Meid, je laat mij ook schrikken!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:34 schreef Ynske het volgende:
ff nog een keer
ik reed vannacht na t werk naar huis. extra voorzichtig omdat t zo stormde.
in hilversum heb je een vrij rottige bocht, scherp naar rechts. reed daar helemaal niet hard in
en raak in een slip, om vervolgens achterste voren op 5 cm van een boom tegen de stoeprand tot stilstand te komen.
Auto naar de klote, althans naar grote waarschijnlijkheid de achteras gebroken. Hoe en wat er verder moet gaan gebeuren ik zou t niet weten. Weet alleen dat ik vanavond weer meot werken en geen vervoer heb
Met mij gaat t redelijk, heb mijn kop gestote maar dat is t minste. Veel last van mijn pols waar ze in gesneden hebben vorig jaar. Nek zit compleet vast, rug doet pijn, maag is reteirritant, en ben nog altijd misselijk.
Ambulance is geweest. Maar ik mocht gelukkig gewoon gaan, Politie erbij geweest. Takelbedrijf is door de verzekering gestuurd, en ik heb mijn ouders de schrik van hun leven gegeven door ze vannacht compleet in paniek te bellen.
Takelbedrijf heeft me naar huis gebracht, en ik heb de rest van de nacht liggen nashaken.
Ik zou wel ff de huisarts bellen. Dat de ambulance je naar huis laat gaan, wil niet zeggen dat je helemaal niks mankeert. Je had je hoofd gestoten, toch? En nu heb je last van misselijkheid ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
heb me iid voor vandaag ziekgemeld
kan gewoon alleen nog janken
he dat wou ik ook net zeggen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de huisarts bellen. Dat de ambulance je naar huis laat gaan, wil niet zeggen dat je helemaal niks mankeert. Je had je hoofd gestoten, toch? En nu heb je last van misselijkheid ...
Draaierig ook? Je hebt ook kans op een whiplash, volgens mij. Even naar je laten kijken, meid!
en spuuglokje, hoe is het met jou? (en je naaiwerk en je haakwerk en je kindertjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ynske, laat je nog wel even nakijken door de huisarts hoor! Sterkte
Laatst was er op mijn werk een vergadering van huisartsen. Daar zat echt zo'n lekkere man tussen! Als dat mijn huisarts was zou ik spontaan hypochonder wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:06 schreef Syrena het volgende:
Goed op jezelf letten hoor Ynske! Fijn dat je ouders komen.
En idd langs je huisartsje weet maar nooit wat er allemaal onzichtbaar meegerammeld is
![]()
En vanaf nu voor jou alleen nog maar leuke dingen(een lekkere huisarts bijvoorbeeld ofzo
![]()
)
Goedzo meid!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
moet om 16 uur bij de HAP zijn
Gisteren ochtend heb ik gekeken! Man wat een oude aflevering! Zeker 15 jaar oud! Lijkt me ook shocking als je dat als gefilmd gezin ineens onverwacht voorbij ziet komen! Zeker het kind zelf!quote:
Hee ja, leuk! Wat voor soort boeken verkoop je?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Gisteren ochtend heb ik gekeken! Man wat een oude aflevering! Zeker 15 jaar oud! Lijkt me ook shocking als je dat als gefilmd gezin ineens onverwacht voorbij ziet komen! Zeker het kind zelf!
Gisteren waren ze in Den Bosch, dr. van Tilburg deed de bevalling. Man, wat een lompe boer, al was het volgens mij wel een hele vriendelijke persoonlijkhei!d.
Ynske, doe je rustig aan? Sterkte hoor!
Snoopy, wat heerlijk zo'n bibliotheek! Sinds wij de winkel hebben, kom ik er nooit meer, zonde eigenlijk. Misschien binnenkort met Simon eens gaan, is weer wat anders dan boeken uit de winkel van z'n pa meerippen!
Oh ja, dat lijkt me ook erg gaaf!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:08 schreef snoopy het volgende:
een kinderboekenwinkel, dat lijkt me erg leuk
Ik heb het, verwijderd. Het was inderdaad, niet de bedoeling dat ik het hier plaatste.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Belana het volgende:
oxy, mag dat soort info (over je opa) wel hier? ik zou het even weg halen als ik jou was
fijne dag met je oma!
Met mij is het goed! Ik haat die ene keer in de week dat ik om fysiotherapeutische redenen naar de sportschool moet, maar het helpt. En dat is natuurlijk fijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en spuuglokje, hoe is het met jou? (en je naaiwerk en je haakwerk en je kindertjes)
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het, nu weggehaald en zal opletten, dat ik het niet weer doe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:35 schreef Belana het volgende:
oxy, nou staat het er eigenlijk nog steedsik zou hierboven even alleen zetten "die persoon heeft 2 chauffeurs"
Ik wil niet belerend naar je doen hoor, maar laatst heb je verteld wat jouw regels zijn voor internet, vandaar
In Leidschenhage heb ik het niet gehoord Memmel..dus viel nog best wel meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:06 schreef Memmel het volgende:
Nee, nee, Herenstraat Voorburg. Heb nieuwe schoenen voor Anna gekocht. Die al heftig na-snikkend op mijn schouder lag. Maar het alarm moet ook in de Herenstraat in Rijswijk te horen zijn geweest, kan niet anders!
Dat is ook nog wel een endje, van Leidsenhage naar de Herenstraat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
In Leidschenhage heb ik het niet gehoord Memmel..dus viel nog best wel mee
Ik moet het maar met mijn fantasieen doen dan !!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef Igraine het volgende:
Die van mij ligt soms al te slapen als ik thuiskom uit school om 23.15. Da's niet echt nachtwerk te noemen haha.
Ik heb ook een tijdje alleen gewoond en toen vond ik alleen slapen ook niet erg, maar toch...Ik slaap gewoon lekkerder met iemand naast me.
quote:Op zondag 2 maart 2008 06:39 schreef Sugar het volgende:Moehoe. S kwam pas om 4 uur thuis vannacht en om 5.20 uur was Storm weer wakker. Lief van mij dat ik nu met de kindjes beneden zit en hem laat slapen, he?
Hij loopt nog in zijn pyjama, wel met zijn piratenkaplaarzen aan. Tres charmantquote:
Oh ok. Niet je schepje vergeten danquote:Op zondag 2 maart 2008 10:30 schreef m@x het volgende:
Het waait hier nog wel maar we graven ze gewoon in, kunnen ze niet wegwaaien
Ja, ik heb liever wat te doen, dan vrije tijd. Dan verveel ik me heel snel.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeetje, wat een druk weekendje zo voor jou Oxy!
Wel ontzettend leuk allemaal..
ik zat in schiedam met mijnquote:
maar jeetje zeg, dat is ook lullig. ik dacht dat nieuwe collecties altijd tegelijk met de nieuwe catalogus kwamen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Babykamer verkocht.... door naar IKEA om een al lang op het verlanglijstje staande kast te kopen (die bij Ewen al op de kamer staat en ontzettend handig is): is 'ie sinds twee weken uit het assortiment "" en nergens meer te krijgen
Had je het Ikea-topic in de gaten moeten houdenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Babykamer verkocht.... door naar IKEA om een al lang op het verlanglijstje staande kast te kopen (die bij Ewen al op de kamer staat en ontzettend handig is): is 'ie sinds twee weken uit het assortiment "" en nergens meer te krijgen
Mja, dat was handig geweest inderdaad. Op Marktplaats wordt er nu ¤200 voor geboden, terwijl dat ding nieuw 279 kostte. Dat vind ik dan ook weer onzinnig.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Had je het Ikea-topic in de gaten moeten houden... Ik had een week of 3 geleden een van de laatste Rakke's in Barendrecht
Het is een kast.... voor ons is praktisch nut belangrijk, in plaats van tierlantijntjes. (3x kinderen en hoeveelheden kledingquote:Op zondag 2 maart 2008 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
poe nou zeg, tis te merken dattie eruit is.
op marktplaats worden er maar 4 aangeboden tegen 12 gevraagd.
het ding is kennelijk echt heel gewild.
(ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo leuk. nogal saai. maar wel leuk om op te pimpen)
Ook gezien, inderdaad. Maar die mist de laadjes en die zijn juist zo handig voor ondergoed en sokken ed...quote:Op zondag 2 maart 2008 11:15 schreef E.T. het volgende:
Deze is er voor in de plaats gekomen:
[ afbeelding ]
Maar die vond ik afgrijselijk
Hij is ook praktischer dan dat ie leuk is..quote:Op zondag 2 maart 2008 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
poe nou zeg, tis te merken dattie eruit is.
op marktplaats worden er maar 4 aangeboden tegen 12 gevraagd.
het ding is kennelijk echt heel gewild.
(ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo leuk. nogal saai. maar wel leuk om op te pimpen)
o maar dat ik het geen mooie kast vind, heeft niets te maken met de praktische indeling. ik vind alleen dat die vlakkenverdeling door de houtkleur saai en eentonig is. het nodigt juist uit tot "er iets mee doen"quote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is een kast.... voor ons is praktisch nut belangrijk, in plaats van tierlantijntjes. (3x kinderen en hoeveelheden kleding) en dat ding is juist heel praktisch omdat het van alles in één is. (kleine lades
)
Op ebay staat er nog eentje in Duitsland![]()
ben dus gister naar de hap geweest en heb een hersenschudding, hoe is t mogelijk zonder inhoudquote:Op zondag 2 maart 2008 10:23 schreef snoopy het volgende:
Ynske, hoe is het nu met je?
Ja, precies. 'Grappig', maar niet praktisch. En ik vind hem sowieso duur voor wat 'ie biedt.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef Vicky het volgende:
ik moet voor Amber ook een andere kast gaan kopen als we haar kamer gaan veranderen...
Vind de Mammut serie van Ikea heel leuk.. maar er zit maar 1 plank in en de rest is hang...
ik had voor luca zijn peuterkamer een blauwe mammutkast.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef Vicky het volgende:
ik moet voor Amber ook een andere kast gaan kopen als we haar kamer gaan veranderen...
Vind de Mammut serie van Ikea heel leuk.. maar er zit maar 1 plank in en de rest is hang...
Ik vind dat zo knap, dat mensen dat soort dingen gewoon doen! Ik heb zelf altijd heel veel ideeen, maar daar blijft het dan bijquote:Op zondag 2 maart 2008 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had voor luca zijn peuterkamer een blauwe mammutkast.
het hangedeelte heb ik gehalveerd door een plank vertikaal te maken op de helft en één helft met planken tot leggedeelte te maken.
en de grote la onderin heb ik ook vakken gemaakt. voor sokken en ondergoed enzo.
op die manier is het een enorm fijne kast en lekker diep
ah, dus we kunnen bij je langskomenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
gedverdemme, bij de ads staat bij mij een advertentie van darmreiniging zaandam.
wie verzint die ads toch?
Mazzel!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:15 schreef moussy het volgende:
Wij zijn gister ook naar ikea geweest, net als half nederlanddaarna lag ik wel voor dood 3 uur op de bank te snurken, maar oke zitten we onderweg naar huis, zie ik dat ze een stoel zijn vergeten aan te slaan
¤119,- ik ga er niet voor terug of er over bellen, moeten ze maar opletten. Ik heb dit echt zó vaak bij IKEA
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef Rottdog het volgende:
Ja maar dan heb je hem lopend tegen en op de fiets in de rug lekker hard
doodengquote:Op zondag 2 maart 2008 12:15 schreef moussy het volgende:
He jeetje Ynske, wat een schrik, wel dapper van je om weer in de auto te stappen.
t stomme is dat ik me daar nu juist wel druk om maakquote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef snoopy het volgende:
Dat is fijn Yns, dan hoef je je daar igg niet druk over te maken. Hoe voel je je nu?
Binnenkort wordt mijn beste vriendin 40 en dat viert ze dan ook. Ze beweert dat ze geen wensen heeft maar ik wil haar toch iets moois/origineels geven. Heeft iemand hier een briljant idee?
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
t stomme is dat ik me daar nu juist wel druk om maak
wie zegt niet dat t eind van de week wel beter gaat enzo
keertje teruggevenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef snoopy het volgende:
Foto's van vroeger heb ik wel ja. Maar wat kan ik daar mee doen denk je?
ik heb gezegd dat ik niet weet hoe t gaat lopenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef snoopy het volgende:
[..]ja maar ja, heb je dan met ze afgesproken dat je na zondag weer komt? Lijkt me dat je dat pas dan kan bepalen. Ik dacht alleen dat het lekker idee was, bij mij bellen ze je zo'n beetje elke dag om te vragen wanneer je weer komt als je ziek bent
![]()
Misschien een leuke collage van maken? met een tof lijstje erom? en dan een boekje erbij met verhalen van vroeger?quote:Foto's van vroeger heb ik wel ja. Maar wat kan ik daar mee doen denk je?
Ja, ik heb nu het quickreplyvenster onderaan, en daaronder alle smileys! Heel handig. En de quickquote ook aangezet (dan hoef ik maar op de rode aanhalingstekens te klikken en die kopieert ie dan meteen in het venstertje onderin).quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Ynske, doe je het wel rustig aan!? Werk komt wel weer!
Syrena, ksnap niet wat je bedoeltMeteen de smileys zien? Is wel handig
Snoopy, ik vind de laatste in Ynskes post ook leuk!
Cattie
cattie, veel sterkte meisje! Ik zal aan jou en je oma denkenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef cattie het volgende:
Mijn moeder belde net, mijn oma ligt op sterven. Morgen ga ik er naar toe om afscheid te nemen.Ze is wel bijna 93, ze is al lang ziek en voor haar is het waarschijnlijk beter zo (ze wil zelf niet meer) maar toch. En ze is (als ze inderdaad gaat sterven) het derde sterfgeval in 3 weken. Niet leuk
quote:
Het was daarom ook juist een inkoppertje, Livelinkje.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:47 schreef livelink het volgende:
Ik snap het geloof ik niet helemaal. Het is toch niet meer dan logisch dat iemand die om 04.00 thuiskomt niet om 05.30 alweer op moet staan. Of ben ik gewoon te aardig?
Ah joh, wat een vervelend nieuws. Maakt niet uit hoe oud je oma is of ze nu bij wijze van 50 of 100 zijn. Als het zover is verlies je toch weer een dierbaar iemand. Sterkte ermee.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef cattie het volgende:
Mijn moeder belde net, mijn oma ligt op sterven. Morgen ga ik er naar toe om afscheid te nemen.Ze is wel bijna 93, ze is al lang ziek en voor haar is het waarschijnlijk beter zo (ze wil zelf niet meer) maar toch. En ze is (als ze inderdaad gaat sterven) het derde sterfgeval in 3 weken. Niet leuk
Ohquote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Het was daarom ook juist een inkoppertje, Livelinkje.
![]()
Zo'n pandorra armband misschien? Dan kan je altijd bij een volgende verjaardag een bedel gevenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef snoopy het volgende:
Inmiddels denk ik aan een mooie (vriendschaps)armband en misschien is een boekje of collage met wat foto's erbij dan wel leuk.
Dagje Thermen is ook heerlijk maar dat heb ik al eens van haar kado gehad
Nu al nestdrang ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:19 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ff neer...
Ben weer goed bezig geweest! 2 wasjes gedraaid en in de droger gedaan, vloer gedweild, gestoft en 35 van de 58 ramen gezeemd...
en ik kan niet naar buiten omdat de vaatwassermeneer tussen 13.00 en 16.00 uur komt...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Vicky het volgende:
whahah nee hoor dat niet.. maar het was al ruim een half jaar geleden geloof ik dat de ramen gezeemd warenWordt net gebeld, de vaatwassermeneer is onderweg
Ja en die heeft heel vaak een naakte dame in huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vicky woont onwijs knus....
Ben der zelf wel eens geweest..
Ja heb em gevonden viel ook vrijwel meteen in slaap... was beetje opquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef DaviniaHR het volgende:
En Bar, heb je je bed gevonden?
http://woninginrichting.t(...)8cm-lx118cm-2st.htmlhier staat wel een verduisteringsgordijn met sterrenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef DaviniaHR het volgende:
En Bar, heb je je bed gevonden?
Ik heb een vraagje, maar ik weet niet in welk topic het thuishoort, dus dan maar hier
Bestaan er LEUKE gordijnen voor kinderen, en zo ja, waar koop je die?
We zijn geweest bij NTU, V&D, Hema, prenatal (heeft niet). Allemaal niet leuk...
Ik ben op zoek naar iets met een maan en sterretjes of iets anders neutraals (geen thema). We hebben een lichtblauw behang met kleine bijtjes erop.
appel schillen in een bakje met een heel klein beetje citroensap erover, dan word hij niet bruinquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef _Ingrid_ het volgende:Hier dakraaam gordijn bij praxis met sterretjes .Donkerblauw.
Kim gaat vrijdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Nu moet ze iets gezonds mee.
Wat geven jullie? Fruit moet in stukjes, maar lijkt me dat dat gesneden niet lang lekker blijft. Of valt dat wel mee? Rozijnen en ontbijtkoek vind ze lekker, dus dat kan sowieso.
je bent een lieverdquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:37 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid, druifjes gaat prima![]()
en waarom meot fruit in stukjes![]()
bij ons kregen ze fruit en een koekje van de psz zelf.
Ik gaf het voor arwen zelf mee ivm haar allergie-en enzo maar banaan kreeg ze heel mee dan alleen schil eraf is klein beetje werk blijftdie wel goed.
Verders wil ik ynske en cattie even een dikkegeven
en naar de rest even zwaait![]()
ligt er misschien aan hoeveel leidsters er zijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef ik80 het volgende:
Fruit moet in stukjes, anders zijn de leidsters een uur bezig om al het fruit voor de kinderen te snijden en schillen.
Wij zijn een gezonde school, bij ons mogen ze ook niks ongezonds mee voor bij de luch. Ook mag er alleen maar gezond getrakteerd worden. Bij de kleuters krijgen alle kinderen bij het drinken een cracker die per klas ingekocht worden.
weet je iig dat je ze hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent een lieverd
jij ook een knuf van deze kant, wel voorzichtigspieren doen weer pijn
mag wel, zou ik graag doen zelfs, maar meneer weigert het absoluut te eten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef snoopy het volgende:
Een chocoprins voor een 2-jarige lijkt me een beetje te veel van het goedeDie eet ik zelf ook niet eens.
Ik vind het helemaal niet zo'n gek idee dat ze regeltjes hebben op school. Die chocoprins kan je dan thuis toch geven als dat nodig is?
En waarom mag je geen komkommer of tomaatjes meegeven Lady wrb?
quote:
hahaha ik had dat de eerste 2 dagen hier ook, lang neit gefiets ( ik kreeg die rotheuvels in het limlandse schonen niet gefietsquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]al had ik dat liever op een andere manier ervaren
Daar zit wat in. Cracker is ook een goed idee! Daar is ze gek op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef ik80 het volgende:
Fruit moet in stukjes, anders zijn de leidsters een uur bezig om al het fruit voor de kinderen te snijden en schillen.
Wij zijn een gezonde school, bij ons mogen ze ook niks ongezonds mee voor bij de luch. Ook mag er alleen maar gezond getrakteerd worden. Bij de kleuters krijgen alle kinderen bij het drinken een cracker die per klas ingekocht worden.
evenstar, klopt het dat ik je niet kan pmmen? kan je mij dan even contacten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hahaha ik had dat de eerste 2 dagen hier ook, lang neit gefiets ( ik kreeg die rotheuvels in het limlandse schonen niet gefietsen ja loop nu dus echt veel op een dag. dat je echt denk goh zitten daar ook nog spieren
![]()
wel 9 kilo lichter en 1 kledingmaat kleiner.. nog heeeeeeul veeeul te gaan wel
wat verstaan jullie onder crackers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Cracker is ook een goed idee! Daar is ze gek op.
Hoe zit het bij jullie met het drinken?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hahaha ik had dat de eerste 2 dagen hier ook, lang neit gefiets ( ik kreeg die rotheuvels in het limlandse schonen niet gefietsen ja loop nu dus echt veel op een dag. dat je echt denk goh zitten daar ook nog spieren
![]()
wel 9 kilo lichter en 1 kledingmaat kleiner.. nog heeeeeeul veeeul te gaan wel
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat verstaan jullie onder crackers?
bij mij zijn dat van die smaak- en reukloze vierkante dingen die ipv toastjes gebruikt worden.
geven jullie die echt aan jullie kinderen?
bij mij op het dagverblijf krijgen de kinderen die eten kunnen een volkorenbiskwietje.
en zoals ik al zei, die zijn idd best te eten.
komt goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop voor je dat t snel lukt wat anders te vinden
mocht ik wat voor je kunnen doen, laat t dan ff weten
ik heb heel veel ramen in huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Vicky! Zoveel ramen, wat voor huis heb je dan!![]()
hee snoopy, hoe was de film?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef snoopy het volgende:
Misschien beter even in het peutertopic vragen Ingrid?
Ik ga vanavond lekker naar de film en we hebben oppas![]()
Bij ons op de PSZ nemen de kinderen fruit mee of iets van komkommer ofzo. Gesneden in een bakje (blijft prima goed), bananen schillen we wel. Maar als we al het fruit moeten schillen vind ik het zonde van de tijd die we dan op een andere manier aan de peuters kunnen besteden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim gaat vrijdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Nu moet ze iets gezonds mee.
Wat geven jullie? Fruit moet in stukjes, maar lijkt me dat dat gesneden niet lang lekker blijft. Of valt dat wel mee? Rozijnen en ontbijtkoek vind ze lekker, dus dat kan sowieso.
Toen mijn ouwe Oma overleed is Freek vlak daarvoor met mijn man naar huis gegaan. Bij haar crematie (die ze graag in besloten kring wilde), liep Freek net. En hees zich dus te pas en te onpas op aan de kist (en maakte de cd speler onklaar:D.)quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:08 schreef cattie het volgende:
Ive heeft echt geen idee. Hij was aan het spelen met onderzettertjes bij mijn oma, de schat. Hij heeft wel gedag gezwaaid naar oma. Dat vond ik wel een moeilijk moment.
Film was geen aanrader en de oppas daarentegen juist weer welquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
hee snoopy, hoe was de film?
en de oppas?
Oh zó, ik heb al zo absurd veel ramen, maar haalde jouw aantal niet dacht ik, maar als je op die manier telt moet ik er precies 100 (want ik heb 50 ramen). Nou ja, de glazenwasser dus, dat ga ik echt niet zelf doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb heel veel ramen in huis
58 ramen is wel binnen en buitenkant heMaar het is wel heel veel...
glazenwassers zijn vaag... wij wonen dus 2 hoog en de glazenwasser komt 1x per 2 maanden.. zei ie ooit.. Maar ik ahd m al een hele tijd niet gezien. Hoorde 'm verleden week aanbellen bij de buren dus ik achter m aan.. nou mevrouw zegt ie, u heeft aangegeven dat u de ramen niet meer gezeemd wil hebben.. dus ik jwel, wil ik wel want ik kan er zelf niet bij.. maar hij beweerde bij hoog en bij laaag dat ik niet meer wilde.. maar goed. over 2 maanden komt ie gelukkig weer..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh zó, ik heb al zo absurd veel ramen, maar haalde jouw aantal niet dacht ik, maar als je op die manier telt moet ik er precies 100 (want ik heb 50 ramen). Nou ja, de glazenwasser dus, dat ga ik echt niet zelf doen.
-edit- Plus 7 blauwe niet-doorkijkbare ramen aan de buitenkant die er niet aan de binnenkant zijn, bedacht ik me net. Da's dus 107.
» Er is al 328 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:10 schreef gr8w8 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mannen in OUD?
Ja ksst, wegwezen jij. Mannen op het bankje brr... Moet niet gekker worden.quote:
Anders had het wel [VRO] geheten i.p.v. [OUD]quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vond dat anders geen gekke vraag
a.s. maandag gaan we pas hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef _Bar_ het volgende:
Rockabella alvast heel veel plezier met je weekendje weekje weggeniet er van!!!
* _Bar_ moet nog steeds eens kijken wanneer ik eens vrij kan nemen...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Anders had het wel [VRO] geheten i.p.v. [OUD]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mannen het een beetje gaan overnemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
ouwe brombeer dat je er rondloopt
Uhuh, maar ik zal eerst een vergadering in het leven roepen om eens te kijken wanneer de rest met vakantie gaat, al wil ik graag in het voorjaar er een ff een weekje van nemen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
a.s. maandag gaan we pas hoor
We moeten eens de agenda's naast elkaar leggen!
Ach, zolang VBL *& Sport maar van ons blijft.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mannen het een beetje gaan overnemen
Da's het begin van het eindequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mannen het een beetje gaan overnemen
Al sinds '91 een seizoenkaart gehad, maar nog geen enkele post in [VBL] en [SPO]quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ach, zolang VBL *& Sport maar van ons blijft.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:10 schreef gr8w8 het volgende:
Of braaf, het is maar hoe je het noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |