abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57244752
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
Kijkt iedereen hier naar Sport1 voor NBA? Of zijn er nog andere manieren om de wedstrijden te kunnen zien? Momenteel kijk ik naar de samenvattingen op nba.com maar die geven niet echt een duidelijk beeld van de wedstrijd.
www.channelsurfing.net (live alle wedstrijden).
pi_57248802
Ik ben dan wel officieel geen fan meer, maar mijn broek bolde enigszins op toen ik de pass van J-Dubb op Shawn Marion zag.

zaterdag 8 maart 2008 @ 22:48:53 #128
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57252838
De Rockets hebben wel iedere keer mazzel als ze tegen een goed team moeten. Eerst Dallas zonder Dirk en vanavond tegen de Hornets zonder West.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57254962
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef PirE het volgende:
De Rockets hebben wel iedere keer mazzel als ze tegen een goed team moeten. Eerst Dallas zonder Dirk en vanavond tegen de Hornets zonder West.
Ze spelen toch zelf ook zonder Yao? Sterker nog, de rest van het seizoen dus echt mazzel zou ik het niet noemen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57256152
Laatste 50sec van Hawks-Heat afgespeeld en geen verandering in de score gekomen.

Nieuwe duel weer begonnen met de Heat die voorstaan.
JJ al 20 voor de Hawks.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:22:26 #131
67205 Colplay
How you doin??
pi_57256386
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Billups minder?

Uitstekende PG, een van de beste in de NBA en de meest constante. Als je alleen kijkt naar stats tja...... Ik kan geen betere PG bedenken voor Detroit. Niet een van die zes is beter dan Billups voor Detroit.
Ik vind Billups juist een beetje overschat. Hij heeft het seizoen dat Detroit kampioen werd ontzettend goed gespeeld en veel belangrijke ballen gemaakt. Maar daar kreeg hij de bijnaam Big Shot, maar dat is volgens mij wel een beetje overdreven. Op die periode rond het kampioenschap na heeft hij niet heel veel belangrijke schoten gemaakt. Het is nu absoluut de beste PG van het oosten, maar ik denk dat als een nieuw team nu een point guard moet kiezen voor komend seizoen het een van de zes uit het westen is en niet Billups.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_57256450
Miami is retespannend maar ik ben te bezopen om het af te kijken

Jason Williams zette zijn eerste stats neer op het moment dat ik de stream aanzette, laat dat een goed teken zijn. Miami gaat die pot pakken, aangezien Joe Johnson ( ? ) dit niveau niet volhoudt. Hoop ik. Welterusten!
  zondag 9 maart 2008 @ 02:28:23 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57256461
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:22 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ik vind Billups juist een beetje overschat. Hij heeft het seizoen dat Detroit kampioen werd ontzettend goed gespeeld en veel belangrijke ballen gemaakt. Maar daar kreeg hij de bijnaam Big Shot, maar dat is volgens mij wel een beetje overdreven. Op die periode rond het kampioenschap na heeft hij niet heel veel belangrijke schoten gemaakt. Het is nu absoluut de beste PG van het oosten, maar ik denk dat als een nieuw team nu een point guard moet kiezen voor komend seizoen het een van de zes uit het westen is en niet Billups.
Dat klopt want die kunnen hem niet krijgen omdat 'ie terecht een mega contract heeft gekregen van een van de beste GM's in de NBA.

Parker is zoveel minder dan Billups, Nash kan z'n team niet (meer) dragen en Kidd heeft z'n beste jaren ook gehad. Die ander drie vind ik ook erg goed dus niet per definitie minder.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:37:26 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57256541
Ik ga NO - HOU kijken, toch een leuke op papier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:43:15 #135
178470 Marc63
Hi there
pi_57256585
Ben nu BOS@MEM aan het kijken. Voor het slapen gaan nog ff zien dat Garnett lid wordt van de 20.000 punten club.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:47:48 #136
67205 Colplay
How you doin??
pi_57256626
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat klopt want die kunnen hem niet krijgen omdat 'ie terecht een mega contract heeft gekregen van een van de beste GM's in de NBA.

Parker is zoveel minder dan Billups, Nash kan z'n team niet (meer) dragen en Kidd heeft z'n beste jaren ook gehad. Die ander drie vind ik ook erg goed dus niet per definitie minder.
Parker is voor mij ook een twijfelgeval en vind ik de minste van de top 6 van het westen. Nash is ondanks de problemen van Phoenix top 3 in de NBA want west is echt niet te vergelijken met oost. Kidd schiet minder, maar is wel beter in het passen en rebounden, waardoor ik de voorkeur nog aan Kidd zou geven.

Wat ik bedoelde met een nieuw team is: Als je nu een nieuw team zou maken en je zou een PG moeten kiezen ongeacht contract of leeftijd, maar alleen voor het huidige of volgende seizoen, zou ik zeker eerder voor Kidd, Nash, Williams of Paul kiezen dan Billups en misschien zelfs nog wel voor Davis of Parker ook.

Billups zit echt wel dicht bij Parker, Davis en Kidd, maar ik vind dat hij door zijn (terechte) MVP in de Finals wel als beter gezien wordt dan hij nu daadwerkelijk is. Ik heb het idee dat Billups twee seizoen echt als een absolute topper heeft gespeeld en misschien wel de beste PG van de league was, maar verder is hij dat nooit geweest.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_57256651
Chauncy Billups: I cringe every time somebody calls him Mr. Big Shot. Last night's line: 3-for-10 from the field, 0-for-6 from three. Can't we just call him Mr. Occasionally Hits A Tough Shot?

Billups vind ik ook wat overschat. Hij is heel erg sterk. Kan andere guards opposten. Maar wat je over Nash en Kidd zegt, geldt ook voor Chauncey. Zijn beste jaren liggen wel achter hem. En daar is niks mis mee. De meest spectaculaire guard sinds Magic is ook over zijn top heen en zelfs ik heb dat kunnen accepteren.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:53:48 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57256681
Ik bekijk het van mijn standpunt, sue me. Billups speelt juist de laatste paar games weer erg sterk en ik kan geen betere PG voor Detroit bedenken gezien hun speelstijl: Sterk, intelligent, weinig TO's, crunch time player.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:54:10 #139
67205 Colplay
How you doin??
pi_57256686
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:49 schreef no-look het volgende:
Chauncy Billups: I cringe every time somebody calls him Mr. Big Shot. Last night's line: 3-for-10 from the field, 0-for-6 from three. Can't we just call him Mr. Occasionally Hits A Tough Shot?

Billups vind ik ook wat overschat. Hij is heel erg sterk. Kan andere guards opposten. Maar wat je over Nash en Kidd zegt, geldt ook voor Chauncey. Zijn beste jaren liggen wel achter hem. En daar is niks mis mee. De meest spectaculaire guard sinds Magic is ook over zijn top heen en zelfs ik heb dat kunnen accepteren.
Dit is wel een mooi lijstje op dit gebied. Wel wat oude statistieken, maar geeft wel aan dat alleen Robert Horry recht heeft op de naam Big Shot.

http://www.82games.com/random12.htm
  zondag 9 maart 2008 @ 02:54:48 #140
178470 Marc63
Hi there
pi_57256693
Wat een baggerwedstrijd is BOS-MEM. Zonder Pierce, Allen en Garnett spelen beide teams erg slecht. 2e kwart is nu 2-1 voor Boston na bijna 4 minuten spelen. Alle punten in de laatste halve minuut gemaakt.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:58:38 #141
67205 Colplay
How you doin??
pi_57256725
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:53 schreef popolon het volgende:
Ik bekijk het van mijn standpunt, sue me. Billups speelt juist de laatste paar games weer erg sterk en ik kan geen betere PG voor Detroit bedenken gezien hun speelstijl.
Jij ziet hem vaker spelen dan wij en misschien past Billups wel veel beter bij een langzaa spelend halfcourt team dan de andere PG's. Maar als ik niet naar teamgenoten of speelstijl hoef te kijken zou hij niet in mijn top 5 van PG's staan.
  zondag 9 maart 2008 @ 03:06:57 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57256792
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:

[..]

Jij ziet hem vaker spelen dan wij en misschien past Billups wel veel beter bij een langzaa spelend halfcourt team dan de andere PG's. Maar als ik niet naar teamgenoten of speelstijl hoef te kijken zou hij niet in mijn top 5 van PG's staan.
Dat mag, maar in heel veel top vijf's van 'kenners' komt 'ie wel voor.
pi_57257013
Miami 2 achter met nog 40sec en bal.

Rcky Davis verneukt het.
2 verloren in één avond dus. Atlanta doet goede zaken voor de play-offs.

[ Bericht 61% gewijzigd door D-Wade op 09-03-2008 03:47:10 ]
  zondag 9 maart 2008 @ 04:17:05 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57257216
Rockets gaan vrolijk door, 20 voor op NO.
  zondag 9 maart 2008 @ 04:42:36 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57257321
18 op rij gewonnen, holy crap. Dat is toch wel serieus. En dat zonder Yao.
  Trouwste user 2022 zondag 9 maart 2008 @ 05:29:41 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_57257485
quote:
Op zondag 9 maart 2008 04:42 schreef popolon het volgende:
18 op rij gewonnen, holy crap. Dat is toch wel serieus. En dat zonder Yao.
Wat is het record winning streak ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 maart 2008 @ 07:41:58 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57257760
18 op rij en dan zie je dat ze in de eerste ronde van de playoffs verliezen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57258424
quote:
Op zondag 9 maart 2008 05:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is het record winning streak ?

33, Lakers in 72-73 geloof ik.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:05:33 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57263233
If the Knicks and Stephon Marbury decide to end their relationship through a buy-out, the Pistons might come calling, according to the New York Post.

New York Post, dus niet waar. Gelukkig.
pi_57263318
Komende 3 kunnen ze ook wel winnen met de Nets, Hawks en Bobcats..

Daarna zal 't wel stoppen met de Lakers/Boston/NO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')