abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3362317
Weet iemand of er in of om Maastricht een clinic is die gebruik maakt van de Ellipse Light ontharingsmethode?
Ik wil graag namelijk m'n gezichtsharen permanent laten verwijderen en deze methode klinkt heel goed.

Elke andere mogelijkheid om permantent te ontharen die in of rond maastricht ligt lijkt me ook fijn, mits er wel genoeg info te vinden is over de manier waarop het gebeurt.

Bvd.

pi_3362362
Hoezo wil je dat?

Wil je een vrouw worden en gaan we je voortaan kelly noemen ?

pi_3362385
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 17:53 schreef erikh het volgende:
Hoezo wil je dat?

Wil je een vrouw worden en gaan we je voortaan kelly noemen ?

Nee, omdat ik namelijk na 1 dag niet scheren al uitzie als een bosaap.
Ik wil gewoon af van dat ranzig gezichtshaar, nooit meer scheren en een mooie gladde huid is toch geweldig.
Niet meer scheren betekent ook haast geen puistjes meer, geen open droge huid van het scheren, geen snijwonde.
Alleen maar voordelen hoor.
pi_3362392
... en lekker vrouwelijk ...
en echte vent heeft toch een mooie

[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 02-03-2002 17:58]

onder
pi_3362397
Ik dacht dat mannen rond hun 20ste vanzelf kaal en impotent in maastricht worden...
pi_3362400
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 17:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, omdat ik namelijk na 1 dag niet scheren al uitzie als een bosaap.
Ik wil gewoon af van dat ranzig gezichtshaar, nooit meer scheren en een mooie gladde huid is toch geweldig.
Niet meer scheren betekent ook haast geen puistjes meer, geen open droge huid van het scheren, geen snijwonde.
Alleen maar voordelen hoor.

Is het wel zo permanent, die behandeling dan ? Volgens mij koste het ook bakken met geld.

Een 1 dags baard staat toch ook best wel mannelijk vind ik.

pi_3362426
Ik wil gewoon van die zooi af, waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen??
Mannelijk of niet, ik vind een bosaap niet bepaald geweldig.
Ik krijg na 1 dag al de opmerkingen van de dames dat ik me moet scheren omdat ik zo prik.
Ik heb me gvd net geschoren.
pi_3362483
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:01 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil gewoon van die zooi af, waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen??
Mannelijk of niet, ik vind een bosaap niet bepaald geweldig.
Ik krijg na 1 dag al de opmerkingen van de dames dat ik me moet scheren omdat ik zo prik.
Ik heb me gvd net geschoren.
Je bent echt niet de enige hoor, maar als dit inderdaad permanent is en baarden komen 'in' zeg maar kun jij niet meedoen met die rage omdat je het toen allemaal hebt laten doden. Je moet het helemaal zelf weten maar ik zou het persoonlijk niet doen omdat het gewoon iets mannelijks is, en ja ik moet me ook echt elke dag scheren anders zeurt mijn vriendin al dat ik prik
pi_3362517
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:08 schreef erikh het volgende:

[..]

Je bent echt niet de enige hoor, maar als dit inderdaad permanent is en baarden komen 'in' zeg maar kun jij niet meedoen met die rage omdat je het toen allemaal hebt laten doden. Je moet het helemaal zelf weten maar ik zou het persoonlijk niet doen omdat het gewoon iets mannelijks is, en ja ik moet me ook echt elke dag scheren anders zeurt mijn vriendin al dat ik prik

Ik doe niet mee met rages, ik doe waar ik mezelf het lekkerst/beste bij voel.
En ik weet gewoon 100% zeker dat ik me baardloos harstikke geweldig ga voelen, omdat het nu eenmaal fijn naar mijn mening.
pi_3362525
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ik weet gewoon 100% zeker dat ik me baardloos harstikke geweldig ga voelen, omdat het nu eenmaal fijn naar mijn mening.

Nou in dat geval succes

Maar dan kun je ook nooit zo'n stoer sikje nemen als edward norton in je usericon

pi_3362530
http://www.bodyboetiek.nl/

Op deze URL staat ook een e-mail adres vermeld waar je bijv. meer info aan kan vragen (bijv. waar deze kliniek nog meer te vinden is)

Misschien heb je er wat aan...

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 02-03-2002 18:20]

zaterdag 2 maart 2002 @ 18:18:22 #12
20740 ThaZwal
"Two beer or not two beer
pi_3362576
Misschien weet Ruud Lubbers ergens een adresje!
pi_3362598
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
Er worden verschillende behandelingen met tussenpozen gedaan. Het is niet zo dat je na 1 behandeling er helemaal van af bent

Ookal heb je haren op je gezicht, je hoeft je er niet voor te schamen.

Toch geef ik je maar even een URL waar tevens ook een e-mail adres opstaat voor meer info aan te vragen (bijv. waar deze kliniek nog meer te vinden is)

http://www.bodyboetiek.nl/

Misschien heb je er wat aan...

Daar heb ik inderdaad m'n info vandaan.
Ze zijn alleen in Drenthe gelegen en hebben geen andere klinieken.
Dus helaas geen optie.
pi_3362662
Kijk hier even..

http://www.plasmalite.nl/plasmalite.htm

staan ook adressen van salons in het zuiden van het land, die er mee werken..

Groetjes, Jeannette.

pi_3362729
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:33 schreef cos-micV het volgende:
Kijk hier even..

http://www.plasmalite.nl/plasmalite.htm

staan ook adressen van salons in het zuiden van het land, die er mee werken..

Groetjes, Jeannette.

Dit is em
Ik ben je eeuwig dankbaar, ook lekker dichtbij
pi_3380494
en weer iemand gelukkig
pi_3381298
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 18:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

'k Ben 't helemaal met je eens. Ook ik baal ervan dat ik elke morgen m'n gezicht open moet schrapen met veel te dure mesjes, om die donkere schaduw te proberen te verwijderen. Om dan vervolgens nóg van mensen te horen te krijgen: Goh, heb je je niet geschoren?

Een paar weken geleden heb ik dus (om te beginnen) maar eens m'n bovenlip laten 'zappen' bij die dame in Meppel met d'r Ellipse-systeem. Op d'r site staat dan 'vrijwel pijnloos' en 'licht tintelend gevoel'. Forget it! 't Zijn dus gewoon een soort striemende pijnflitsen, waarmee ze je te lijf gaat. De tranen sprongen gewoon in m'n ogen...

M'goed, 't zijn flitsen, dus de pijn is weer snel voorbij. Wat ik nog wel een dag hield, is 't gevoel dat de boel in de fik staat. Alsof je je superglad geschoren hebt, en er vervolgens een irriterende aftershave op gegooid hebt. Of ehm (wat 't eigenlijk ook is, denk ik), alsof je gewoon een zonnebrand hebt opgelopen.

Nouja, de dagen daarna was er nog geen verandering te zien (alleen een gevoelige, wat rode huid). En eigenlijk pas sinds kort, na dus zo'n 2 à 3 weken, is er duidelijk verschil te zien. De haargroei vertoont duidelijk kale plekken, helaas niet mooi egaal, dus ik zal zeker nog 's op herhaling moeten.

En dankzij de geposte url, zie ik nu ook dat er dichtbij in Hengelo zo'n ding moet zijn. Hoef ik niet helemaal naar Meppel! Great!

Anyways, ondanks de tijdelijke pijn, en de prijs die je ervoor betaalt, denk ik dat het 't toch wel waard is. Ik denk (not sure yet) dat ik m'n hele gezicht, hals, kin, laat doen. Nooit meer hoeven scheren, nooit meer scheerwondjes, ontstekinkjes, ingroeiende haartjes, dure mesjes! En geen 5 o'clock shadow meer, het oog wil ook wat

En met 99% zekerheid, zal ik ook in de toekomst, nooit een baard/snor willen! Voor mij geen 'stoere' Marlboro-cowboy-look!

maandag 4 maart 2002 @ 14:38:48 #18
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_3381348
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:35 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Anyways, ondanks de tijdelijke pijn, en de prijs die je ervoor betaalt, denk ik dat het 't toch wel waard is.

Hoeveel betaal je eigenlijk ongeveer voor een behandeling?
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_3381532
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:38 schreef Troeltje het volgende:

Hoeveel betaal je eigenlijk ongeveer voor een behandeling?

Nouja, bij die bodyboetiek in Meppel gewoon de prijzen die op haar site staan, lijkt me. Ik moest 75 euro betalen voor 't laten zappen van m'n bovenlip. En dat was iets van 5 lichtflitsen ofzo (ouch).

En gezien 't feit dat niet alles weg is, en dat er altijd haarzakjes 'in ruste' zijn, die dus niet worden gezapt, moet je je denk ik minimaal 3x laten behandelen. Gaan dus wel ettelijke honderden euro's in zitten.

Maarja, 40 jaar lang scheermesjes + schuim etc, is ook niet echt goedkoop... Electrisch scheren zou nog 't goedkoopst zijn, maar bij stevige (donkere) haargroei heeft dat niet zoveel (visueel) effect.

maandag 4 maart 2002 @ 15:00:06 #20
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_3381609
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, bij die bodyboetiek in Meppel gewoon de prijzen die op haar site staan, lijkt me. Ik moest 75 euro betalen voor 't laten zappen van m'n bovenlip. En dat was iets van 5 lichtflitsen ofzo (ouch).

En gezien 't feit dat niet alles weg is, en dat er altijd haarzakjes 'in ruste' zijn, die dus niet worden gezapt, moet je je denk ik minimaal 3x laten behandelen. Gaan dus wel ettelijke honderden euro's in zitten.

Maarja, 40 jaar lang scheermesjes + schuim etc, is ook niet echt goedkoop... Electrisch scheren zou nog 't goedkoopst zijn, maar bij stevige (donkere) haargroei heeft dat niet zoveel (visueel) effect.

Pf vrij pittig nog
Oke, natuurlijk is het goedkoper dan de rest van je leven scheertroep te kopen, maar dat koop je niet in 1 keer..
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_3381657
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:35 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Ben 't helemaal met je eens. Ook ik baal ervan dat ik elke morgen m'n gezicht open moet schrapen met veel te dure mesjes, om die donkere schaduw te proberen te verwijderen. Om dan vervolgens nóg van mensen te horen te krijgen: Goh, heb je je niet geschoren?

Een paar weken geleden heb ik dus (om te beginnen) maar eens m'n bovenlip laten 'zappen' bij die dame in Meppel met d'r Ellipse-systeem. Op d'r site staat dan 'vrijwel pijnloos' en 'licht tintelend gevoel'. Forget it! 't Zijn dus gewoon een soort striemende pijnflitsen, waarmee ze je te lijf gaat. De tranen sprongen gewoon in m'n ogen...

M'goed, 't zijn flitsen, dus de pijn is weer snel voorbij. Wat ik nog wel een dag hield, is 't gevoel dat de boel in de fik staat. Alsof je je superglad geschoren hebt, en er vervolgens een irriterende aftershave op gegooid hebt. Of ehm (wat 't eigenlijk ook is, denk ik), alsof je gewoon een zonnebrand hebt opgelopen.

Nouja, de dagen daarna was er nog geen verandering te zien (alleen een gevoelige, wat rode huid). En eigenlijk pas sinds kort, na dus zo'n 2 à 3 weken, is er duidelijk verschil te zien. De haargroei vertoont duidelijk kale plekken, helaas niet mooi egaal, dus ik zal zeker nog 's op herhaling moeten.

En dankzij de geposte url, zie ik nu ook dat er dichtbij in Hengelo zo'n ding moet zijn. Hoef ik niet helemaal naar Meppel! Great!

Anyways, ondanks de tijdelijke pijn, en de prijs die je ervoor betaalt, denk ik dat het 't toch wel waard is. Ik denk (not sure yet) dat ik m'n hele gezicht, hals, kin, laat doen. Nooit meer hoeven scheren, nooit meer scheerwondjes, ontstekinkjes, ingroeiende haartjes, dure mesjes! En geen 5 o'clock shadow meer, het oog wil ook wat

En met 99% zekerheid, zal ik ook in de toekomst, nooit een baard/snor willen! Voor mij geen 'stoere' Marlboro-cowboy-look!

Dit is informatie waar ik veel aan heb.
Het lijkt me natuurlijk wel logisch om enkele behandelingen te laten doen, zodat echt alles weg is.
Op die andere site staat iets van een "derde generatie" lichtapparaat ofzo, dus dat lijkt me nieuwer en misschien beter.
Lijkt me ook handig voor de rest van het lichaam, mijn benen zijn bijvoorbeeld echt een oerwoud, en 1 behandeling zou die dus flink permanent uitdunnen, zodat het niet meer een oerwoud is maar gewoon normaal.
Ik kan niet wachten tot ik van m'n baardgroei afben.

Edit:
En ik heb echt donkere haargroei op een lichte huid, dus direct na het scheren zie je gewoon nog de haarlijn als het ware.
Maar zoals ik heb begrepen is het heel fijn bij zo'n behandeling om donkere haren te hebben op een lichte huid.

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 04-03-2002 15:05]

pi_3381662
quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:00 schreef Troeltje het volgende:

[..]

Pf vrij pittig nog
Oke, natuurlijk is het goedkoper dan de rest van je leven scheertroep te kopen, maar dat koop je niet in 1 keer..

De prijzen voor dames liggen lager, scheelt weer
pi_3381812
quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:03 schreef Refragmental het volgende:

Op die andere site staat iets van een "derde generatie" lichtapparaat ofzo, dus dat lijkt me nieuwer en misschien beter.

Oja! Dat was mij nog niet eens opgevallen! Dat Ellipse geval is 2e generatie, die Plasmalite is 3e generatie. 'k Ben benieuwd wat het verschilt.
quote:
Lijkt me ook handig voor de rest van het lichaam, mijn benen zijn bijvoorbeeld echt een oerwoud, en 1 behandeling zou die dus flink permanent uitdunnen, zodat het niet meer een oerwoud is maar gewoon normaal.
Tja, da's nogal een oppervlak, en als (!) het met die 3e generatie zapper óók pijn doet, dan is 't een hele lijdensweg, haha Die dame in Meppel zei trouwens dat het bijvoorbeeld op de enkel extra pijn doet, omdat daar minder vlees zit, dichter op 't bot (net als tattoos geloof ik).

En wat ook zo is (ik wilde namelijk eerst gewoon de snor laten 'uitdunnen'), is dat het haar niet netjes gelijkmatig wordt weggezapt. Op de ene plek kan 't beter pakken dan op de andere plek. Zo had zij bijvoorbeeld mannen gehad die hun borsthaar wilden laten uitdunnen, door het gewoon maar 1x te laten zappen. Het effect was dat het bloksgewijs kaal werd. Blokjesbeharing dus

Je moet er dus wel rekening mee houden dat het alles of niets is. Of je zou de intensiteit misschien heel laag in moeten laten stellen. En dit is natuurlijk voor dat 2e generatie ding. Misschien werkt die Plasmalite anders. Ik ga denk ik binnenkort maar weer 's bellen.

Wat het been-oerwoud betreft, is het denk ik net zo makkelijk om eens in de paar maanden even met een tondeuze met opzetstuk, of een baardtrimmer langs je benen te gaan. Dan is 't niet (lelijk) kaal (met irriterende stoppels), maar wel weer netjes en beschaafd ont-oerwoud
(Ook leuk is het, om het door een ander te laten doen, maar dat hoort dan in een ander topic thuis *grin*)

Echt gladde benen lijkt me niks, dan moet je eigenlijk wielrenner of zwemmer zijn

quote:
Ik kan niet wachten tot ik van m'n baardgroei afben.
Same here!
  maandag 4 maart 2002 @ 15:28:51 #24
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3381935
'k wou dat ik zwom in het geld, dan liet ik ook structureel mijn lichaamsbeharing Terminaten, maar helaas moet het voorlopig nog met hars (wel lekker glad t.o.v. scheren). Baardgroei bij mij is 1x per week met de tondeuze op drie millimeter er overheen.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')