met die twee ben ik ook begonnen op de ps3,en dat zijn tot nog toe de tofste spellen die ik er op gespeeld hebquote:
Je hebt (wel een beetje valsspelen) walktroughs... Wat ik zelf doe is nu op easy spelen, en goed om me heen kijken, hoop dat ik alles vind, hierna ooit op hard spelen en dan dmv een walktrough de laatste pakken... Oja en altijd op het hoofd richtenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef Skeletor het volgende:
Ik heb pas 1 trophy, blijkbaar zie ik allemaal schatten over het hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef Skeletor het volgende:
Hmmz.. ik ben niet zo van de walkthroughs. Maar kan ik die levels niet overnieuw doen dan om ze alsnog te zoeken, want ik zag wel dat je hoofdstukken kon kiezen ofzo.Ja dat kan, maar dan ga je waarschijnlijk elk level overnieuw doen omdat er zo tyfus veel treasures zijn, kan je net zo goed een new game doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Hmpfquote:Tot nog toe is de patch alleen beschikbaar voor de Europese versie van Uncharted: Drake's Fortune. Het is onbekend wanneer ook de Amerikanen op jacht kunnen naar Trophies.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
Bij mij wil hij niet updaten?
Ik heb hem wel geïmporteerd destijds, dus een Amerikaanse versie.
edit:
[..]
Hmpf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe al een shitload aan Trophies,
Wel balen dat een hoop Trophies zwart zijn , en er geen omschrijving bij staat![]()
Ook is het volgens mij na genoeg onmogelijk om zonder guide alles te vinden, sommige treasure's zitten echt op de meest onlogische plekkendaar loop ze zo voorbij
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou maybe pakt hij dan de US server, i dunno![]()
Hoever zijn jullie alweer? ik zit inmiddels alweer bij hetMja, ik kijk bij de cheats hoeveel er in een chapter zitten... maar aangezien ik de game al 2x doorlopen heb weet ik de meeste wel te vinden. Maar net moest ik toch echt even spieken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe al een shitload aan Trophies,
Wel balen dat een hoop Trophies zwart zijn , en er geen omschrijving bij staat![]()
Ook is het volgens mij na genoeg onmogelijk om zonder guide alles te vinden, sommige treasure's zitten echt op de meest onlogische plekkendaar loop ze zo voorbij
![]()
Gaat wel hard inderdaad... zit nu hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik kijk bij de cheats hoeveel er in een chapter zitten... maar aangezien ik de game al 2x doorlopen heb weet ik de meeste wel te vinden. Maar net moest ik toch echt even spieken....![]()
Gaat wel hard inderdaad... zit nu hier:Oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oplossing:dat is,zeker in vergelijking met de rest, wel een saai levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
euh... zou het?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag wel dat je bij hoofdstukken selecteren, ook de moeilijkheids graad kan selecteren
Zou je dan niet alleen het laatste level op crushing kunnen doen
Werkt niet, werkt alleen als je een new game start op crushing en zonder 1x te skippen het uitspeeld...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag wel dat je bij hoofdstukken selecteren, ook de moeilijkheids graad kan selecteren
Zou je dan niet alleen het laatste level op crushing kunnen doen
serieus he, keer of 20 geprobeerd, die granaat ontploft ALTIJD te laat en dan zijn ze allang weg uit elkaar waardoor er max 2 doodgaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ff over die 3 kills met 1 granaat.
Vrijwel de enige manier om die te halen is door het te doen net voordat je bij je neergestorte vliegtuig komt. Je moet dan naar beneden klimmen om bij het vliegtuig te komen. Dit moet je dus NIET doen. Gewoon bovenaan de rotsen blijven staan. In de verte zie je een groepje vijanden staan en eentje die het touw naar beneden klimt, vanuit het vliegtuig dat in de bomen hangt. Je moet dan een granaat midden in dat groepje gooien. Om de expert trophy te krijgen moet je dit 5 keer herhalen. Dat is erg simpel. Je laad simpel weg steeds weer de laatste checkpoint en herhaalt de eerdere handelingen. (Granaat in het groepje gooien.)
Timing is het sleutelwoordquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
serieus he, keer of 20 geprobeerd, die granaat ontploft ALTIJD te laat en dan zijn ze allang weg uit elkaar waardoor er max 2 doodgaan
JWTquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Niemand anders hier die al alle trophies heeft? Jullie doen er wel lang over zeg
Ach nee he? Jij weer? Tegen jou is geen enkele trophy hoer opgewassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Als je dat spel begonnen was toen de trophy-update er al was natuurlijk welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je moet wel bij je nieuwe spel de behaalde medailles en beloningen niet mee nemen, anders krijg je je trophy niet
Geldt ook als totaal, alle beloningen (rewards in het engels denk ik) blijven gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef merino het volgende:
ok volgende vraag. Ik start dus new game waarbij ik mijn oude stats meeneem (was begonnen na de update). Hoe zit het dan met behaalde kills en dergelijke. Begint dat overnieuw of geldt dat in totaal?
Ik had alle trophies door 1x de game uit te spelen op crushing. Alle trophies behalve dezequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef merino het volgende:
Precies wat ik heb gedaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik had alle trophies door 1x de game uit te spelen op crushing. Alle trophies behalve deze
Wat je dan kan doen is het volgende:
Chapter select doen in je bestaande savegame, en dan chapter 1 pakken en dan op easy spelen. Je wacht tot de mannetjes op je boot komen en dan schiet je zonder te mikken (shoot from the hip) en ram je meteen op vierkantje. Dan sla je hem in 1x dood. En dat doe je dan 5x achter elkaar (zonder dood te gaan dus).
Easypeasy
Oersoldaten? Je bedoelt in Uncharted2?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:56 schreef static het volgende:
Ik zit helemaal vast in dat level met die twee oersoldaten (met lasers) die je tegenkomt als je van een klifje naar benenden springt. Binnen een seconde ben ik al neergeknald. Heen en weer rennen en dekking nemen lukt ook nauwelijks.
Op af rennen en ééntje neerhoeken, gun oppakken en dan de ander neerknallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:56 schreef static het volgende:
Ik zit helemaal vast in dat level met die twee oersoldaten (met lasers) die je tegenkomt als je van een klifje naar benenden springt. Binnen een seconde ben ik al neergeknald. Heen en weer rennen en dekking nemen lukt ook nauwelijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |