quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:06 schreef MuRKie het volgende:
Kzag net trouwens op motor-forum.nl enkele topics met dezelfde vraag als die ik stel.. Moet wel rekening houden met 400 tot 800 euro denk ik?
Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik hem zwart wil houden met zilver/grijs frame of dat ik een parelmoer effect wil met chrome frame ofzo..
Haiquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet niet of ik hier nog wel bij wil horen
Zat je wel in het goede lokaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hoi!
Morgen hopelijk droog. Tentamen vandaag ging goed.
Ga er maar vanuit dat als je parelmoer effect wil dat je een stuk hoger uitkomt dan die 400 tot 800 denk ik zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:06 schreef MuRKie het volgende:
Kzag net trouwens op motor-forum.nl enkele topics met dezelfde vraag als die ik stel.. Moet wel rekening houden met 400 tot 800 euro denk ik?
Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik hem zwart wil houden met zilver/grijs frame of dat ik een parelmoer effect wil met chrome frame ofzo..
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat als je parelmoer effect wil dat je een stuk hoger uitkomt dan die 400 tot 800 denk ik zo
Reed zeker Hondaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alleen mijn kontje van mijn vorige soes was zwart al 180 euro (parlemoer met blauw metallic vlakken)
wel bij een prof spuiter, dat dan weer wel![]()
Daar komt nog bij dat parlemoer afhankelijk is van de 1e opzet. Het kan donker of lichter uitvallen
dan je had gewenst.![]()
Die van mij hebben ze dus nog een keer over moeten spuiten
Echter een maat van me heeft net z'n motor zwart met grovere flakes laten spuiten en was 750 kwijt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Waar blijven de picsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe helm..![]()
Waarom ziet hij zo groot.![]()
Lekker colorfull hé!
Wat ben ik eigenlijk een klein meisje zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was een toffe meet
Plaatselijk mist voor een stoplichtals het licht op rood stond
De komende weekenden heb ik weinig tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte meet mee gemaakt
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar blijven de picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good ol' doorgerotte broek van de oliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De komende weekenden heb ik weinig tijdMaar ik heb wel zin in een Good ol' meet [ afbeelding ]
In ieder geval de nieuwe motor van WP bewonderen en de gepimpte Triumph van WB
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |