abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57075133
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk benieuwd waarover we precies al enige tijd discussiëren. Ik ga beslist kijken.
Ik ook. Als Wilders de hele wereld voor de gek heeft kunnen houden, niets dan lof.
Ik verwacht echter dat hij daarvoor een stukje fatsoen mist.
pi_57075139
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Tja, als ik moet kiezen om veel risico te nemen om in vrijheid te leven en ik moest kiezen om geen risico voor mijn leven te nemen en te moeten leven in een dictatuur, dan kies ik er voor om veel risico te nemen. Ik geef mijn vrijheid niet op voor bedreigingen en geweld, jij wel, maar dat ligt voor iedereen anders.
Welke vrijheid raak jij kwijt als het filmpje niet wordt uitgezonden? Welke vrijheid raakt welke Nederlander dan ook kwijt? Wat kan je vandaag wel en over een week of 2 weken of een maand niet?

Volgens mij behoud je zelfs een bepaalde vrijheid, de vrijheid dat je zorgeloos in de metro kunt stappen......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57075188
Sack_Blabbath is een schuimpie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:27:59 #129
195784 tzja
anonymous
pi_57075193
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Op je fucking Playstation waarschijnlijk.
Geef mij een wapen en jij zal de eerste zijn.
Ik heb trouwens een xbox360 dus ik heb al een beetje de feeling.

Neemt niet weg dat jij een nederig mietje bent.
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57075196
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef JohnDope het volgende:
Wat de neuk is een schuimpie?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57075201
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat de neuk is een schuimpie?
Een slappe zak.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57075202
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Welke vrijheid raak jij kwijt als het filmpje niet wordt uitgezonden? Welke vrijheid raakt welke Nederlander dan ook kwijt? Wat kan je vandaag wel en over een week of 2 weken of een maand niet?

Volgens mij behoud je zelfs een bepaalde vrijheid, de vrijheid dat je zorgeloos in de metro kunt stappen......
Welke vrijheden zouden we nu kwijtraken als we uit angst voor bedreigingen en geweld niet meer onze mening durven te verkondigen?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_57075204
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef tzja het volgende:

[..]

Geef mij een wapen en jij zal de eerste zijn.
Ik heb trouwens een xbox360 dus ik heb al een beetje de feeling.

Neemt niet weg dat jij een nederig mietje bent.
Waarom ben ik een nederig mietje?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:30:01 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57075215
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef JohnDope het volgende:
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57075218
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
Better to die on your feet than live on your knees.
pi_57075219
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

In beide situaties is de kans zeer groot dat er doden gaan vallen als je volhard in je "niet zwichten voor geweld"-principe. Alleen beslis je in Geert z'n situatie ook nog eens over anderen en niet alleen jezelf. Wat is er niet te begrijpen aan de vergelijking?

En ja, je verweren tegen een bom in de metro of een kogelregen op je goed bedoelde hulppost voor de lokale bevolking is vrij kansloos kan ik je vertellen.
De Nederlandse democratie en rechtstaat laat zich niet inperken en omverwerpen door bedreigingen en geweld.

[ Bericht 0% gewijzigd door rutger05 op 01-03-2008 02:36:32 ]
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_57075229
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een slappe zak.
Oh nee hoor, ik sta m'n mannetje wel. Ik ben alleen niet zo megalomaan dat mijn ego belangrijker acht dan andermans leven.
pi_57075241
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik sta m'n mannetje wel. Ik ben alleen niet zo megalomaan dat mijn ego belangrijker acht dan andermans leven.
Geloof mij nou maar, wanneer het er op aan komt, dan sta jij je mannetje niet, anders zou jij niet van die rare dingen zeggen.
pi_57075248
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Welke vrijheden zouden we nu kwijtraken als we uit angst voor bedreigingen en geweld niet meer onze mening durven te verkondigen?
Ik geloof dat Geert ook zonder dat filmpje z'n mening wel verkondigd. Of zijn die duizenden berichten op Fok waanbeelden?

Nu even beantwoorden: wat kan jij over een week of een maand niet meer als Geert besluit zijn film voor zich te houden? Concreet voorbeeld graag. Geen kontendraaierij.
pi_57075265
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat Geert ook zonder dat filmpje z'n mening wel verkondigd. Of zijn die duizenden berichten op Fok waanbeelden?

Nu even beantwoorden: wat kan jij over een week of een maand niet meer als Geert besluit zijn film voor zich te houden? Concreet voorbeeld graag. Geen kontendraaierij.
Niet relevante vraag als Geert Wilders zelf zou besluiten om zijn film niet uit te zenden. Als Wilders zou besluiten om zijn film niet uit te zenden vanwege bedreigingen en geweld is een andere zaak.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:35:50 #141
195784 tzja
anonymous
pi_57075267
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Waarom ben ik een nederig mietje?
Omdat je met je aangeeft dat je zelfs je dochter zou laten verkrachten door een stel moslim fundamentalisten.
Alleen daarvoor verdien je al een headhshot.

Bespaart ons de schande aangezien abortes al te laat is voor je.
Wat ben je nou voor voor hardrocker, een kankerzielige kutkneus is een betere benaming voor je.
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57075275
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Waarom ga jij überhaupt in discussie met JohnDope. Dat heeft toch geen zin?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_57075280
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar, wanneer het er op aan komt, dan sta jij je mannetje niet, anders zou jij niet van die rare dingen zeggen.
Oh, daar is onze internetrambo weer. Moet ik nu over mijn heldendaden gaan vertellen, dat ik eens in m'n eentje 3 man in elkaar gemept heb. Of dat ik altijd de eerste ben die tussen een cafe-ruzie springt. Dat ik lachend doorloop als er een junk met een mes naar me loopt te zwaaien. Dat ooit eens een angstige agent heb geholpen bij het arresteren van een op hol geslagen mafkees met een gebroken wijnfles in z'n klauwen terwijl er tientallen mensen stonden te kijken.

Allemaal waar gebeurd. Of niet, je weet maar nooit wat iemand op internet uit z'n duim zuigt.......
pi_57075285
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef tzja het volgende:

[..]

Omdat je met je aangeeft dat je zelfs je dochter zou laten verkrachten door een stel moslim fundamentalisten.
Alleen daarvoor verdien je al een headhshot.
Nee hoor, ik fiets braaf met haar mee. Optie 1. De ene die alle zinnige mensen zouden kiezen
quote:
Bespaart ons de schande aangezien abortes al te laat is voor je.
Wat ben je nou voor voor hardrocker, een kankerzielige kutkneus is een betere benaming voor je.
En ben je al klaar gekomen?
pi_57075291
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom ga jij überhaupt in discussie met JohnDope. Dat heeft toch geen zin?
Ik hoop dat ie ooit eens helemaal flipt en de hulp krijgt die hij verdiend. Het is pure liefdadigheid.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:39:07 #146
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57075293
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Paul de Leew en Madonna vertegenwoordigen geen honderdduizenden kiezers, dus daar lig ik niet zo wakker van.
Het ging toch over mensen die beledigd waren? Dat vind je toch zo heel erg? Denk je soms, dat voor christenen de Da Vinci Code grappig was?
Ik begrijp het niet waarom je hierover juist weer nìet wakker ligt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57075294
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh, daar is onze internetrambo weer. Moet ik nu over mijn heldendaden gaan vertellen, dat ik eens in m'n eentje 3 man in elkaar gemept heb. Of dat ik altijd de eerste ben die tussen een cafe-ruzie springt. Dat ik lachend doorloop als er een junk met een mes naar me loopt te zwaaien. Dat ooit eens een angstige agent heb geholpen bij het arresteren van een op hol geslagen mafkees met een gebroken wijnfles in z'n klauwen terwijl er tientallen mensen stonden te kijken.

Allemaal waar gebeurd. Of niet, je weet maar nooit wat iemand op internet uit z'n duim zuigt.......
Of het waar is of niet interesseert me niet, het interesseert mij ook niet hoe lang je achternaam eventueel is, je bent gewoon een schuimpie zoals jij je hier boven profileert.
pi_57075296
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Niet relevante vraag als Geert Wilders zelf zou besluiten om zijn film niet uit te zenden. Als Wilders zou besluiten om zijn film niet uit te zenden vanwege bedreigingen en geweld is een andere zaak.
Draaikonterij. Antwoord, laffe hond
pi_57075305
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Of het waar is of niet interesseert me niet, het interesseert mij ook niet hoe lang je achternaam eventueel is, je bent gewoon een schuimpie zoals jij je hier boven profileert.
Omdat ik graag zie dat er geen mensen dood gaan die niet dood hoeven? Als je dan een schuimpie ben dan is het zo. Wat maakt jou dat eigenlijk?
pi_57075306
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie ooit eens helemaal flipt en de hulp krijgt die hij verdiend. Het is pure liefdadigheid.
Ik hoop dat jij een keertje fatsoenlijk Nederlands leert schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')