Met varkensvlees?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Vanavond Indiase Rogan Josh gemaakt met dit recept
Resultaat: Heer-lijk!!Er mag wat mij betreft iets meer citroensap en zout doorheen, voor de rest is het een erg goed recept
Paar weken geleden met een ander recept rogan josh gemaakt maar dat was echt stukken minder. Aanrader! (als je tijd hebt, het moet namelijk 2 uur sudderen!)
Jep. Ik dacht eerst ook dat dit alleen met kip of lamsvlees wordt bereid, maar met die hamlappen smaakt het echt erg lekker! Erg mals na 2 uur pruttelenquote:
In India zul je het niet vinden met varkensvlees. Dat wordt in India eigenlijk niet gegeten.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:43 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Jep. Ik dacht eerst ook dat dit alleen met kip of lamsvlees wordt bereid, maar met die hamlappen smaakt het echt erg lekker! Erg mals na 2 uur pruttelen
Wel Patak's Sweet Mango Chutney gekocht.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga wraps maken met kikkererwten, spinazie, lamsvlees en een Patak's potje tomatenpuree en Indiase kruiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |