Ja, ik denk ook wel dat deze wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit m gaat worden
Knap gedaan, dat ie toch scherp is op de kop, en mooie kleurenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef tonja het volgende:
Ik vind wel dat je het ziet waaien. Misschien was het mooier geweest als er iets bewegingsonscherpte aan de uiteinden was geweest.
Ik heb vandaag deze gemaakt. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Mooi, tof gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is mijn hoeslakenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef Elefes het volgende:
[..]
Knap gedaan, dat ie toch scherp is op de kop, en mooie kleuren
[..]
Mooi, tof gedaanAlleen vind ik de achtergrond niet zo heel mooi..
Maar de beweging vind ik erg mooi gevangen.
Als je even naar de kantoorwinkel gaat en je koopt gewoon een stuk zwart karton van 50 x 70 cmquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja dat is mijn hoeslakenhad eerst een fleecedeken maar dat was een complete ramp met allerlei pluisjes. Heb helaas geen achtergronddoek maar die staat wel op mijn verlanglijst om te kopen na mijn tentamens
Heb ik al aan gedacht maar dat gaat niet werken en ook geen tijd want eigenlijk mocht ik van mezelf al niet een tweede keer fotograferenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je even naar de kantoorwinkel gaat en je koopt gewoon een stuk zwart karton van 50 x 70 cm
kost je 1 euro of als je iets dikker karton pakt (etalagekarton ) 1,50
scheelt al een hoop en het ziet er dan mooier uit
Ik zou voor de kleuren gaan, vind het een leuk idee, probeer wel even een nieuwe te maken waarop het stuur scherp isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef Ronalld het volgende:
Ook wat geprobeert, maar heb er nu te vaak naar gekeken om te zien of het juist waardeloos of wel leuk is..Graag commentaar:
[ afbeelding ]
Zwart wit versie
[ afbeelding ]
En gewoon in kleur
Weinig bewerkt, behalve hue/bw. Was sowieso vreemde foto.
Thanks in advance.
Superquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond juist die achtergrond wel wat toevoegenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Super. Wel inderdaad een beetje jammer van de achtergrond, maar om eerlijk te zijn stoorde het me niet eens zo heel veel.
Mijn huisarts vroeger had zo'n ding op zijn bureau. En altijd als ik weg was mocht ie t volgens mij weer uit de knoop halenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook ooit zo'n ding, totdat het een keer viel en de draadjes doorbraken.
Nog een keer fietsen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef Ronalld het volgende:
Ook wat geprobeert, maar heb er nu te vaak naar gekeken om te zien of het juist waardeloos of wel leuk is..Graag commentaar:
[ afbeelding ]
Zwart wit versie
[ afbeelding ]
En gewoon in kleur
Weinig bewerkt, behalve hue/bw. Was sowieso vreemde foto.
Thanks in advance.
Niet gzienquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Oeps per ongeluk te groot ingezonden zie ik nu
Ik vind die van jou anders ontzettend mooi hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef tonja het volgende:
Tering..
Nou ja, niet geschoten is altijd mis![]()
Kunnen mensen die gewoon echt te mooie foto's maken niet uitgesloten worden van deelname?![]()
Ik wil wel wat roepen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind 'm leuk ImPrezA.
ER, ik vind nog steeds je ongecropte herder het leukst, maar Iris koos zonder te twijfelen de eenden (na "nice mama"..... "nee lieverd, die foto's heb ik niet gemaakt". Schiet je daar iets mee op?
![]()
Na de overweldigende reaktiesop m'n vorige probeersel een paar keuzemogelijkheden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie roept?
1. Lekker een abstract tintjequote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind 'm leuk ImPrezA.
ER, ik vind nog steeds je ongecropte herder het leukst, maar Iris koos zonder te twijfelen de eenden (na "nice mama"..... "nee lieverd, die foto's heb ik niet gemaakt". Schiet je daar iets mee op?
![]()
Na de overweldigende reaktiesop m'n vorige probeersel een paar keuzemogelijkheden:
[ afbeelding ]
Wie roept?
Waar vindt je in dit jaar getij nog een brandende kerstboom??quote:Op maandag 24 maart 2008 13:07 schreef ImPrEzA het volgende:
Mijn inzending...
[ afbeelding ]
Misschien iets te subtiele beweging, maar ik vond hem wel passend.
Ik begreep uit het wedstrijdtopic dat het moet gaan om foto's die je zelf hebt gemaakt.. niet dat je hem speciaal voor de wedstrijd maakt. Correct me if I'm wrong hoor!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Waar vindt je in dit jaar getij nog een brandende kerstboom??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |