Slaat nergens op.Brian en Amanda worden zo alleen maar weer uit de wind gehouden en krijgen zomaar een verhaallijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mootie het volgende:
Jaap en Huub high fiven, het gaat allemaal zoals gepland.
Ik hoop dat Jaap die twee ratten keihard naait.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mootie het volgende:
Jaap en Huub high fiven, het gaat allemaal zoals gepland.
WELKE GEJATTE USB-STICK ? ? ? ? ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop voor Jaap dat er geen adressen op DIE GEJATTE USB-STICK staan.
[ afbeelding ]
nieuwe verhaallijnenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Jammer Jaap je gaat weer voor het verkeerde.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
WELKE GEJATTE USB-STICK ? ? ? ? ?
En waaróm niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
10 minuten oud, maar ik wil hem jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
was heel grappig iddquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:55 schreef Ziet het volgende:
ik heb net in een deuk gelegen om jaap en huub
die alletwee de credits voor het idee om ricardo een snuffelstage bij het hoofd huishouding te laten lopen voor zich wilde winnen!
uiteindelijk zei jaap heel slim tegen ric: zeg eens dankjewel jaap
en dat deed ricardo.
jaap dus gewonnen, ze lagen in een deuk en huub en jaap deden high five
Jammer dat ze Amanda nu niet laten links liggen.Net zoals zij zelf doet als Huub weg is met Claire.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is zo veel leuker zonder Brian, jammer dat de FEBO dat niet inziet.
iid ik vond haar met huub ook altijd leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kon toch al paardrijden voor ze de kooi in kwam. Ze had eigen paard zei ze!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:13 schreef Ziet het volgende:
yessss
gelukkig, ik begon al ongeduldig te worden....
amanda en claire hadden het net over paardrijden.
claire heeft vroeger 7 jaar paardgereden.
huub vindt paardrijden saai.
volgens amanda komt dat omdat hij er niet mee verder is gegaan.
zij vond het in het begin ook saai, maar nu ze het kan vindt ze het leuuuuuuuk joh!
[ afbeelding ]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGKquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal... misschien neem ik zelfs wel weer streams
Niet doen lean, er is werkelijk geen zak aan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal... misschien neem ik zelfs wel weer streams
Hier nog één, als me streams afgelopen zijn, ga ik echt geen nieuwe meer kopen. Sinds ze al die uitjes hebben is er werkelijk geen fuck meer aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
Wow en dat
[..]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGK
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
Wow en dat
[..]
Wow en dat terwijl de verveling van de streams afdruipt en ik bijna besloten hebt het te laten voor wat het is die DGK
Ah... ik kan die ¤ 5,= morgen beter in de kroeg aan bier besteden dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet doen lean, er is werkelijk geen zak aan!
Als we gewoon allemaal stoppen zijn we er van af en is er hoop op een normaal leven... En zijn we ook af van het oeverloos gezeik hier in de COS de laatste weken.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één, als me streams afgelopen zijn, ga ik echt geen nieuwe meer kopen. Sinds ze al die uitjes hebben is er werkelijk geen fuck meer aan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kon toch al paardrijden voor ze de kooi in kwam. Ze had eigen paard zei ze!
ja ga ik morgen ook doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ah... ik kan die ¤ 5,= morgen beter in de kroeg aan bier besteden dus?
Dat dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we gewoon allemaal stoppen zijn we er van af en is er hoop op een normaal leven... En zijn we ook af van het oeverloos gezeik hier in de COS de laatste weken.....
Amanda heeft 4 paarden gehad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef petraa het volgende:
Ze kon toch al paardrijden voor ze de kooi in kwam. Ze had eigen paard zei ze!
Waarschijnlijk herinnert ze zich nog het spreekwoord over een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en lag ze daarom achterstevoren op Fries... Arme fries zal ook wel geroken hebben dat het niet lekker rook , maar ja een gentlehorse is even better as a grappende RATquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, ze heeft een paard gehad.
maar wat ik net typte was wat ze letterlijk zei
Ik heb precies hetzelfde.... ik zit zelfs te genieten van haar vrolijkheid....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nope... saaie boelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
Gebeurt er nog wat ?
Eigenlijk vind ik het jammer dat ze allemaal constant zulke harde tegenstanders zijn geworden.... Je ziet eigenlijk aan alles dat ze niet meer samen kunnen genieten van het hele DGK avontuur. Ze zijn vergeten hoe bijzonder ze eigenlijk allemaal wel niet zijn om zoiets te mogen doen. Iets waardoor het hele DGk project zo geforceerd overkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat ze Amanda nu niet laten links liggen.Net zoals zij zelf doet als Huub weg is met Claire.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
Gebeurt er nog wat ?
Hmmz, das apart, was er niet het gerucht dat Claire maar 2 maanden zou blijven??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef mootie het volgende:
Schwarzkopf is dus vertrokken, alle producten zijn verdwenen.
Ze dacht vast dat de het pammetje voor Brian haar anticonceptiepil wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft 4 paarden gehad.
Paardrijden is anders dan zonnen op een paard, liggen...........
http://www.clipser.com/watch_video/113558&mvpageno=1
misschien daarom huubs ommekeer om haar er niet meer uit te stemmenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz, das apart, was er niet het gerucht dat Claire maar 2 maanden zou blijven??
Ze kwam op 5 januari binnen, dus dan is het bijna toneelhaaktime??
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda zou vroeg gaan slapen, zie dat toch niet gebeuren .....
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
Ik lach me helemaal de tering... oudhollandsvolksdansen in een modern jasje.....![]()
[ afbeelding ]
ja, hij moest ook optreden en ze gingen de single aan dennis uitreiken ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef Varen het volgende:
Is Jaap met Brian mee?
Dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:17 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, hij moest ook optreden en ze gingen de single aan dennis uitreiken ofzo
Ze zit te spelen op de pspquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef akveor het volgende:
Waar is Amanda eigenlijk? Moest zeker naar achter omdat het te gezellig werd?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:27 schreef AutumnTears het volgende:
Heeft Eric wat geslikt?
Tsssss ze is fokking 20.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
amanda zit/ligt met de psp op bed
en gaat zo slapen
dubbel plaatjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
amanda zit/ligt met de psp op bed
en gaat zo slapen
Vanwaar die zonnebril dan?quote:
Da's toch raar? Laat d'r lekker meedoen... vond haar vanavond sinds tijden een beetje te pruimen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze zit te spelen op de psp
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat wat gezelliger aanvoelt met al die felle lampen.quote:
Ik kan me best voorstellen dat ze geen zin heeft om van die spastische bewegingen te maken in de chill.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's toch raar? Laat d'r lekker meedoen... vond haar vanavond sinds tijden een beetje te pruimen...
Het is inderdaad triest dat ze pas lol kan hebben als haar vriendje weg isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Dat kind is zo gehersenspoeld een jar lang....echt dat komt niet meer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |