. Dus ik zo zeggen dat ik me kapot zou schrikken als ik naast hem wakker zou worden. Toen was de toon gezet, iedereen lag de hele ochtend nog slap van het lachen. Artiesten zijn net mensen.
Het zijn wel van die dingen die ik nooit zou doen als ik een vriendje zou hebben. Hmm, het mag nog wel even duren voor Prince Charming voorbij komt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:03 schreef Tegan het volgende:
Hallo.
What's new in Nederland/het singleleven? (Ik hoorde net pas over die mega-storm.)
Dat hij je niet meer moet?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef hinatahyuuga het volgende:
[..]
mannen kunnen er ook wat van hoor!
meer dan drie jaar lang bijna elke dag samen doorgebracht met me ex
hij was nooit te vinden bij vrienden of z'n broers.
het is sinds 3 dagen uit en meneertje heeft 2 vrienden over de vloer gehad en is
zelfs uit geweest met z'n broers!
wat moet ik hier dan van denken
Hoogstwaarschijnlijk 1 van de onderstaande 3.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef hinatahyuuga het volgende:
dat is het juist dat was zijn leven helemaal niet
hij is nooit zo geweest. Hij heeft wel eerlijk aan mij toegegeven
dat hij zoveel mogelijk dingen wil doen om er maar niet aan te denken.
alleen k vraag me af.. is dat wel zo verstandig? :S
kom je jezelf uiteindelijk niet tegen?
bij iedereen om me heen
heb ik gezien wat voor effect dat had, happy single uithangen na een verbroken relatie
en uiteindelijk na een jaar hun ex tegenkomen weer gaan liggen huilen...
Tof! Ik moet er ook echt uitquote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
Mooi dat het leuk was, Tegan! Ik heb hier ook een bijzonder weekend gehad, zaterdagnacht wezen stappen, toen naar een afterparty die gisteren tot 10 uur 's avonds doorging in een zeer luxe loft. Nog gelachen om een bekende vlaamse zanger, die werd op de bank wakker met een gigantisch vogelnest op zijn kop. Dus ik zo zeggen dat ik me kapot zou schrikken als ik naast hem wakker zou worden. Toen was de toon gezet, iedereen lag de hele ochtend nog slap van het lachen. Artiesten zijn net mensen.
Het zijn wel van die dingen die ik nooit zou doen als ik een vriendje zou hebben. Hmm, het mag nog wel even duren voor Prince Charming voorbij komt.
Klinkt goed. Wel even melden hoe het ging! Ben je er trouwens ooit nog achter gekomen van wie die Valentijnskaart was?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het single-leven is goed. Woensdag een etentje en zondag ook
Ja ik heb 9 jaar een relatie gehad en tijdens de relatie ook weinig behoefte gehad aan uitgaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef hinatahyuuga het volgende:
[..]
mannen kunnen er ook wat van hoor!
meer dan drie jaar lang bijna elke dag samen doorgebracht met me ex
hij was nooit te vinden bij vrienden of z'n broers.
het is sinds 3 dagen uit en meneertje heeft 2 vrienden over de vloer gehad en is
zelfs uit geweest met z'n broers!
wat moet ik hier dan van denken
Misschien kan je 'prins op het witte paard' (nog) geen paardrijden en laat daarom op zich wachten?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof! Ik moet er ook echt uit. Ik heb nu een weekend niet kunnen stappen, dus nu heb ik nog meer zin in komend weekend!
Ik heb overigens zelf het tegenovergestelde. Kan niet wachten tot Prince Charming voorbij komt. Mis dat gevoel toch wel heel erg. Het is toch heel anders om vier dagen met een vriendin in een bed te slapen, dan gezellig knus tegen elkaar aan de slapen met mijn vriend.
[..]
Klinkt goed. Wel even melden hoe het ging! Ben je er trouwens ooit nog achter gekomen van wie die Valentijnskaart was?
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:56 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is te merken
Sorry Zeus, maar ze zocht gewoon iemand voor een gezellig avond en je had wat sneller moeten happen.
Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef hinatahyuuga het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die hun hele leven single (willen) blijven?
zitten die hier toevallig ook tussen?
Dus nooit een duurzame en diepgaande relatie, maar altijd korte oppervlakkige relaties? Ik denk dat je dan uiteindelijk wel 'alleen' achterblijft, aangezien de meesten wel voor een duurzame relatie zullen gaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.
Hoezo is dat best klein ? heel veel mensen hebben dat toch gewoon ? Kost soms alleen wat moeite.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
Ga vooral voor het eten. Er is bij goede restaurants gereserveerdquote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof! Ik moet er ook echt uit. Ik heb nu een weekend niet kunnen stappen, dus nu heb ik nog meer zin in komend weekend!
Ik heb overigens zelf het tegenovergestelde. Kan niet wachten tot Prince Charming voorbij komt. Mis dat gevoel toch wel heel erg. Het is toch heel anders om vier dagen met een vriendin in een bed te slapen, dan gezellig knus tegen elkaar aan de slapen met mijn vriend.
[..]
Klinkt goed. Wel even melden hoe het ging! Ben je er trouwens ooit nog achter gekomen van wie die Valentijnskaart was?
Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op driequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie?Niet opgeven, komt vanzelf wel weer een leuk persoon op je pad.
Je kunt het ook van de positieve kant bekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |