Slaat nergens op.Brian en Amanda worden zo alleen maar weer uit de wind gehouden en krijgen zomaar een verhaallijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mootie het volgende:
Jaap en Huub high fiven, het gaat allemaal zoals gepland.
Ik hoop dat Jaap die twee ratten keihard naait.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mootie het volgende:
Jaap en Huub high fiven, het gaat allemaal zoals gepland.
WELKE GEJATTE USB-STICK ? ? ? ? ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop voor Jaap dat er geen adressen op DIE GEJATTE USB-STICK staan.
[ afbeelding ]
nieuwe verhaallijnenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Jammer Jaap je gaat weer voor het verkeerde.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
WELKE GEJATTE USB-STICK ? ? ? ? ?
En waaróm niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
10 minuten oud, maar ik wil hem jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
was heel grappig iddquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:55 schreef Ziet het volgende:
ik heb net in een deuk gelegen om jaap en huub
die alletwee de credits voor het idee om ricardo een snuffelstage bij het hoofd huishouding te laten lopen voor zich wilde winnen!
uiteindelijk zei jaap heel slim tegen ric: zeg eens dankjewel jaap
en dat deed ricardo.
jaap dus gewonnen, ze lagen in een deuk en huub en jaap deden high five
Jammer dat ze Amanda nu niet laten links liggen.Net zoals zij zelf doet als Huub weg is met Claire.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is zo veel leuker zonder Brian, jammer dat de FEBO dat niet inziet.
iid ik vond haar met huub ook altijd leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is zo veel leuker zonder Brian, jammer dat de FEBO dat niet inziet.
Ze kon toch al paardrijden voor ze de kooi in kwam. Ze had eigen paard zei ze!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:13 schreef Ziet het volgende:
yessss
gelukkig, ik begon al ongeduldig te worden....
amanda en claire hadden het net over paardrijden.
claire heeft vroeger 7 jaar paardgereden.
huub vindt paardrijden saai.
volgens amanda komt dat omdat hij er niet mee verder is gegaan.
zij vond het in het begin ook saai, maar nu ze het kan vindt ze het leuuuuuuuk joh!
[ afbeelding ]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGKquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal... misschien neem ik zelfs wel weer streams
Niet doen lean, er is werkelijk geen zak aan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal... misschien neem ik zelfs wel weer streams
Hier nog één, als me streams afgelopen zijn, ga ik echt geen nieuwe meer kopen. Sinds ze al die uitjes hebben is er werkelijk geen fuck meer aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
Wow en dat
[..]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGK
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
Wow en dat
[..]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGK
Ah... ik kan die ¤ 5,= morgen beter in de kroeg aan bier besteden dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet doen lean, er is werkelijk geen zak aan!
Als we gewoon allemaal stoppen zijn we er van af en is er hoop op een normaal leven... En zijn we ook af van het oeverloos gezeik hier in de COS de laatste weken.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één, als me streams afgelopen zijn, ga ik echt geen nieuwe meer kopen. Sinds ze al die uitjes hebben is er werkelijk geen fuck meer aan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kon toch al paardrijden voor ze de kooi in kwam. Ze had eigen paard zei ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |