[wijst]quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Liopleurodon het volgende:
LP wil ook een foto van wieg met kind maken.
Ik begin zolangzamerhand dat kind de buik uit te kijken
(nu twee dagen 'te laat')
Goh, wat denk je nou? Ik vind dit altijd van die belachelijke vragen. Begin niet aan kinderen als je niet bereid bent je levenswijze aan te passen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef mooiewereld het volgende:
Goed toppic,
Ben zelf een week of 3 van het grote evenement af en er moeten alleen nog wat details geregeld worden, maar hij is al welkom wanneer hij vroeger wenst te komen.
Er worden nog niet zoveel mannen dingen aangestipt moet ik zeggen, hieronder wat vragen ter inspiratie:
- Hoe ziet het leven eruit na de bevalling, zijn er al beloften gedaan welke dingen er opgegeven moeten worden (sport/hobby/vrijdagmiddagborrel)? Of zal dit kind naadloos in jou bestaan in te ruimen zijn?
Je kan het toch niet 'voorsparen'.quote:- Worden er al spaarpotjes opgezet? Op dit moment lijkt het duur, maar volgens mij wordt het alleen maar duurder, moet je voor een kind gaan budgeteren of ga je er vanuit dat het allemaal op te brengen blijft.
quote:- Schoonmoeders.
2 weken? Waar haal je dat vandaan? Het verlof is in de regel de dag van de bevalling plus een dag. Alles wat je meer vrij wil zal van je snipperdagen afgaan. Waarom? Omdat ouderschap verlof in Nederland sowieso redelijk karig is.quote:- Vaderschapsverlof, waarom wij maar 2 weken?
Ik heb m'n seat altea ingeruild voor een fiat grande punto, vlak voordat de 2e kwam. Op papier zou ik veel minder ruimte in de laatste moeten hebben. In praktijk valt dat reuze mee.quote:- Waarom kun je bij www.autoweek.nl, www.marktplaats.nl, www.autotelegraaf.nl niet zoeken op nuttige dingen zoals vorm van de kattebak (kinderwagen). uitwasbare achterbekleding. ruimte voor kinderzitje. En natuurlijk: wat is de ideale gezinsauto die er ook nog een beetje uitziet.
Natuurlijk zal het kind naadloos in mijn bestaan aansluiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef mooiewereld het volgende:
Goed toppic,
Ben zelf een week of 3 van het grote evenement af en er moeten alleen nog wat details geregeld worden, maar hij is al welkom wanneer hij vroeger wenst te komen.
Er worden nog niet zoveel mannen dingen aangestipt moet ik zeggen, hieronder wat vragen ter inspiratie:
- Hoe ziet het leven eruit na de bevalling, zijn er al beloften gedaan welke dingen er opgegeven moeten worden (sport/hobby/vrijdagmiddagborrel)? Of zal dit kind naadloos in jou bestaan in te ruimen zijn?
Een spaarpotje opzetten lijkt mij vanaf dag 1 heel belangrijk.quote:- Worden er al spaarpotjes opgezet? Op dit moment lijkt het duur, maar volgens mij wordt het alleen maar duurder, moet je voor een kind gaan budgeteren of ga je er vanuit dat het allemaal op te brengen blijft.
Ach, die zit op 9000 km afstand.quote:- Schoonmoeders.
Was het maar waar: 2 dagen dusquote:- Vaderschapsverlof, waarom wij maar 2 weken?
Voorlopig kijk ik nog niet naar een andere auto.quote:- Waarom kun je bij www.autoweek.nl, www.marktplaats.nl, www.autotelegraaf.nl niet zoeken op nuttige dingen zoals vorm van de kattebak (kinderwagen). uitwasbare achterbekleding. ruimte voor kinderzitje. En natuurlijk: wat is de ideale gezinsauto die er ook nog een beetje uitziet.
top auto... [14.gif]quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:26 schreef ShaoliN het volgende:
Hahaha, Swets rijd in een Fiat.
[stopt met wijzen, beeb heeft 'm gevonden een eigenwijs karaktertje]quote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
[wijst]
Hup baby Liopleurodon, naar de uitgang! Da's in de richting van waar je vader zo loopt te ijsberen![]()
nou, als dat niet helpt...
Een grande punto, krijg jij daar de kinderwagen een beetje normaal in? Ik heb die van mij (ja we hebben er gelukkig vast 1) geprobeerd in de grande punto van een vriend van maar dat ding paste totaal niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb m'n seat altea ingeruild voor een fiat grande punto, vlak voordat de 2e kwam. Op papier zou ik veel minder ruimte in de laatste moeten hebben. In praktijk valt dat reuze mee.
Laat je vooral niet leiden door buitenmaat.
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:00 schreef erikh het volgende:
[..]
Een grande punto, krijg jij daar de kinderwagen een beetje normaal in? Ik heb die van mij (ja we hebben er gelukkig vast 1) geprobeerd in de grande punto van een vriend van maar dat ding paste totaal niet.
* Toekomstige vader meldtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef mooiewereld het volgende:
Goed toppic,
Wij verdienen best goed zo samen, het is wel mijn bedoeling om een vast bedrag per maand op een kinderspaarrekening te gaan storten voor studie ofzo.quote:- Worden er al spaarpotjes opgezet? Op dit moment lijkt het duur, maar volgens mij wordt het alleen maar duurder, moet je voor een kind gaan budgeteren of ga je er vanuit dat het allemaal op te brengen blijft.
Prima mens, lekker dichtbij, kan goed koken, heeft gordijnen voor ons genaaid en wil graag oppassen. Lekker liberaal mens ook, leven en laten leven, zeker niet bemoeizuchtig, dus da's primaquote:- Schoonmoeders.
Vanaf de eerste wee (zo ongeveer danquote:- Vaderschapsverlof, waarom wij maar 2 weken?
Wij hebben 2 auto's 1 Alfa 147 van mijn vriendin en ik rij alweer een tijdje in een nieuw model Vectra Station. In die laatste kun je werkelijk alles kwijt. Die heb ik genomen destijds omdat het zo'n lekkere, grote, snelle reiswagen is...vond ik wel handig omdat we nog wel eens een buitenlands festival + camping doen, dus dan was dat erg makkelijk. Daarnaast een vlakke laadvloer van 2,10 meter met de banken plat. Dat het ook een handige gezinsauto is was een bijkomend voordeeltje.quote:- Waarom kun je bij www.autoweek.nl, www.marktplaats.nl, www.autotelegraaf.nl niet zoeken op nuttige dingen zoals vorm van de kattebak (kinderwagen). uitwasbare achterbekleding. ruimte voor kinderzitje. En natuurlijk: wat is de ideale gezinsauto die er ook nog een beetje uitziet.
Je kan stoppen, inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 22:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
[stopt met wijzen, beeb heeft 'm gevonden een eigenwijs karaktertje]
Omdat ik tvpquote:
Zij in een twee liter diesel? Daar wordt mijn potmonaie gezien de verzekeringspremie niet vrolijk van daar ze geen volledig rijbewijs heeft. Bovendien parrkeert "mijn bak" niet zo makkelijk als de citroen, welk je bijna overal kwijt kan.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:09 schreef Suzanna het volgende:
Kunnen jullie niet ruilen van auto desiredbard? Ik neem aan dat zij veel vaker met de auto plus kind erop uit moet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |