abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:35:37 #51
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57055609
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Euhm nee. Een battle met jou houden is zinloos omdat:

1. Je groep 4 lesstof niet eens beheerst
2. Je rijms rammelen aan alle kanten

In het begin was het leuk, maar je bood niet echt tegenstand, dus eerder tijdverspilling voor mij. Battlen met jou is als het afpakken van het snoep van een 2jarige.

Hier, wat leesvoer Wat is deze auto waard?
Dat je niet begrijpt dat normale / of iets slimmere mensen niet gaan battlen is tot daar aan toe, maar wat je daarna neerzet bevestigd alleen maar wat ik in de quote daarvoor gezegd heb
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:36:40 #52
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055636
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Pssst: TS is Topic Starter, je doelt waarschijnlijk op de OP, hoewel het kan zijn dat ik niet helemaal mee-flow met je geniale ziekelijkheid, ofzo...
Oh, is dat gebruikelijk hier.

Ik zit ook op een ander forum en daar is TS, topicstart en Poster degene die het post.

Maar de geniale ziekelijkheid slaat op WIlders. DAMN, is lezen zelfs al zo moeilijk?
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:37:34 #53
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57055654
quote:

[..]
In het kort. Volgens Pretkroket staat 2 * 0,5 gelijk aan 0,25
OUCH
2007 belde, of ze hun grap terugmochten
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:38:48 #54
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055682
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:35 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Dat je niet begrijpt dat normale / of iets slimmere mensen niet gaan battlen is tot daar aan toe, maar wat je daarna neerzet bevestigd alleen maar wat ik in de quote daarvoor gezegd heb
Ok, hoe zou jij jezelf omschrijven dan? Iemand die een ander persoon belachelijk probeert te maken om zijn muzieksmaak?

Ik verlaag me makkelijk naar het niveau van mijn tegenstander zoals ik al zei.

Mijn intentie was een serieus topic starten, en dat heb onder andere jij goed verpest. Chapeau, wees maar trots op jezelf. Geen verstand van lesstof uit groep 4, maar je bent tenminste wel een internetreller op Fok, stoer man
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:39:39 #55
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055707
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:37 schreef PretKroket het volgende:

[..]

2007 belde, of ze hun grap terugmochten
1996 belde, of je interesse had in bijles breuken (ik zou ja zeggen)
Peace out homies
pi_57055743
quote:

[..]

Euhm nee. Een battle met jou houden is zinloos omdat:

1. Je groep 4 lesstof niet eens beheerst
2. Je rijms rammelen aan alle kanten

In het begin was het leuk, maar je bood niet echt tegenstand, dus eerder tijdverspilling voor mij. Battlen met jou is als het afpakken van het snoep van een 2jarige.

Hier, wat leesvoer Wat is deze auto waard?

In het kort. Volgens Pretkroket staat 2 * 0,5 gelijk aan 0,25
OUCH
LOL die's wel mooi ja

Maar wat ik me afvraag; wat heeft dat nou te maken met jouw genitale ziekigheid?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:42:09 #57
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055776
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

LOL die's wel mooi ja

Maar wat ik me afvraag; wat heeft dat nou te maken met jouw genitale ziekigheid?
HIER, ging het allemaal om. De ziekelijke genialiteit van Wilders, mocht dit waar zijn. Niemand heeft hier rekening mee gehouden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze maar. Ik beantwoord ze graag, zolang ze maar wel over Fitna gaan
quote:
Nu zijn er veel theoriën, maar de mijne is denk ik de beste, check it out;

Wilders is al heel lang bezig om de Islam te bekritiseren. Ik denk, dat hij sinds zijn politieke carriere al begonnen is om materiaal te verzamelen om aan te tonen waarom de Islam niet in onze samenleving past.

Toen de film bijna af was, toen verspreidde hij het bericht dat hij een film ging maken, zodat het allemaal redelijk onschuldig zou lijken, terwijl deze man er in het diepste geheim al een zeer lange periode mee bezig is.

Wat bereik je er mee? Hij heeft in die tussentijd zoveel informatie kunnen verzamelen, en als je die, achter elkaar vertoont zonder pauzes, in een film van 10 minuten, raken mensen onbewust gehersenspoeld.

Op het moment dat je brein zoveel informatie in een korte periode krijgt te verwerken, ga je rare conclusies trekken en bestaat de kans dat je geindoctrineerd] raakt.

KLACHT:Ik hoop dat ik het bij het foute eind heb, want ALS dit zo is, barst de hel los met die film. Kristalnachten zullen plaatsvinden
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:43:37 #58
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57055802
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

LOL die's wel mooi ja

Nee, hij vindt Wilders geniaal en ziek of zo.
Ik zelf vind overigens alleen het kapsel van Wilders geniaal.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:44:07 #59
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57055810
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:38 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ok, hoe zou jij jezelf omschrijven dan? Iemand die een ander persoon belachelijk probeert te maken om zijn muzieksmaak?

Ik verlaag me makkelijk naar het niveau van mijn tegenstander zoals ik al zei.

Mijn intentie was een serieus topic starten, en dat heb onder andere jij goed verpest. Chapeau, wees maar trots op jezelf. Geen verstand van lesstof uit groep 4, maar je bent tenminste wel een internetreller op Fok, stoer man
Dat je je verlaagt is wel duidelijk, maar je past je in iedergeval niet aan mij aan dat mocht je willen
Verder zeg je ook dat ik je muzieksmaak belachelijk loop te maken, wat ik dus niet gedaan heb.. Leer eens begrijpend lezen, ja op de basisschool ja, voordat je mij nogmaals belachelijk probeert te maken
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:47:18 #60
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055890
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:44 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Dat je je verlaagt is wel duidelijk, maar je past je in iedergeval niet aan mij aan dat mocht je willen
Verder zeg je ook dat ik je muzieksmaak belachelijk loop te maken, wat ik dus niet gedaan heb.. Leer eens begrijpend lezen, ja op de basisschool ja, voordat je mij nogmaals belachelijk probeert te maken
Weet je waar jij op lijkt? Een kip zonder kop. Je bent al geslacht en probeert op allerlei mogelijke manieren te overleven terwijl het al voorbij is.

Serieus, hou je mond en pleur op uit mijn topic armoedzaaier voordat je nog zo een blunder begaat (of denk je nu wel 2x na voordat je "Invoeren" ramt?)
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:47:41 #61
45722 Dromer
pi_57055900
* Dromer gooit ijsklontje naar TS
pi_57055909
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:36 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Oh, is dat gebruikelijk hier.

Ik zit ook op een ander forum en daar is TS, topicstart en Poster degene die het post.

Maar de geniale ziekelijkheid slaat op WIlders. DAMN, is lezen zelfs al zo moeilijk?
Hap

Maar goed, in een poging dit topic nog enigzins weer op het juiste pad te krijgen:
Indoctrinatie gedijt voornamelijk in situaties waarbij andere, tegenstrijdige informatie wordt onthouden. Dat lijkt me in dit geval geenszins van toepassing. Verder zou ik graag een bron/artikel zien waarin bewezen wordt dat het mogelijk is om mensen in een tijdspanne van enkele minuten dusdanig te indoctrineren dat er een gedragsverandering plaatsvindt. Ik denk dat je Wilders iets teveel credits toedeelt. Overigens zie ik die film van hem wel puur als stemmingmakerij, en niet als een serieuze poging problemen in de samenleving die, in zijn optiek, ontstaan door de Islam en al wat daar mee samenhangt op te lossen. Maar dan ga ik er vanuit dat zijn film dezelfde ongenuanceerde polariserende toon zal hebben als hij de afgelopen tijd zelf laat horen.

Dus: Geen kristallnächte, enkel wat versterking van de zeer voorbarige oproer die er nu al te horen is, en daar wat reacties op.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:49:13 #63
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57055923
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Weet je waar jij op lijkt? Een kip zonder kop. Je bent al geslacht en probeert op allerlei mogelijke manieren te overleven terwijl het al voorbij is.

Serieus, hou je mond voordat je nog zo een blunder begaat (of denk je nu wel 2x na voordat je "Invoeren" ramt?)
Nee, dat ben jij, ik zal het precieze moment quoten waarop je begint met blind om je heen slaan:
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Serieus jongen, ipv hier te trollen zou ik wat aan de kennis van je breuken doen
Nice job, genius
pi_57055934
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef Dromer het volgende:
Och, dat zel wel afketsen op dat bord voor z'n kop...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:50:17 #65
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57055952
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef Dromer het volgende:
Fritztiaan springt van het podium en mishandeld Dromer op een dusdanige manier dat hij in ieder geval niet meer normaal kan praten, leven en een verzorger nodig heeft. Dat ondergetekende moet brommen interesseert hem niks. Het beeld van een krijsende Dromer, die alle mogelijke vormen van oneerbare voorstellen deed om deze gruwelijke marteling te voorkomen staan op zijn netvlies gebrand.. Priceless
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:51:29 #66
45722 Dromer
pi_57055981
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef Fritztiaan het volgende:
of denk je nu wel 2x na voordat je "Invoeren" ramt?
2 x een 0,5 keer nadenken bedoel je?
pi_57055983
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:38 schreef Fritztiaan het volgende:

Mijn intentie was een serieus topic starten, en dat heb onder andere jij goed verpest.
Een serieus topic in de klaagbaak
Kusje voor je naïviteit
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57055996
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Fritztiaan springt van het podium en mishandeld Dromer op een dusdanige manier dat hij in ieder geval niet meer normaal kan praten, leven en een verzorger nodig heeft. Dat ondergetekende moet brommen interesseert hem niks. Het beeld van een krijsende Dromer, die alle mogelijke vormen van oneerbare voorstellen deed om deze gruwelijke marteling te voorkomen staan op zijn netvlies gebrand.. Priceless
omfg
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:52:25 #69
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056005
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:51 schreef Dromer het volgende:

[..]

2 x een 0,5 keer nadenken bedoel je?
Maak het niet te ingewikkeld. Dalijk gaat hij verward reageren.
Peace out homies
pi_57056010
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een serieus topic in de klaagbaak
Kusje voor je naïviteit
Hij probeert nog te doen alsof ie Fok! niet kent
pi_57056046
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

ik reageer on-topic, DOE ER DAN OOK WAT MEE!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:54:30 #72
45722 Dromer
pi_57056061
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

vrijdag 29 februari 2008 @ 10:54:39 #73
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57056064
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

en nog ga je door, ben je nou zó dom?
ondertussen is je topic wel lekker verkut, priceless :'D (al was er zeer weinig te verkutten aan)
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:54:59 #74
45722 Dromer
pi_57056074
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

ik reageer on-topic, DOE ER DAN OOK WAT MEE!
Ja, maar daarmee kan ie zichzelf niet (pogen te) bewijzen.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:55:59 #75
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056096
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Nee, dat ben jij, ik zal het precieze moment quoten waarop je begint met blind om je heen slaan:
[..]

Nice job, genius
"Nee, dat ben jij"

Je hoort ook echt in groep 4 thuis, qua gedrag zal jij je niet onderscheiden. Qua cijfers waarschijnlijk ook niet. Hell, zelfs ik wist op achtjarige leeftijd dat 2*0,5 1 is
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')