Tezz, vandaag dacht ik jou in onze AH te zien, maar jij was het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, mij kan het helaas ook niet zo bekoren........
Ik ben meer van het mediteraanse repertoire..........
En vanavond ben ik bij vrienden gaan eten en daar hebben we gourmet gehad. Was lekker ! Geen culinair hoogstandje dus, maar wel gezelli! Met wijn!
La Rive, Kats is vanaf vandaag (1 maart) vertrokken en Rassin begint pas mei/juni, deur 3?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou geen fan van zijn? Zijn je smaakpapillen nog niet volgroeid??
Ik zal je sparen dan; ik maak wel een uitzondering voor la Rive, daar ben ik echt lang niet geweest.
Het gaat vooral om de dosering, dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:44 schreef SiGNe het volgende:
Teveel water drinken is ook niet gezond..
eten gaat niet altijd om gezond, het gaat voornamelijk om lekker
Ik was in de AH in Waalre vandaag!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, vandaag dacht ik jou in onze AH te zien, maar jij was het niet.
Ahhhhhh zucht..............heerlijk! Morgen maar eens als snackje maken met zelfgebakken donker boerenbrood.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de dosering, dus.
En och hemel, ja sorry, na jaren van margarine eten vind ik roomboter zo vreselijk lekker.
Echt heerlijk: roomboter net laten smelten, twee tenen knoflook erin uitknijpen, flink wat zwarte peper en een beetje zout erbij, en dan je broodje erin dippen. Zo simpel, zo fuckin' lekker.
Echt? Gotver; het gaat allemaal te snel!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
La Rive, Kats is vanaf vandaag (1 maart) vertrokken en Rassin begint pas mei/juni, deur 3?![]()
Wat dacht je van Chapeau
Nee, ik zag een wulpse zwartharige met een klein kind, dus ik dacht: hee! Maar 3 seconden later dacht ik: nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik was in de AH in Waalre vandaag!
heb je het gevraagd aan de persoon in kwestie, hihi?
En een stuk beter voor je. In margarine zit niets zinnigs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En och hemel, ja sorry, na jaren van margarine eten vind ik roomboter zo vreselijk lekker.
Echt heerlijk: roomboter net laten smelten, twee tenen knoflook erin uitknijpen, flink wat zwarte peper en een beetje zout erbij, en dan je broodje erin dippen. Zo simpel, zo fuckin' lekker.
Kunnen we bij bloez blijven slapenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt? Gotver; het gaat allemaal te snel!!
Ik ga met je mee.
Oh ik dacht dat je jezelf voor haar voeten tegen de vlakte had gegooid en met opgeheven handen keihard TEZZ!!!!!!!! had geroepen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik zag een wulpse zwartharige met een klein kind, dus ik dacht: hee! Maar 3 seconden later dacht ik: nee.
Maargoed, we zaten er maar 10 km naast.![]()
5 minuten wandelen van ons huis.quote:
Of een dikke laag op een stuk brioche, (zwart)zeezout erbij en eten maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En in die Blueband goede start dan??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:51 schreef SHE het volgende:
[..]
En een stuk beter voor je. In margarine zit niets zinnigs.
In roomboter een hoop; zelfs teveel.
You pick..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jezelf voor haar voeten tegen de vlakte had gegooid en met opgeheven handen keihard TEZZ!!!!!!!! had geroepen!
maar dat heb je dus niet gedaan
Is margarine met een hoop toegevoegde vitamines.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
En in die Blueband goede start dan??
Ik koop het nooit, maar ben nu wel nieuwsgierig. Ik smeer gewoon roomboter op mijn brood of gewoon geen boter
Ik wil naar de zee en ik wil kreeft!!! Heb ik nog nooit gegeten nlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef SHE het volgende:
Ja zeg!
Dan kunnen we net zo goed een paar kreeften gijzelen en bij Bloes op de BBQ ketenen.
Ik wil geen brallerige toestanden hoor; daar ben ik veel te snoezig veur.
Al wil ik wel weer snel naar de zee
Commerciele kut rommelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
En in die Blueband goede start dan??
Ik koop het nooit, maar ben nu wel nieuwsgierig. Ik smeer gewoon roomboter op mijn brood of gewoon geen boter
Jammer. Dan hadden we je misschien nog ooit op tv gezien bij de leukste thuis of zo....quote:
Hmm dan doe ik dat instinctief toch altijd goed, haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Commerciele kut rommel
Zit hetzelfde in als bona of elk andere margarine. Zogenaamd met toegevoegde vitaminen. Voel je 'm al? Toegevoegd.
En ondertussen bulkt het nog steeds van de verzadigde vetzuren. Troep is het.
Pakje grasboter, roomboter..goed idee.
Echt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wil naar de zee en ik wil kreeft!!! Heb ik nog nooit gegeten nlHopelijk wordt het niet zo'n teleurstelling als die oesters
Jaaaaaaa...vlezige rotkreeften ordinair van de BBQ met een beetje roomboter op het strand met een ijskoud glas wijn, en een ondergaande zon en verbrandje armpjes,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wil naar de zee en ik wil kreeft!!! Heb ik nog nooit gegeten nlHopelijk wordt het niet zo'n teleurstelling als die oesters
kreeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
![]()
Oesters moet je van houden, kreeft is gewoon heerlijk![]()
Grmbl..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef SHE het volgende:
Ja zeg!
Dan kunnen we net zo goed een paar kreeften gijzelen en bij Bloes op de BBQ ketenen.
Mag de wijn dan ook champagne zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaaaaaaa...vlezige rotkreeften ordinair van de BBQ met een beetje roomboter op het strand met een ijskoud glas wijn, en een ondergaande zon en verbrandje armpjes,
Kun je me wegdragen hoor!
Oestersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
![]()
Oesters moet je van houden, kreeft is gewoon heerlijk![]()
Kom maar een keer eten, ik woon vlakbij zeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef SHE het volgende:
Ja zeg!
Dat komen eten, JAquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom maar een keer eten, ik woon vlakbij zee
Jongens, al dat gebabbel over boter is werkelijk zalig, maar ik moet weer aan het werks Kijken wie er nog wakker is als mijn hoofdstuk 4 af is
Jahhh Champagnequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Mag de wijn dan ook champagne zijn?
En het strand tropisch gelegen zodat je halfbloot de nacht in kunt gaan...?
dance awayyyyyyyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh ChampagneMet jou!!!
En dan wel helemaal bloot graag
![]()
Genoteerd. Ik neem de kreeft mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, al dat gebabbel over boter is werkelijk zalig, maar ik moet weer aan het werks Kijken wie er nog wakker is als mijn hoofdstuk 4 af is
zo laat nog johquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik woon hier ook nog toevallig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef SHE het volgende:
Oesters tja wat moet ik daar van zeggen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oesters![]()
Maargoed ik heb heb het geprobeerd....gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
Het was dan ook een serieuze aangelegenheidquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik neem de kreeft mee.
@ SOL : die serieuze blik
@ Euc: Ken ik en is proven concept; ik ben voor
@ Cul : Mag niet, is must. * SHE herinnert zich thaise taferelen
En nu ga ik doei. Man komt zo thuis en ik ben veel te opgewonden door jullie en ik heb mijn nagels niet eens gedaan.
Ik wens alle CUL-lers 70 mooie maagden in de hemel en palmolie om ze mee in te smeren.
On y va!
Njoy SHEquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik neem de kreeft mee.
@ SOL : die serieuze blik
@ Euc: Ken ik en is proven concept; ik ben voor
@ Cul : Mag niet, is must. * SHE herinnert zich thaise taferelen
En nu ga ik doei. Man komt zo thuis en ik ben veel te opgewonden door jullie en ik heb mijn nagels niet eens gedaan.
Ik wens alle CUL-lers 70 mooie maagden in de hemel en palmolie om ze mee in te smeren.
On y va!
Weekendje Bloomingdale dan maar weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik wil naar de zee en ik wil kreeft!!! Heb ik nog nooit gegeten nl![]()
Tuinwarmingpartyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woon hier ook nog toevallig.![]()
En BBQ-en en kreeft kan best een keer, maar dan wel met MIJN toestemming in ONS huis.
daar kan ik op de fiets naar toequote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En BBQ-en en kreeft kan best een keer, maar dan wel met MIJN toestemming in ONS huis.
De post, de post, wat brengt vandaag de post!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weekendje Bloomingdale dan maar weer![]()
Als je maar van mijn jasjes afblijft
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weekendje Bloomingdale dan maar weer![]()
Als je maar van mijn jasjes afblijft
Whehe, de enige echt brute weg naar een man is die via zijn vrouw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van champagne mijn nieuwste aanwinst:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Jahhh Champagne
Beunk, al dan niet sterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef beunkster het volgende:
[..]
In het kader van champagne mijn nieuwste aanwinst:
1 fles champagne en 2 mooie glazen (van Spiegelau) in een mooi, houten kistje. Als relatiegeschenk/blijk van waardering ontvangen van de financieel directeur bij mijn huidige opdracht.
We hebben met een paar man een aantal maanden keihard gewerkt en het project is inmiddels bijna volledig afgerond, het wachten is nu op de laatste externe formaliteiten. Maar afgelopen week kwam de major breakthrough, dus vandaar dat het tijd was voor een feestje![]()
![]()
Ik heb het meerdere malen geprobeerd te eten, kon me er niet tot toe aanzetten die klodder naar binnen te werken en toen kreeg ik met cnk en heb ik ook daadwerkelijk durven te slikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Oesters tja wat moet ik daar van zeggen ?
tssss...je weets....schransen die hap, no mercyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet nooit zo goed hoe ik kreeft moet eten.
Naaktrecreeëren kan nu niet meer in de tuin, sinds die coniferen gesloopt zijn. Dat is wel weer een klein nadeel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
![]()
Beter dat het dan zo'n lekker weer is dat er geen jasjes nodig zijn
Ik heb het gegeten en toen dacht ik tjaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere malen geprobeerd te eten, kon me er niet tot toe aanzetten die klodder naar binnen te werken en toen kreeg ik met cnk en heb ik ook daadwerkelijk durfen te slikken
Kraken, vlees er uit halen, restjes uitzuigen uit pootjes, genieten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet nooit zo goed hoe ik kreeft moet eten.
De meest direkte weg naar mij is gewoon die naaktfoto's van je even naar mij opsturen. Daar heb je Bluezz als intermediair tussen ins echt niet nodig voor hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef SHE het volgende:
Whehe, de enige echt brute weg naar een man is die via zijn vrouw.
woeiii je mag dus zuigen vwb kreeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kraken, vlees er uit halen, restjes uitzuigen uit pootjes, genieten.![]()
Bijna niets lekkerders dan gegrillde kreeft.
gekookt, met een lichte wijnsaus ...brrrrr lekker...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kraken, vlees er uit halen, restjes uitzuigen uit pootjes, genieten.![]()
Bijna niets lekkerders dan gegrillde kreeft.
SoLquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
woeiii je mag dus zuigen vwb kreeft
Ik voel een nieuwe meet opkomen in het Holiday Inn in Leiden in 2008, als ze althans weer die verrukkelijke onbeperkt kreeftvreet toestand daar organiseren dit jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:18 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat onbeperkt kreefteten waar je het vorige keer over had, lijkt me en strak plan voor 2008.
Pinnen die datum !!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe meet opkomen in het Holiday Inn in Leiden in 2008, als ze althans weer die verrukkelijke onbeperkt kreeftvreet toestand daar organiseren dit jaar.
Ja, je kunt daar pinnen.quote:
Ik wil ook wel een tuinwarmingmeet...maar dat houdt in..eerst mouwen opstropen en de jungle om zeep helpen, daarna...COMER ..ETEN...MAKAN...MANGERquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat onbeperkt kreeft eten is lachen, zo'n lelijke omgeving heb ik nog nooit meegemaakt, maar met een paar leuke mensen is het gewoon echt leuk
Dus dat gaan we gewoon doen ergens in augustus
Tuinwarmingmeet hier is ook prima, leuk!! Gaan we dan ook met een paar boodschappen doen? Hilarisch
Wij wilden een hier een bbq-meet houden, eerst tuinruimen met een paar sterke mannen/vrouwen, daarna vreten en zuipenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat onbeperkt kreeft eten is lachen, zo'n lelijke omgeving heb ik nog nooit meegemaakt, maar met een paar leuke mensen is het gewoon echt leuk
Dus dat gaan we gewoon doen ergens in augustus
Tuinwarmingmeet hier is ook prima, leuk!! Gaan we dan ook met een paar boodschappen doen? Hilarisch
Hier lopen er ook 2 kippen rond, volgens mij hoorden die vroeger bij het Sanatorium maar daar zijn ze dus weggelopen en inmiddels lopen ze zo'n 300 meter verderop gewoon door de plantsoenen en de bosjes..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Zijn kipjes net als poesjes eigenlijk, qua honkvast? Of gaan ze overal in de buurt scharrelen
Ik ga mijn kipjes opsluitenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Zijn kipjes net als poesjes eigenlijk, qua honkvast? Of gaan ze overal in de buurt scharrelen
waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wij wilden een hier een bbq-meet houden, eerst tuinruimen met een paar sterke mannen/vrouwen, daarna vreten en zuipen![]()
Volgens mij krijg ik deze zomer echt niet mijn kipjesMoestuintje kan ik ookal vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |