Dan mag Dennis een mooie boete gaan betalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Freezor het volgende:
Ik ga voor Edo.
idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:01 schreef Veerboot het volgende:
Het leukste zou ik eigenlijk vinden als het toch Regina blijkt te zijn, gewoon om de reactie van Patrick dan te zien
Ja, die theorie, dat de mol nu wel een man móet zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
Het kan écht iedereen zijn. Ik dacht eerst van...nou de Mol is nu een man, want de vorige jaren was het altijd een vrouw. Maar ik verdenk Regina nu ook al zo hard.
Dan zou Dennis extreem verdacht zijn door het helpen van Annette en zodoende als laatste binnen te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb bij de eerste aflevering altijd het idee dat de mol nog wat goodwill wilt kweken, dus ook expres een beetje zijn best doet.
Naar mijn mening is de eerste aflevering totaal waardeloos wat betreft de Mol ontdekken. Vorig seizoen verdiende Inge ook gewoon geld voor de pot in de eerste aflevering.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
Heb een paar opdrachten teruggekeken, maar daar word ik ook niet wijs uit. Die fietsopdracht bijvoorbeeld; Regina en Dennis doen hartstikke langzaam op de fiets en Edo klimt die berg niet op, maar support de rest vrij goed.
dat gedoe daar op het strand in Bali met Marc Marie op het strand en Isabelle in de boot is echt memorabele TV net als Marc Marie samen met Lottie in de stoomlocomotiefquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen week seizoen 1 van de BN'ers maar eens teruggekeken. En ik moet zeggen dat ik me geen moment verveeld heb, ondanks dat ik nu al lang wist wie de mol was natuurlijk.
Marc-Marie![]()
. De leukste kandidaat ooit, en zeker van alle BN'erseizoenen.
Maar haar mollenstreek was toen dat ze wel dacht dat ze iedereen aan het abseilen zou kunnen krijgen en daardoor het bedrag in de pot verdubbeld zou wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef Freezor het volgende:
[..]
Naar mijn mening is de eerste aflevering totaal waardeloos wat betreft de Mol ontdekken. Vorig seizoen verdiende Inge ook gewoon geld voor de pot in de eerste aflevering.
en bijziend okquote:Op maandag 3 maart 2008 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabelle: "Isabelle bijdehand! Isabelle bijdehand! Isabelle bijdehand!"
MM: "Ja Isabelle bijdehand! En DOOF OOK!"! Prachtig.
of die opmerkingquote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig
Marc-Marie: "Ik dacht, ik vaar mijn eigen koers"
In principe zou dat best kunnen qua mol natuurlijk... als die mayaman de waarheid sprak toen hij Dennis aanweesquote:Op maandag 3 maart 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is niet eerlijkBij Paul de Leeuw had die nieuwe kut presentator gezegd dat de uitslag afgelopen donderdag al zo komen
ja mijn mol was vandaag misselijk, althans dat zei zequote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig
Marc-Marie: "Ik dacht, ik vaar mijn eigen koers"
Dat is echt de meest hilarische quote..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of die opmerking
Helloooooooooooooooooooooooooooooooooow I am Lottieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Geweldige aflevering, heb hem nog vaak nagekeken MM en Yvon waren samen ook zo geweldigquote:Op maandag 3 maart 2008 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabelle: "Isabelle bijdehand! Isabelle bijdehand! Isabelle bijdehand!"
MM: "Ja Isabelle bijdehand! En DOOF OOK!"! Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |