Ben ook net begonnen met Mass Effect, echt een toffe game.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:08 schreef Killjoy het volgende:
ik ga vanavond of morgen weer lekker verder met Mass Effect, ff kijken wanneer ik de blauwe muts kan doorsmeren
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes! Zou het een slecht idee zijn om een xbox360 van marktplaats te kopen? En als ik dat doe, kan ik dan wel via internet spelen? (of moet ik dan persé met diegene zijn/haar account verder spelen?)
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen gevenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Hey sletjes!
Ik zou het gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:23 schreef P8 het volgende:
[..]
nou nou nou, als je wat aardiger was begonnen had ik nog wel antwoord willen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Nee, eergister wel tho. Maar ze was met Gerben in de Sally's he, belt ze zo op een gegeven moment: Die gerben is echt raar!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]pauper, jij hebt slechts zoen ps2tje op dat kamertje van je! Ga jij maar gewoon fappen ofzo! Gisteren nog geneukt trouwens?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hoer, altijd een slecht idee, maar dat komt eerder door Marktplaats.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef RickoKun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud de xbox is, wat ie moet kosten en wat je er allemaal voor terug krijgt... Als de xbox aangepast is dan is de kans groot dat je er niet mee op live kunt komen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:Echt wel CoñoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* I intend to live forever, so far so good! *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |