quote:Op maandag 3 maart 2008 07:56 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is te merken
Sorry Zeus, maar ze zocht gewoon iemand voor een gezellig avond en je had wat sneller moeten happen.
Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef hinatahyuuga het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die hun hele leven single (willen) blijven?
zitten die hier toevallig ook tussen?
Dus nooit een duurzame en diepgaande relatie, maar altijd korte oppervlakkige relaties? Ik denk dat je dan uiteindelijk wel 'alleen' achterblijft, aangezien de meesten wel voor een duurzame relatie zullen gaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.
Hoezo is dat best klein ? heel veel mensen hebben dat toch gewoon ? Kost soms alleen wat moeite.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
Ga vooral voor het eten. Er is bij goede restaurants gereserveerdquote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof! Ik moet er ook echt uit. Ik heb nu een weekend niet kunnen stappen, dus nu heb ik nog meer zin in komend weekend!
Ik heb overigens zelf het tegenovergestelde. Kan niet wachten tot Prince Charming voorbij komt. Mis dat gevoel toch wel heel erg. Het is toch heel anders om vier dagen met een vriendin in een bed te slapen, dan gezellig knus tegen elkaar aan de slapen met mijn vriend.
[..]
Klinkt goed. Wel even melden hoe het ging! Ben je er trouwens ooit nog achter gekomen van wie die Valentijnskaart was?
Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op driequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie?Niet opgeven, komt vanzelf wel weer een leuk persoon op je pad.
Je kunt het ook van de positieve kant bekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op drie
In Amsterdam mijn toekomstige woonplaats is 40% van de mensen in mijn leeftijdscategorie single, genoeg keuze dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op drie
Nou nou Tegan. Niet zo depressief praten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar. Hoeveel mensen blijven ook werkelijk voor altijd bij elkaar? Het kan wel zijn dat 2/3e een relatie heeft, maar hoeveel van dat 2/3e deel heeft een relatie die voor altijd zo blijft? Verdomd weinig lijkt mij.
Doemdenkerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar. Hoeveel mensen blijven ook werkelijk voor altijd bij elkaar? Het kan wel zijn dat 2/3e een relatie heeft, maar hoeveel van dat 2/3e deel heeft een relatie die voor altijd zo blijft? Verdomd weinig lijkt mij.
In het dagelijkse leven ben ik niet zo depressief hoorquote:Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is.
ja dat was ook mijn plan ooit, tot ik bemerkte dat je dus wel wat gold moet hebben. Om te diggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef DonJames het volgende:
Mocht dat niet werken heb ik nog een back-up plan: een golddigger zien te vinden
Details, mijn beste, details.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn plan ooit, tot ik bemerkte dat je dus wel wat gold moet hebben. Om te diggen.
Oke. Dan is het goed!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
Hehe. Ik zei het alleen zo om dit wat kracht bij te geven:
[..]
In het dagelijkse leven ben ik niet zo depressief hoor!
Dat zou ik echt niet kunnen volgens mij...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
In Amsterdam mijn toekomstige woonplaats is 40% van de mensen in mijn leeftijdscategorie single, genoeg keuze dus![]()
Mocht dat niet werken heb ik nog een back-up plan: een golddigger zien te vinden
Eens. En er is een mannenoverschotquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Mwah, je kunt ook tegen je 50ste of 60ste voor en duurzame relatie kiezen natuurlijk. Dat, en relaties zoals we die kennen zijn over een aantal jaar ook niet meer wat ze zijn. Ik denk dat we in de toekomst levenslange relaties als uitzondering gaan beschouwen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus nooit een duurzame en diepgaande relatie, maar altijd korte oppervlakkige relaties? Ik denk dat je dan uiteindelijk wel 'alleen' achterblijft, aangezien de meesten wel voor een duurzame relatie zullen gaan.
Ik denk het niet. Beide argumenten die je aandraagt. De eerst niet omdat mensen veel eerder dan pas op hun 50/60e levensjaar hun piek bereiken in allerlei opzichten (denk bijv. aan kinderen krijgen). Het tweede niet omdat de meeste mensen behoefte aan liefde en genegenheid hebben, evenals stabiliteit, in veel opzichten waaronder ontvangen van liefde (rest is in dit topic niet relevant lijkt me).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Mwah, je kunt ook tegen je 50ste of 60ste voor en duurzame relatie kiezen natuurlijk. Dat, en relaties zoals we die kennen zijn over een aantal jaar ook niet meer wat ze zijn. Ik denk dat we in de toekomst levenslange relaties als uitzondering gaan beschouwen.
de term 'doodeng' doet vermoeden dat je al angstvallig rekening houdt met de mogelijkheid...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef CherryLips het volgende:
het idee dat ik m'n hele leven alleen blijf vind ik echt doodeng...
Ja, maar je hoeft geen kinderen te krijgen met degene met wie je op latere leeftijd gaat settelen. Het gezin is niet meer de hoeksteen van de samenleving over een tijd. En ontvangen van genegenheid kan ook stabiel buiten relaties. Seriële monogamie gaat denk ik een veel grotere rol spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Beide argumenten die je aandraagt. De eerst niet omdat mensen veel eerder dan pas op hun 50/60e levensjaar hun piek bereiken in allerlei opzichten (denk bijv. aan kinderen krijgen). Het tweede niet omdat de meeste mensen behoefte aan liefde en genegenheid hebben, evenals stabiliteit, in veel opzichten waaronder ontvangen van liefde (rest is in dit topic niet relevant lijkt me).
Ja, gezin niet meer de hoeksteen van de samenleving, misschien, maar ik denk dat dat andere redenen heeft dan het al dan niet willen van een relatie, etc. Meer de huidige normen en waarden, individualisering, het 'belang' van carriere, verhoogde lasten (relatief en ook wel absoluut), kortom, niet zo makkelijk om daarover een uitspraak te doen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft geen kinderen te krijgen met degene met wie je op latere leeftijd gaat settelen. Het gezin is niet meer de hoeksteen van de samenleving over een tijd. En ontvangen van genegenheid kan ook stabiel buiten relaties. Seriële monogamie gaat denk ik een veel grotere rol spelen.
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, gezin niet meer de hoeksteen van de samenleving, misschien, maar ik denk dat dat andere redenen heeft dan het al dan niet willen van een relatie. Meer de huidige normen en waarden, individualisering, het 'belang' van carriere, verhoogde lasten (relatief en ook wel absoluut), kortom, niet zo makkelijk om daarover een uitspraak te doen, denk ik.
En seriele monogamie vind ikecht een nietszeggend modewoord, bedacht door mensen die geen duurzame relatie kunnen en/of willen opbouwen, yuppen, of mensen die pretenderen modern en met-de-tijd-meegaand te zijn. Dat terwijl echte liefde een van de weinige dingen is wat echt tijdloos is.
Of gewoon verzonnen door biologen. Ben het trouwens verder wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
En seriele monogamie vind ik echt een nietszeggend modewoord, bedacht door mensen die geen duurzame relatie kunnen en/of willen opbouwen, yuppen, of mensen die pretenderen modern en met-de-tijd-meegaand te zijn.
Ik denk ook dat mannen zich minder snel dan vrouwen de vraag stellen of de duurzame relatie waar ze in zitten nog steeds wel goed voor ze is. Vrouwen hebben denk ik sneller de neiging van tijd tot tijd te evalueren, zijn daar meer mee bezig, worden daar ook meer toe aangezet door hun vriendinnen en door de typische vrouwenbladen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef Friek_ het volgende:
Denk trouwens dat meer vrouwen dan mannen problemen hebben met een duurzame relatie. Mannen worden immers vaker en blijven langer verliefd.
nee, valt inderdaad niet mee dit mysterie te ontrafelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef Alec690 het volgende:
"en dat ze je ziet als een goeie vriend...'
...
Ik snap zelf ook niet meer wat ik hier van moet denken.
waarom moet je hier dan nog vragen wat je ermee aanmoet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Alec690 het volgende:
Wel veel hints geven en het verlossende woord uit mij proberen te krijgen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef Alec690 het volgende:
en dat ze je ziet als een goeie vriend...'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
We zitten nog maar op pagina 2 dus nog genoeg ruimte voor wat zeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb op dit exacte moment zo'n drang naar mijn ex. Echt kut. Maarja, gelukkig zijn jullie er om bij te zeuren.
.Mijn enige andere twee exen (waarvan eentje maar een paar weken) heb ik geen contact meer mee en ook eigenlijk geen gevoelens meer voor of iig vergelijkbaar met mijn gevoelens voor mijn recentste 'ex' en dus dat probleem heb ik niet echtquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
@Tegan; die momenten blijf je houden. Weet alleen soms ff niet uit welke ex ik moet kiezen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar gelukkig heb jij Q, so no worries there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |