abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57130012
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:56 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is te merken

Sorry Zeus, maar ze zocht gewoon iemand voor een gezellig avond en je had wat sneller moeten happen.
Ja, ik ben er ook bang voor.

Maar het is wel ego-strelend dat ze mij in eerste instantie daarvoor uitkoos.
pi_57130583
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef hinatahyuuga het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die hun hele leven single (willen) blijven?

zitten die hier toevallig ook tussen?
Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.
pi_57131093
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Mwah, ik ga er niet vanuit dat ik een levenspartner tegen ga komen. De rest van mijn leven single zie ik niet zo zitten, maar de rest van mijn leven met 1 persoon ook niet.
Dus nooit een duurzame en diepgaande relatie, maar altijd korte oppervlakkige relaties? Ik denk dat je dan uiteindelijk wel 'alleen' achterblijft, aangezien de meesten wel voor een duurzame relatie zullen gaan.
pi_57135917
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:31:31 #55
101353 mrbox
Miep miep
pi_57136404
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet alleen oud worden. Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is. Maar alleen of relatie na relatie zie ik niet zitten hoor.
Hoezo is dat best klein ? heel veel mensen hebben dat toch gewoon ? Kost soms alleen wat moeite.
Ik ben van mening dat er tegen woordig te snel wordt gedacht dat het gras aan de overkant groener is en dat ze daar dan het maar ook gaan proberen.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_57140432
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Tof! Ik moet er ook echt uit . Ik heb nu een weekend niet kunnen stappen, dus nu heb ik nog meer zin in komend weekend!

Ik heb overigens zelf het tegenovergestelde. Kan niet wachten tot Prince Charming voorbij komt. Mis dat gevoel toch wel heel erg. Het is toch heel anders om vier dagen met een vriendin in een bed te slapen, dan gezellig knus tegen elkaar aan de slapen met mijn vriend.
[..]

Klinkt goed. Wel even melden hoe het ging! Ben je er trouwens ooit nog achter gekomen van wie die Valentijnskaart was?
Ga vooral voor het eten. Er is bij goede restaurants gereserveerd
Ik heb nog geen idee. Wel wat mailcontact maar dat vlot voor geen meter. Kunnen vrouwen nou nooit eens wat direct zijn
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:55:38 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57143187
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Tegan het volgende:
Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie? Niet opgeven, komt vanzelf wel weer een leuk persoon op je pad.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57143348
Tegan heeft nog een tijdje te gaan tot ze 35 is
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:22:29 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57143395
Dat bedoel ik dus
pi_57143536
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:55 schreef Rossdale het volgende:

Die kans is juist best groot hoor. Hoeveel oudere vrijgezellen (boven de 35) zijn er tegenover mensen in een relatie? Niet opgeven, komt vanzelf wel weer een leuk persoon op je pad.
er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op drie
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:08:14 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57143856
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er zijn enorm veel alleenstaanden in die leeftijdscategorie en ouder hoor; in belgie schat ik één op drie
Je kunt het ook van de positieve kant bekijken natuurlijk 2 op de drie heeft wel een relatie
pi_57149119
Ja, maar. Hoeveel mensen blijven ook werkelijk voor altijd bij elkaar? Het kan wel zijn dat 2/3e een relatie heeft, maar hoeveel van dat 2/3e deel heeft een relatie die voor altijd zo blijft? Verdomd weinig lijkt mij.
pi_57149129
quote:

[..]

In Amsterdam mijn toekomstige woonplaats is 40% van de mensen in mijn leeftijdscategorie single, genoeg keuze dus

Mocht dat niet werken heb ik nog een back-up plan: een golddigger zien te vinden
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:11:25 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_57149276
Ach, hier in Utrecht ligt dat percentage net zo hoog volgens mij, het helpt mij iig weinig.
For great justice!
pi_57149388
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar. Hoeveel mensen blijven ook werkelijk voor altijd bij elkaar? Het kan wel zijn dat 2/3e een relatie heeft, maar hoeveel van dat 2/3e deel heeft een relatie die voor altijd zo blijft? Verdomd weinig lijkt mij.
Nou nou Tegan. Niet zo depressief praten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:23:48 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57149516
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Tegan het volgende:
Doemdenker Met zo'n instelling wordt een vriend vinden wel bemoeilijkt natuurlijk.
pi_57149745
Hehe. Ik zei het alleen zo om dit wat kracht bij te geven:
quote:
Ik besef me wel dat de kans dat ik iemand vind waarmee ik de rest van mijn leven spendeer best klein is.
In het dagelijkse leven ben ik niet zo depressief hoor !
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:51:48 #68
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57150119
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef DonJames het volgende:
Mocht dat niet werken heb ik nog een back-up plan: een golddigger zien te vinden
ja dat was ook mijn plan ooit, tot ik bemerkte dat je dus wel wat gold moet hebben. Om te diggen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57150369
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja dat was ook mijn plan ooit, tot ik bemerkte dat je dus wel wat gold moet hebben. Om te diggen.
Details, mijn beste, details.

het is een lange termijn-plan
pi_57150646
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
Hehe. Ik zei het alleen zo om dit wat kracht bij te geven:
[..]

In het dagelijkse leven ben ik niet zo depressief hoor !
Oke. Dan is het goed!
pi_57150687
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

In Amsterdam mijn toekomstige woonplaats is 40% van de mensen in mijn leeftijdscategorie single, genoeg keuze dus

Dat zou ik echt niet kunnen volgens mij...
dan nog liever single en arm
Ik doe niet meer aan een signature
pi_57152385
quote:

[..]

Eens. En er is een mannenoverschot
pi_57152470
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Dus nooit een duurzame en diepgaande relatie, maar altijd korte oppervlakkige relaties? Ik denk dat je dan uiteindelijk wel 'alleen' achterblijft, aangezien de meesten wel voor een duurzame relatie zullen gaan.
Mwah, je kunt ook tegen je 50ste of 60ste voor en duurzame relatie kiezen natuurlijk. Dat, en relaties zoals we die kennen zijn over een aantal jaar ook niet meer wat ze zijn. Ik denk dat we in de toekomst levenslange relaties als uitzondering gaan beschouwen.
pi_57152756
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef MLI het volgende:

[..]

Mwah, je kunt ook tegen je 50ste of 60ste voor en duurzame relatie kiezen natuurlijk. Dat, en relaties zoals we die kennen zijn over een aantal jaar ook niet meer wat ze zijn. Ik denk dat we in de toekomst levenslange relaties als uitzondering gaan beschouwen.
Ik denk het niet. Beide argumenten die je aandraagt. De eerst niet omdat mensen veel eerder dan pas op hun 50/60e levensjaar hun piek bereiken in allerlei opzichten (denk bijv. aan kinderen krijgen). Het tweede niet omdat de meeste mensen behoefte aan liefde en genegenheid hebben, evenals stabiliteit, in veel opzichten waaronder ontvangen van liefde (rest is in dit topic niet relevant lijkt me).
pi_57152833
het idee dat ik m'n hele leven alleen blijf vind ik echt doodeng...
Tap tap tap
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:18:46 #76
94676 Garisson72
pi_57153056
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef CherryLips het volgende:
het idee dat ik m'n hele leven alleen blijf vind ik echt doodeng...
de term 'doodeng' doet vermoeden dat je al angstvallig rekening houdt met de mogelijkheid...

maar gelukkig heb jij Q, so no worries there
pi_57153174
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Beide argumenten die je aandraagt. De eerst niet omdat mensen veel eerder dan pas op hun 50/60e levensjaar hun piek bereiken in allerlei opzichten (denk bijv. aan kinderen krijgen). Het tweede niet omdat de meeste mensen behoefte aan liefde en genegenheid hebben, evenals stabiliteit, in veel opzichten waaronder ontvangen van liefde (rest is in dit topic niet relevant lijkt me).
Ja, maar je hoeft geen kinderen te krijgen met degene met wie je op latere leeftijd gaat settelen. Het gezin is niet meer de hoeksteen van de samenleving over een tijd. En ontvangen van genegenheid kan ook stabiel buiten relaties. Seriële monogamie gaat denk ik een veel grotere rol spelen.
pi_57153374
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:25 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, maar je hoeft geen kinderen te krijgen met degene met wie je op latere leeftijd gaat settelen. Het gezin is niet meer de hoeksteen van de samenleving over een tijd. En ontvangen van genegenheid kan ook stabiel buiten relaties. Seriële monogamie gaat denk ik een veel grotere rol spelen.
Ja, gezin niet meer de hoeksteen van de samenleving, misschien, maar ik denk dat dat andere redenen heeft dan het al dan niet willen van een relatie, etc. Meer de huidige normen en waarden, individualisering, het 'belang' van carriere, verhoogde lasten (relatief en ook wel absoluut), kortom, niet zo makkelijk om daarover een uitspraak te doen, denk ik.

En seriele monogamie vind ik echt een nietszeggend modewoord, bedacht door mensen die geen duurzame relatie kunnen en/of willen opbouwen, yuppen, of mensen die pretenderen modern en met-de-tijd-meegaand te zijn. Dat terwijl liefde een van de weinige dingen is wat echt tijdloos is.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:52:03 #79
101353 mrbox
Miep miep
pi_57153620
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, gezin niet meer de hoeksteen van de samenleving, misschien, maar ik denk dat dat andere redenen heeft dan het al dan niet willen van een relatie. Meer de huidige normen en waarden, individualisering, het 'belang' van carriere, verhoogde lasten (relatief en ook wel absoluut), kortom, niet zo makkelijk om daarover een uitspraak te doen, denk ik.

En seriele monogamie vind ikecht een nietszeggend modewoord, bedacht door mensen die geen duurzame relatie kunnen en/of willen opbouwen, yuppen, of mensen die pretenderen modern en met-de-tijd-meegaand te zijn. Dat terwijl echte liefde een van de weinige dingen is wat echt tijdloos is.
Eens
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_57153753
Het lijkt mij dat je met iemand wat begint wel het gevoel moet hebben dat je voor altijd bij elkaar blijft, anders heeft het al weinig kans van slagen one night stands en friends-with benefits daargelaten natuurlijk, maar dat is in goed Nederlands not my cup of tea.
pi_57154586
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:38 schreef dawg het volgende:

[..]

En seriele monogamie vind ik echt een nietszeggend modewoord, bedacht door mensen die geen duurzame relatie kunnen en/of willen opbouwen, yuppen, of mensen die pretenderen modern en met-de-tijd-meegaand te zijn.
Of gewoon verzonnen door biologen. Ben het trouwens verder wel met je eens.

Denk trouwens dat meer vrouwen dan mannen problemen hebben met een duurzame relatie. Mannen worden immers vaker en blijven langer verliefd.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2008 18:51:48 ]
pi_57155877
Heb al genoeg zorgen dus ga me hier niet zorgen om maken
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:12:04 #83
94676 Garisson72
pi_57158377
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef Friek_ het volgende:
Denk trouwens dat meer vrouwen dan mannen problemen hebben met een duurzame relatie. Mannen worden immers vaker en blijven langer verliefd.
Ik denk ook dat mannen zich minder snel dan vrouwen de vraag stellen of de duurzame relatie waar ze in zitten nog steeds wel goed voor ze is. Vrouwen hebben denk ik sneller de neiging van tijd tot tijd te evalueren, zijn daar meer mee bezig, worden daar ook meer toe aangezet door hun vriendinnen en door de typische vrouwenbladen.

Voor mannen is het hebben van een relatie vaak een bepaald aandachtsgebied dat, indien afgedekt, niet meer vóóraan staat op de Lijst van Dingen die Aandacht Behoeven. 't Is nog steeds belangrijk, en we zijn het er allemaal mee eens dat aan een relatie gewerkt moet worden, maar toch.
pi_57159086
Single, al een jaar!

Ga me hier ook eens melden, afgelopen zaterdag wat geflirt met een meisje. Nu krijg ik zojuist over msn via een van haar vriendinnen het volgende door...

'Heey... had xxxx net aan de telefoon...'

'.... en ze zei dat ze het echt aardig vond dat ze bij jou had mogen slapen,. en dat je bezorgt was over dat ze met xxxxx (iemand die gedronken had) mee reed, en dat ze je ziet als een goeie vriend...'

Ze had geen vervoer terug, enkel een gozer (vage neef ofzo) die wel flink gedronken had. Ze twijfelde of ze wel mee moest rijden. Dat vond ik ook, dus telefonisch vertelde ik dat ik wel een plekje in m'n bed vrij had. Maar toen reed die gek al...

Ik snap zelf ook niet meer wat ik hier van moet denken.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:41:32 #85
94676 Garisson72
pi_57159334
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef Alec690 het volgende:
"en dat ze je ziet als een goeie vriend...'
...
Ik snap zelf ook niet meer wat ik hier van moet denken.
nee, valt inderdaad niet mee dit mysterie te ontrafelen.
pi_57159741
Aaah kom op, niet zo naief.

Ik heb in mijn leven slechts 1x meegemaakt dat een meid mij kenbaar maakte dat ze mij leuk vond. De andere keren had ik vermoedens, maar zeggen deden ze het niet. Wel veel hints geven en het verlossende woord uit mij proberen te krijgen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:03:48 #87
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57160022
Bij een natuurlijke verliefdheid is het ook 9/10 keer niet eens nodig om kenbaar te maken hoeveel je voor de ander voelt. Het gedrag tov elkaar laat al voor zich spreken.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:15:56 #88
94676 Garisson72
pi_57160388
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Alec690 het volgende:
Wel veel hints geven en het verlossende woord uit mij proberen te krijgen.
waarom moet je hier dan nog vragen wat je ermee aanmoet?
pi_57160994
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef Alec690 het volgende:
en dat ze je ziet als een goeie vriend...'
Lijkt me duidelijk.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:47:22 #90
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57161508
Pff, relaties
Ik doe alleen aan sex!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57161967
Ik heb op dit exacte moment zo'n drang naar mijn ex. Echt kut. Maarja, gelukkig zijn jullie er om bij te zeuren .
pi_57163198
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb op dit exacte moment zo'n drang naar mijn ex. Echt kut. Maarja, gelukkig zijn jullie er om bij te zeuren .
We zitten nog maar op pagina 2 dus nog genoeg ruimte voor wat zeuren
pi_57163928
@Lips; waar moet men zich melden?

@Tegan; die momenten blijf je houden. Weet alleen soms ff niet uit welke ex ik moet kiezen
pi_57164225
Gelukkig is hij op wintersportvakantie dus kunnen we ook niet op korte termijn afspreken.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:07 schreef Den_Haag het volgende:
@Tegan; die momenten blijf je houden. Weet alleen soms ff niet uit welke ex ik moet kiezen
Mijn enige andere twee exen (waarvan eentje maar een paar weken) heb ik geen contact meer mee en ook eigenlijk geen gevoelens meer voor of iig vergelijkbaar met mijn gevoelens voor mijn recentste 'ex' en dus dat probleem heb ik niet echt .

[ Bericht 2% gewijzigd door Tegan op 05-03-2008 01:35:16 ]
pi_57166335
Ik zie de meeste nog wekelijks. Krijg je als je veel relaties binnen de hockeyclub hebt gehad

Nu weer op naar het weekend!
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:10:40 #96
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_57166402
Sinlge zijn is best ok. Af en toe mis je iemand om tegen aan te kruipen of een gesprek mee te hebben, maar dan sla je gewoon een glas whisky achterover en ga je random mensen op internet lastig vallen.

Daarnaast kun je wel lekker je eigen ding blijven doen.

Elk voordeel heb zijn nadeel of zoiets?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_57166595
Mijn eigen ding blijf ik ook altijd doen als ik een relatie heb hoor.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:44:14 #98
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_57166701
Ja maar soms zul je toch ook rekening met elkaar moeten houden, toch?
Anders lijkt mij zo'n relatie niet echt een lang leven beschoren.

Briljante sig btw

[ Bericht 27% gewijzigd door DustPuppy op 05-03-2008 09:15:42 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_57167248
Hai!
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:25:07 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_57167279
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

maar gelukkig heb jij Q, so no worries there
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo