doe eens receptje posten? Het grote soeptopic deel IIquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Vanavond staat zelfgemaakt mosterdsoep op het menu.
Ik blijf benieuwd naar dit recept! Gewoon aardappelen, bruine bonen en stampen maar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond dus wel stampot bruine bonen met een speklapje en een chipolata worstje
Heeerrlijk he!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is kwart over zes en het is nog lichtHet gaat de goede kant op!
Echt wel maar dat telt niet voor Durum van Knorr, da's niet lekkerquote:
Oe, dat zou ik niet meer durven eten op donderdag.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Sylvana het volgende:
Nu kaiserbroodjes met brie, sla, tomaat en komkommer.
Vanavond restje hete kip van maandag.
Het was geen biefstuk volgens mij. Of het was stressvlees.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
Gegrilde groenten (zilveruitjes, aubergine, tomaat, champignons, paprika) en biefstuk. Gekocht bij een Turk om te testen, maar ik vraag me af of het wel biefstuk is. Het lijkt meer op riblappen, maar er stond toch echt biefstuk. We proeven het straks wel.
ik had lekker de spare ribsquote:
Voorafje werd icm couscous met gehakte pinda's het hoofdgerecht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:31 schreef theKiD het volgende:
Vooraf word carpaccio, daarna nog onbekend.
Als afsluiter in ieder geval, een Tripel Hertog-Jan![]()
En vanavond blokjes kaas voor de buis.
*Ff verwen dagje inlassen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |