Inderdaad ben niet zo'n Mav's fan dus zie de wedstrijden niet vaak maar vind Dirk altijd weinig opvallend. Na al die statistische onzin gelezen te hebben vind ik Kidd toch wel sterker dan verwacht bij de Mav's hij is de enige met een beetje inspiratie.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef Colplay het volgende:
Wat is Nowitzki weer slecht zeg. Vind dat een van de meest overschatte basketballers in de NBA.
wel vermakelijk though.quote:Nocioni met aardige D op James. Maar LeBron schiet hem, swoosht hem en ziet er damn sexy uit terwijl hij het doet. Oh LeBron, geef me 1/10e van je skills en we worden kampioen hier.
Als Dallas hier nog wint, dan komt dat niet door Dirk the Choker. Zie hem eerder wat schoten missen op het moment dat Dallas hem nodig heeft of als ze een beetje aan het terugkomen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:57 schreef D-Wade het volgende:
Dirk staat wel op in de 2de helft. Zie Dallas hier nog wel winnen eigenlijk.
Ik ben ook absoluut geen fan van hem en ik snap ook niet waarom hij altijd die schoten blijft nemen bij de Mavs als ze die echt nodig hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:05 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als Dallas hier nog wint, dan komt dat niet door Dirk the Choker. Zie hem eerder wat schoten missen op het moment dat Dallas hem nodig heeft of als ze een beetje aan het terugkomen zijn.
Dirk is echt wel een goede basketballer, maar meer als tweede speler naast een echte topper. Een Pippen naast Jordan en niet iemand die je wilt hebben om je team te leiden. Dat heeft hij de afgelopen twee play-off series van Dallas al bewezen en ook in het reguliere seizoen mist hij regelmatig belangrijke schoten.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef no-look het volgende:
mijn gedachten staan uitgebreid op http://nba-in-nl.blogspot.com
quote:- LeBron heeft een prachtige fade-away. Echt mooi! Mooier dan Wade en misschien wel mooier dan die van Kobe. Goddamn. LeBron en Kobe zijn dan ook de beste spelers in de NBA, period. Ik kan niet beslissen wie er beter is denk ik. Voor nu zeg ik Kobe. Over vijf jaar? Dan zijn we Michael Jordan onderhand vergeten. LeBron is een beest.
Ga eens CBS kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |