quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef Jovatov het volgende:
Bij mij wil hij niet updaten?
Ik heb hem wel geïmporteerd destijds, dus een Amerikaanse versie.
edit:
[..]
Hmpf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe al een shitload aan Trophies,
Wel balen dat een hoop Trophies zwart zijn , en er geen omschrijving bij staat![]()
Ook is het volgens mij na genoeg onmogelijk om zonder guide alles te vinden, sommige treasure's zitten echt op de meest onlogische plekkendaar loop ze zo voorbij
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou maybe pakt hij dan de US server, i dunno![]()
Hoever zijn jullie alweer? ik zit inmiddels alweer bij hetMja, ik kijk bij de cheats hoeveel er in een chapter zitten... maar aangezien ik de game al 2x doorlopen heb weet ik de meeste wel te vinden. Maar net moest ik toch echt even spieken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe al een shitload aan Trophies,
Wel balen dat een hoop Trophies zwart zijn , en er geen omschrijving bij staat![]()
Ook is het volgens mij na genoeg onmogelijk om zonder guide alles te vinden, sommige treasure's zitten echt op de meest onlogische plekkendaar loop ze zo voorbij
![]()
Gaat wel hard inderdaad... zit nu hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik kijk bij de cheats hoeveel er in een chapter zitten... maar aangezien ik de game al 2x doorlopen heb weet ik de meeste wel te vinden. Maar net moest ik toch echt even spieken....![]()
Gaat wel hard inderdaad... zit nu hier:Oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oplossing:dat is,zeker in vergelijking met de rest, wel een saai levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
euh... zou het?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag wel dat je bij hoofdstukken selecteren, ook de moeilijkheids graad kan selecteren
Zou je dan niet alleen het laatste level op crushing kunnen doen
Werkt niet, werkt alleen als je een new game start op crushing en zonder 1x te skippen het uitspeeld...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag wel dat je bij hoofdstukken selecteren, ook de moeilijkheids graad kan selecteren
Zou je dan niet alleen het laatste level op crushing kunnen doen
serieus he, keer of 20 geprobeerd, die granaat ontploft ALTIJD te laat en dan zijn ze allang weg uit elkaar waardoor er max 2 doodgaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ff over die 3 kills met 1 granaat.
Vrijwel de enige manier om die te halen is door het te doen net voordat je bij je neergestorte vliegtuig komt. Je moet dan naar beneden klimmen om bij het vliegtuig te komen. Dit moet je dus NIET doen. Gewoon bovenaan de rotsen blijven staan. In de verte zie je een groepje vijanden staan en eentje die het touw naar beneden klimt, vanuit het vliegtuig dat in de bomen hangt. Je moet dan een granaat midden in dat groepje gooien. Om de expert trophy te krijgen moet je dit 5 keer herhalen. Dat is erg simpel. Je laad simpel weg steeds weer de laatste checkpoint en herhaalt de eerdere handelingen. (Granaat in het groepje gooien.)
Timing is het sleutelwoordquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
serieus he, keer of 20 geprobeerd, die granaat ontploft ALTIJD te laat en dan zijn ze allang weg uit elkaar waardoor er max 2 doodgaan
JWTquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Niemand anders hier die al alle trophies heeft? Jullie doen er wel lang over zeg
Ach nee he? Jij weer? Tegen jou is geen enkele trophy hoer opgewassenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |