www.channelsurfing.net (live alle wedstrijden).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
Kijkt iedereen hier naar Sport1 voor NBA? Of zijn er nog andere manieren om de wedstrijden te kunnen zien? Momenteel kijk ik naar de samenvattingen op nba.com maar die geven niet echt een duidelijk beeld van de wedstrijd.
Ze spelen toch zelf ook zonder Yao? Sterker nog, de rest van het seizoen dus echt mazzel zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef PirE het volgende:
De Rockets hebben wel iedere keer mazzel als ze tegen een goed team moeten. Eerst Dallas zonder Dirk en vanavond tegen de Hornets zonder West.
Ik vind Billups juist een beetje overschat. Hij heeft het seizoen dat Detroit kampioen werd ontzettend goed gespeeld en veel belangrijke ballen gemaakt. Maar daar kreeg hij de bijnaam Big Shot, maar dat is volgens mij wel een beetje overdreven. Op die periode rond het kampioenschap na heeft hij niet heel veel belangrijke schoten gemaakt. Het is nu absoluut de beste PG van het oosten, maar ik denk dat als een nieuw team nu een point guard moet kiezen voor komend seizoen het een van de zes uit het westen is en niet Billups.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Billups minder?
Uitstekende PG, een van de beste in de NBA en de meest constante. Als je alleen kijkt naar stats tja...... Ik kan geen betere PG bedenken voor Detroit. Niet een van die zes is beter dan Billups voor Detroit.
Dat klopt want die kunnen hem niet krijgen omdat 'ie terecht een mega contract heeft gekregen van een van de beste GM's in de NBA.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik vind Billups juist een beetje overschat. Hij heeft het seizoen dat Detroit kampioen werd ontzettend goed gespeeld en veel belangrijke ballen gemaakt. Maar daar kreeg hij de bijnaam Big Shot, maar dat is volgens mij wel een beetje overdreven. Op die periode rond het kampioenschap na heeft hij niet heel veel belangrijke schoten gemaakt. Het is nu absoluut de beste PG van het oosten, maar ik denk dat als een nieuw team nu een point guard moet kiezen voor komend seizoen het een van de zes uit het westen is en niet Billups.
Parker is voor mij ook een twijfelgeval en vind ik de minste van de top 6 van het westen. Nash is ondanks de problemen van Phoenix top 3 in de NBA want west is echt niet te vergelijken met oost. Kidd schiet minder, maar is wel beter in het passen en rebounden, waardoor ik de voorkeur nog aan Kidd zou geven.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat klopt want die kunnen hem niet krijgen omdat 'ie terecht een mega contract heeft gekregen van een van de beste GM's in de NBA.
Parker is zoveel minder dan Billups, Nash kan z'n team niet (meer) dragen en Kidd heeft z'n beste jaren ook gehad. Die ander drie vind ik ook erg goed dus niet per definitie minder.
Dit is wel een mooi lijstje op dit gebied. Wel wat oude statistieken, maar geeft wel aan dat alleen Robert Horry recht heeft op de naam Big Shot.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:49 schreef no-look het volgende:
Chauncy Billups: I cringe every time somebody calls him Mr. Big Shot. Last night's line: 3-for-10 from the field, 0-for-6 from three. Can't we just call him Mr. Occasionally Hits A Tough Shot?
Billups vind ik ook wat overschat. Hij is heel erg sterk. Kan andere guards opposten. Maar wat je over Nash en Kidd zegt, geldt ook voor Chauncey. Zijn beste jaren liggen wel achter hem. En daar is niks mis mee. De meest spectaculaire guard sinds Magic is ook over zijn top heen en zelfs ik heb dat kunnen accepteren.
Jij ziet hem vaker spelen dan wij en misschien past Billups wel veel beter bij een langzaa spelend halfcourt team dan de andere PG's. Maar als ik niet naar teamgenoten of speelstijl hoef te kijken zou hij niet in mijn top 5 van PG's staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:53 schreef popolon het volgende:
Ik bekijk het van mijn standpunt, sue me.Billups speelt juist de laatste paar games weer erg sterk en ik kan geen betere PG voor Detroit bedenken gezien hun speelstijl.
Dat mag, maar in heel veel top vijf's van 'kenners' komt 'ie wel voor.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jij ziet hem vaker spelen dan wij en misschien past Billups wel veel beter bij een langzaa spelend halfcourt team dan de andere PG's. Maar als ik niet naar teamgenoten of speelstijl hoef te kijken zou hij niet in mijn top 5 van PG's staan.
Wat is het record winning streak ?quote:Op zondag 9 maart 2008 04:42 schreef popolon het volgende:
18 op rij gewonnen, holy crap. Dat is toch wel serieus.En dat zonder Yao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |