En waarom mag dat niet gezegd worden hier? Democratisch land toch? Gelukkig wel zou ik zeggen. Je bent toch niet bang voor iemand?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef nickhs het volgende:
[..]
Kun je inderdaad ook niet uitsluiten.....Maar mag je hier niet meer hardop zeggen hoor!
Aanvulling: Ik zeg met opzet "laat staan om het vermoeden van een misdaad te ontwaren ", omdat ik niet uitsluit dat Natalee door een overdosis is overleden een paar dagen later en ze daar zelf de hand in heeft gehad. Maar wie wil dan met dat lijk worden aangetroffen na alle commotie? Dus dat in zee dumpen zou best daarvandaan kunnen komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:25 schreef nickhs het volgende:
Wij zijn met z'n allen op dit forum niet in staat om er een lijn in te ontdekken, laat staan om het vermoeden van een misdaad te ontwaren en hoe dat dan gegaan is. We weten niet eens of ze ergens misschien in Colombia een nieuw leven is begonnen, gewongen of niet, of ze misschien zelfs in Amerika als onderdeel van een geheime operatie een andere identiteit heeft gekregen, omdat ze te loslippig was over haar voorvaderen, ik noem maar iets, we leven hier in een vrij land. Kun je nagaan hoeveel moeite het kost om op Aruba een zaak te moeten beginnen met niks, nul komma nul en wat je hebt nog op een legale manier moet verwerken en beoordelen en dan op je hielen worden gezeten door de amerikaanse familie, de hijgende amerikaanse media, Condoleeza Rice en Bush en consorten en weet ik wie nog meer.
Wij gelukkig wel, maar in Amerika heb je zo een claim aan je broek. Het was trouwens sarcastisch bedoeld in verband met Observer, hij zal wel weer "BEWIJS" hebben dat dit laster is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef Rosite het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet gezegd worden hier? Democratisch land toch? Gelukkig wel zou ik zeggen. Je bent toch niet bang voor iemand?
dat is treurig nieuws...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef mrBhimself het volgende:
Een (redelijk) actueel nieuwtje: De Persistance, het schip wat de afgelopen maanden op zoek is geweest naar Natalee, gaat morgen terug naar haar thuishaven. Er wordt dus niet verder gezocht op zee.
Omdat de familie de foto's heeft aangeleverd: http://www.cbsnews.com/el(...)0169_0_2_photo.shtmlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef johan555 het volgende:
rosite schrijft : (de familie heeft dat dus gedaan)
daar bedoel je het photoshoppen mee !
welke bewijzen heb je daar voor ? of hoe kom je aan die iformatie ?
Tja, dan had ze wel in het water moeten liggen natuurlijk. De Persistance heeft alle mogelijke plaatsen die door verschillende 'getuigen' zijn aangegeven bezocht en niets gevonden. Je zou dan dus kunnen concluderen dat ze wellicht niet in het water is gedumpt. Anderen zullen natuurlijk kunnen concluderen dat ze wel in het water ligt, maar dat men die juiste plaats nog niet heeft kunnen viden. Voor beide conclusies valt wat te zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is treurig nieuws...
er was toch een kleine kans dat ze haar zouden kunnen vinden en de hele zaak opgelost had kunnen worden op een bepaalde manier.
Zonder paspoort was ze dan dus wel verplicht op Aruba te blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Caesu het volgende:
maar als je echt goed weg wilt lopen kan je beter niet je paspoort meenemen.
want met paspoort dan ben je veel gemakkelijker terug te vinden.
Good lord, wat een redenering. Ze heeft haar paspoort niet meegenomen, dan zal ze wel niet weggelopen zijn en hoeven we geen wegloopprofiel te maken......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
De zaak is op Aruba door Arubaanse justitie onderzocht. Nathalee is immers op Aruba verdwenen.
Maar of het nodig is wegloopprofiel te maken voor iemand die zonder haar paspoort mee te nemen verdwijnt? Weet ik niet. Jij vindt het een kwalijke zaak. Ik denk, gezien de verklaringen van familie en vrienden en het feit dat ze haar paspoort op haar hotelkamer had laten liggen, dat er simpelweg geen wegloopprofiel bestond voor Nathalee. Dan hoef je het ook niet te maken.![]()
Ja, mevrouw Holloway schrijft zelf ook dat er een paar dagen een medisch vliegtuig heeft gestaan in het begin. Ze had blijkbaar nog de hoop dat Nathalee gevonden zou worden.
Ze zijn nog aan het zoeken hoor. Zie: http://www.nholloway.blogspot.com/quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Tja, dan had ze wel in het water moeten liggen natuurlijk. De Persistance heeft alle mogelijke plaatsen die door verschillende 'getuigen' zijn aangegeven bezocht en niets gevonden. Je zou dan dus kunnen concluderen dat ze wellicht niet in het water is gedumpt. Anderen zullen natuurlijk kunnen concluderen dat ze wel in het water ligt, maar dat men die juiste plaats nog niet heeft kunnen viden. Voor beide conclusies valt wat te zeggen.
Dacht jij dat ze haar paspoort nodig heeft als ze via vrienden met een boot naar Venezuela wordt gebracht. Het lijkt mij van niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Zonder paspoort was ze dan dus wel verplicht op Aruba te blijven.
Ze was 18, volwassen en dus niet verplicht terug te gaan naar huis.
The persistence is leaving in a few days with well over 100 targets still remaining. They say it because they ran out of money. Something is definetly up in Aruba but I do not know what it is as there may be more to those pictures of the cage that was posted here. Or possibly another boat will take over the ROV dives on the targets,as of right now they are very quiet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is treurig nieuws...
er was toch een kleine kans dat ze haar zouden kunnen vinden en de hele zaak opgelost had kunnen worden op een bepaalde manier.
Nee hoor. Er is inmiddels aan de verschillende nieuwsmedia doorgegeven dat de Persistance momenteel aan in de haven ligt op Aruba. Het grootste gedeelte van het personeel wordt morgen teruggevlogen naar Amerika. Het schip zelf verstrekt morgenvroeg terug naar de thuishaven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:05 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het zoeken hoor. Zie: http://www.nholloway.blogspot.com/
Leek me ook al een zinloze operatie. Als ze nu in het begin al iets meer hadden geweten, maar dat bedrijf is er geloof ik al dik 2 jaar mee bezig, eerst op land en nu in zee. En de oceaan is groot niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef mrBhimself het volgende:
Een (redelijk) actueel nieuwtje: De Persistance, het schip wat de afgelopen maanden op zoek is geweest naar Natalee, gaat morgen terug naar haar thuishaven. Er wordt dus niet verder gezocht op zee.
Volgens mij stoppen ze nog niet hoor, zie website. Ze hebben met sonarapparatuur de bodem in kaart gebracht en ze gaan 100 "objecten" nog nader onderzoeken. Dat gebeurt dan mogelijk door een duikteam en een ander schip, maar er gaan bemanningsleden van de Persistence mee. Daarna: eerst meer geld.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:05 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het zoeken hoor. Zie: http://www.nholloway.blogspot.com/
als je niets wilt uitsluiten en open wilt staan voor alle scenario's:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Zonder paspoort was ze dan dus wel verplicht op Aruba te blijven.
Ze was 18, volwassen en dus niet verplicht terug te gaan naar huis.
Dat is de Persistence, sinds november zijn ze bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef johan555 het volgende:
het gaat hier om een sonar boot die pas onlangs is ingezet
die maken per dag duizenden opnames dus dat zal gebeurd zijn
dus die gaan ze vast nu bekijken lijkt me !
ik dacht pas sinds nov 2007 op zee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef nickhs het volgende:
[..]
Leek me ook al een zinloze operatie. Als ze nu in het begin al iets meer hadden geweten, maar dat bedrijf is er geloof ik al dik 2 jaar mee bezig, eerst op land en nu in zee. En de oceaan is groot niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |