Ja ik moet nog ff een play and charge ding kopen. Maar ik zag ook zo'n laadcradle, dus dan kan je ook opladen als je 360 niet aanstaat, koop ik die wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen play and charge kit hebben , gewoon stom![]()
( btw goedkope batterijen dan, vast geen duracel )
Mee eens!! Het beste kun je een play en charge kit halen!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen play and charge kit hebben , gewoon stom![]()
( btw goedkope batterijen dan, vast geen duracel )
die heb ik ook , dat is toch een play en charge kit of ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb toch echt liever dit:
[ afbeelding ]
In het stopcontact, 2 batterijen erin, opladen, een in je controller, als ie op is omwisselen met de volle, en tijdens het gamen met de ene batterij de andere opladen, enz.
dat is een quickcharge kitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die heb ik ook , dat is toch een play en charge kit of ?
andere hadden ze iig niet in amerika
ach ook goed , het scheelt batterijen kopen in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
dat is een quickcharge kit
ik heb nog een quickcharger in de aanbieding als iemand interesse heeft, nooit gebruikt, maar zonder accu's
aangeschoten guitar hero lukt niet zo
30 euro voor 4 trays... Jij moet langs de aldi voor dat cheape spulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken voor 29 april, iemand nog tips?
- 48xAA batterijen
¤30
- 4 trays (a 24 stuks) energy drink
¤30
- 63 bapao brood
¤21
- 8 kratten bier
¤60
- GTA IV
priceless
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
30 euro voor 4 trays... Jij moet langs de aldi voor dat cheape spul
golden power blijft de lekkerstequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.
inderdaad daar gaat 't omquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ook goed , het scheelt batterijen kopen in ieder geval
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
WTF na een paar biertjes lukt worms me niet meer en dat terwijl ik de Fok! Worms Kampioen 2007 ben! Hoe kan dit?!
quote:paar biertjes
smaakt niet beter , maar ik vind het niet uitmaken wat ik drink , bullit , golden power , redbull , maddogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou 40 euro dan. Bullet smaakt stukken beter dan die Red Bull bagger imo.
hij is denk ik snel bezopen dat die dat niet meer doorheeftquote:
Of gebruik gewoon oplaadbare batterijen als je een oplader thuis hebt. Ik heb er standaard altijd 4 in de lader zitten, dus als de peut van een controller ver op is dan wissel ik ze gewoon al om. Geld uitgeven aan zulk soort extra'tjes zijn echt onzinnig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb toch echt liever dit:
[ afbeelding ]
In het stopcontact, 2 batterijen erin, opladen, een in je controller, als ie op is omwisselen met de volle, en tijdens het gamen met de ene batterij de andere opladen, enz.
95% deeg, 5% vulling. Hmmmmmmm jummiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken voor 29 april, iemand nog tips?
- 63 bapao brood
¤21
Die dingen zijn echt rete verslavendquote:Op zondag 2 maart 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
95% brood, 5% vulling. Hmmmmmmm jummie
Aangezien die vulling er toch niet is, neem dan gewoon een pistolet met knoflooksaus.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt rete verslavendDe rundvlees variant dan, opensnijden flinke kwak knoflooksaus ertussen, mmmmmmmm.
85% brood, 10% saus, 5 % vulling
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:24 schreef DJ_ het volgende:
heb liever een pizza , of shoarma met flik veel knoflooksaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |