beetje domme opmerking, ik vraag gewoon jullie mening er over, maar blijkbaar heb jij die niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef Angeliquetje het volgende:
Goh wakker?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind hem een krankzinnige met ideeen waar de honden geen brood van lusten.
Maa door die dreiging krijgt hij wel gelijk over de Moslimsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef GambinoT het volgende:
Wat vinden jullie nu van wilders?
Eerst vond ik toch de meeste standpunten etc wel goed van hem etc, maar ik vind dat hij nu te ver gaat, er komt te veel dreiging van uit het buitenland, en hij moet toch ook beseffen dat hij veel onrust stookt, en zelf ook niet echt veilig is zo?
sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:43 schreef Flounder het volgende:
Ik vind hem echt ok. Duidelijke taal en veel goede ideeen.
Hij heeft op heel veel punten gewoon helemaal gelijk.
Soms provoceert hij, gaat te ver, maar daardoor wakkert hij wel de discussie aan.
Ja, dat is gaaf zeg, gelijk krijgen. Het maakt natuurlijk niet uit dat Nederlands in de helft van de wereld straks niet meer veilig op zakenreis kunnen, dat Nederlandse moslims (voor het grootste deel goedaardig) in een hoekje gedrukt worden en dat we het in Nederland niet meer over belangrijke zaken als onderwijs en de economie hebben. Maar we hebben wel gelijk!!!!111quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maa door die dreiging krijgt hij wel gelijk over de Moslims
Mits die dreiging erger gaat worden
waarom ken ik die dan net weer niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef Pool het volgende:
...dat Nederlandse moslims (voor het grootste deel goedaardig)...
Ben ik het ook wel mee eens, maar te ver, echt te ver, hij wakkert er niet alleen een discussie mee aan, hij zet zich zelf in gevaar, en niet alleen zichzelf, maar ons misschien ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:43 schreef Flounder het volgende:
Ik vind hem echt ok. Duidelijke taal en veel goede ideeen.
Hij heeft op heel veel punten gewoon helemaal gelijk.
Soms provoceert hij, gaat te ver, maar daardoor wakkert hij wel de discussie aan.
Omdat jij waarschijnlijk alleen onaardige mensen aantrekt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom ken ik die dan net weer niet?
Het gaat over Wilders he niet over Ella Vogelaar!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind hem een krankzinnige met ideeen waar de honden geen brood van lusten.
Waarschijnlijk omdat je überhaupt geen moslims in je vriendenkring hebt?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom ken ik die dan net weer niet?
Ik niet, daarvoor zie je teveel schreeuwende, domme mensen op straat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef du_ke het volgende:
Heb nog net voldoende vertrouwen in de gemiddelde Nederlander om te verwachten dat er na de volgende verkiezingen stukken minder van hem gehoord zal worden.
Of juist stukken meer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef du_ke het volgende:
Hij is wat simpel z'n partij is een lachtertje wat die naam niet verdient maar hij heeft voldoende zetels en daarmee een mandaat om z'n bek open te trekken. Heb nog net voldoende vertrouwen in de gemiddelde Nederlander om te verwachten dat er na de volgende verkiezingen stukken minder van hem gehoord zal worden.
Ach we zullen wel zien. Elk land verdient z'n politieke jokerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik niet, daarvoor zie je teveel schreeuwende, domme mensen op straat.
Hij weerspiegelt zijn kiezers dus wel.
veel mensen zijn het met hem eens maar je moet het ook niet te bont maken. Een figuur als Janmaat was na een korte periode met veel aanhang ook zo weer weg. Een Le Pen in frankrijk heeft ook weinig aanhang meer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Of juist stukken meer?
Veel mensen zijn het wel met zijn standpunten eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |