Hm, da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer eens braaf naar de dokter geweest en hoppaaaaa weer antibioticakuur voor bijholteontsteking..
Zucht nou gaan ze verder kijken bij weet ik veel wat aangezien het nu chronisch begint te worden
hmm klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer eens braaf naar de dokter geweest en hoppaaaaa weer antibioticakuur voor bijholteontsteking..
Zucht nou gaan ze verder kijken bij weet ik veel wat aangezien het nu chronisch begint te worden
goed dat je geweest bent!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef lynda het volgende:
Hmm vervelend zeg, sterktequote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef lynda het volgende:
Zo is dat!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Is het ook nietdoet nog zeer ook
![]()
Maarja gaan gewoon weer door he
echte bikkels gaan doorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Is het ook nietdoet nog zeer ook
![]()
Maarja gaan gewoon weer door he
* lynda stopt tripack's neus en voorhoofd vol snot en laat tripack bukkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
echte bikkels gaan door![]()
dit is wel een verzameltopic voor bikkels
...die niks te doen hebben op werk...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
echte bikkels gaan door![]()
dit is wel een verzameltopic voor bikkels
of voor het werk, of na het werk of als je in het weekend werkt enzovoortsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
...die niks te doen hebben op werk...
Heeeuh ik heb dit weekend echt wel wat te doen hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
[..]
of voor het werk, of na het werk of als je in het weekend werkt enzovoorts
als ik je daarmee kan helpen is het goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda stopt tripack's neus en voorhoofd vol snot en laat tripack bukken![]()
![]()
MAAAAAAAAAAAAR een voordeel antibiotica hoeft niet zoals vorige keer met kerst in het water gegooid te worden enz.. nieuwe pillen die ik gewoon mag doorslikken
had het over in het weekend werken schat ala wat ik doe dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh ik heb dit weekend echt wel wat te doen hoor
Je voelt het samen met mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
als ik je daarmee kan helpen is het goed, het was meer een opmerking van bewondering
Ja ok maar jij hebt soms ook bizarre tijden om te gaan werken hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:59 schreef lynda het volgende:
[..]
had het over in het weekend werken schat ala wat ik doe dus![]()
gewoon in het topic blijven hangen
nou, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe je je voeltquote:
22 - 04 uur is best normaal hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok maar jij hebt soms ook bizarre tijden om te gaan werken hoor
tot laterzquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:04 schreef lynda het volgende:
[..]
22 - 04 uur is best normaal hoormaarja het geld he dat tikt lekker aan op dat soort uren..
Ik ga mezelf maar onder de douche gooien en ff langs school wat dingen regelen..
Werk ze nog allemaal!
Ik zou echt helemaal gebroken zijn zeg. Succesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:04 schreef lynda het volgende:
[..]
22 - 04 uur is best normaal hoormaarja het geld he dat tikt lekker aan op dat soort uren..
Ik ga mezelf maar onder de douche gooien en ff langs school wat dingen regelen..
Werk ze nog allemaal!
heulemaal uit jezelf gegaan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:49 schreef lynda het volgende:
Vind het alleen jammer dat je dan vaak geen alcohol mag gebruikenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda stopt tripack's neus en voorhoofd vol snot en laat tripack bukken![]()
![]()
MAAAAAAAAAAAAR een voordeel antibiotica hoeft niet zoals vorige keer met kerst in het water gegooid te worden enz.. nieuwe pillen die ik gewoon mag doorslikken
Dat wordt geadviseerd, maar je wordt alleen veel sneller bezopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer dat je dan vaak geen alcohol mag gebruiken
Alsof ik dat nooit heb geprobeerdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wordt geadviseerd, maar je wordt alleen veel sneller bezopen
Gewoon doen dus
Heulemaal uit mezelfquote:
Ja ok dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal uit mezelf![]()
En beller: als je er al 1,5 jaar werkt ben je dat ritme zooooo gewend en de uren ook
Ben te lui om te douchen.. doe gewoon nog een peuk en dan vertrek ik.. douche vanaaf wel weer
Viezerikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal uit mezelf![]()
En beller: als je er al 1,5 jaar werkt ben je dat ritme zooooo gewend en de uren ook
Ben te lui om te douchen.. doe gewoon nog een peuk en dan vertrek ik.. douche vanaaf wel weer
Had het kunnen weten jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof ik dat nooit heb geprobeerd
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo even die mannetjes die bezig zijn met onze badkamer gek maken met mijn muziek!
(draaien we het eens om)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |