7.00 jeweets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moest jij niet om 06.00 uur werken?
Voorlopig alleen voor de Arcade, maar de thuis versies komen echt wel. Maar tis niet dat ik echt sta te popelen ofzo,..... het blijft SF als ik zo de filmpjes zie,.... met nieuwe flitsen en vlammen. Maar wie weet mag je mijn ass nog wel eens kicken online!quote:
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
GTA IV komt in grote partijen,.... ben daar niet bang voor. Waar het mij om gaat is als ik iemand anders zie gamen,.... moet ik ook gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Bastard het volgende:
Ik weet nog niet wat slim is met GTA4 .. denk dat ik maar gewoon naar de winkel ga.. maar dan is het steeds bellen met de winkels welke m al heeft liggen.
Bestellen kan ook wel.. maar dan bij bol.com dan heb ik hem zeker op de releasedag wel.
ja dat wist ik , ik heb hem al ge pre-orderd ( wel de amerikaanse natuurlijk ik wil bloedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ninja Gaiden II 3 juni in de Amerikaanse schappen ligt? Wat de rest van de games betreft: nee.
Het blijft toch leuker als jij dat postquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, Morp, Chocobo en de rest waar blijven jullie '''' reactie's
Met een prijs van 65 euro zou ik je gelijk geven en had ik 'm niet gekocht, maar voor de budgetprijs van 35 euro durf ik de gok wel te wagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja ik ben extreem lost fan,.... niet zo erg als mijn vrouw want die zou een aantal mannen uit die show compleet uit elkaar trekken, maar OK. Ik snap echter niet dat je zoveel geld uitgeeft aan iets wat het gewoon net niet is. Zo'n korte speelduur is toch erg,.... veels te erg. Mooie woorden met we willen het op en top maken, maar maak het spel dan langer en gebruik alle stemmen uit de serie,.... het voelt amateuristisch aan als ik het allemaal zo lees. Wel extreem talent in de jungle-graphs afdeling voor zover ik kan zien. Maar ja,..... de gameplay wil ook wat!
Hoe 'Lost' ik ook ben,... niet 'Lost' genoeg voor het spel
Waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
God ik wou dat mijn Xbox es wou sterven. Vandaag 1 uur met een fucking handoek om dat ding heengewikkeld aan laten staan, werkt nog prima.
Toen van 10cm hoogte laten vallen..
werkt nog prima
STERF KUTHOER
pak een föhn en blaas bij de zijkant naar binnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat de dvd drive geen dvd's of 360 games meer leest..en ik geen garantie meer heb daarop, maar met een rrod krijg je wel gewoon 3 jaar.
En ik weiger om 75 te betalen om de dvd drive te laten maken
Ik krijg hem dus dan durf ik die gok helemaal te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met een prijs van 65 euro zou ik je gelijk geven en had ik 'm niet gekocht, maar voor de budgetprijs van 35 euro durf ik de gok wel te wagen.
Ja gooi em dan maar kapot.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat de dvd drive geen dvd's of 360 games meer leest..en ik geen garantie meer heb daarop, maar met een rrod krijg je wel gewoon 3 jaar.
En ik weiger om 75 te betalen om de dvd drive te laten maken
GK....dat waren toch die gasten die spellen als Assassin's Creed en dat xbox spel met die chicks met dikke tieten die volleybal spelen een 99 gaf...?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
En het is trouwens RPG weekend bij GK en ze bespreken vandaag Lost Odyssey
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
En het is trouwens RPG weekend bij GK en ze bespreken vandaag Lost Odyssey
Ja en nee was in de PU maar wel dezelfde gasten iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:44 schreef mini-lellan het volgende:
GK....dat waren toch die gasten die spellen als Assassin's Creed en dat xbox spel met die chicks met dikke tieten die volleybal spelen een 99 gaf...?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |