Ph.quote:
Heel goed jongen! Enjoyquote:Op zondag 2 maart 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wii' en nu, alles bijgewerkt, administratie, belastingpapieren en pijndagboek.
Veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wii' en nu, alles bijgewerkt, administratie, belastingpapieren en pijndagboek.
Laat het je smaken, en doe de vrouw de groetenquote:
Ik kan ook echt niet even een paar uurtjes weggaan he...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:50 schreef MPG het volgende:
Wat een OORVERDOVENDE stilte hier zeg!
Tuurlijk KAN dat welquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet even een paar uurtjes weggaan he....
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar gaat het om.
Ja, maar de KSC wordt zo stil dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk KAN dat wel
Ik heb me opperbest vermaakt
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerdquote:
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ikquote:Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerd
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehorenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ik.
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen vanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehoren?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |