Eyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vorig jaar is ook al zo lang geleden
Nee, nu met jou erbijquote:
Dat is dus vooral door het gevoelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ey![]()
Het was toen ik nog JONG was
(en je wil niet weten hoe oud en versleten ik me tegenwoordig voel)
Ben nog steeds niet bangquote:
Ze voelt nog steeds best geil hoorquote:
quote:
Waar zou je bang van moeten worden danquote:
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.quote:
quote:
Heel veel aan het rekenen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.
Ambras?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
ik verlof wou (of er ging ambras zijn).
1 + 1 = 3,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heel veel aan het rekenen?
Geldt toch voor mij
Goed dat je eindelijk vrij neemt. Nu de vrijdag er nog bijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Heb ik trouwens al gezegd dat ik me superstoer voel? Ik was uitgenodigd voor een vergadering op donderdagnamiddag door het departement onderwijs (ministerie) maar aangezien ik al een vrije dag gepland had, zag ik dat niet heel erg zitten. Phille had al gezegd dat ik naar mijn baas moest gaan en moest zeggen dat ik verlof wou (of er ging ambras zijn).
Ik ben dus donderdagavond naar mijn baas toegestapt en heb hem de situatie uitgelegd en hoppa, nieke verlof en ik mocht een bericht sturen naar de dienst onderwijs (van de school zelf, zij hadden mijn naam opgegeven om naar de vergadering te gaan) dat ik niet naar de vergadering kon gaan.(ondertussen nog geen nieuws ontvangen van de dienst onderwijs
)
Levenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.
Ik voel me al schuldig genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat je eindelijk vrij neemt. Nu de vrijdag er nog bij
Mooi, helpt dat?quote:
En dat doen wij nietquote:
dan gaan we er nog even op doorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet om nog een dag verlof bij te vragen
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemenquote:
Als je geen adem haalt ben je dood, maar dat doe je wel, dus je leeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemen.
Als jij nog één keer ZO om aandacht durft te zeuren, dan zoen ik je wel zo ontzettend hard achter adem, dat je denktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |