quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef Happel het volgende:[..]
Daar ben ik sinds het begin van de competitie niet meer geweest, dus heb gewoon (nuchter) kunnen kijken naar de ellende die Feijenoord tentoonspreid op het veld.
Ik vind het echt een illussie van je om te denken dat Bruins het wel even beter zal doen dan Van Bronckhorst en Landzaat samen. Beide spelers die het spel goed lezen en daar ook naar handelen (nou, af en toe dan).
Bruins is een heel ander soort voetballer, en ik zeg ook helemaal niet dat hij het beter zou doen, ik vind alleen wel dat hij een kans mag krijgen op die positie. Niets meer en niets minder. Zeker gezien het huidige niveau. En ik zie nog steeds een mooi middenveld voor me met van Bronckhorst - Bruins - Landzaat en de Guzman (waarbij Hofs een stuk dieper speelt met Makaay).
quote:
[..]
Bruins heeft vroeger dan verwacht zijn kans gegrepen, dat is mooi. Vergeet echter niet dat hij er pas een seizoen is en er op dit moment genoeg spelers op zijn positie zijn. De positie die jij hem toedicht wordt gewoon niks (en daar moeten we ook niet verder over zeiken, want we worden het toch niet eens.

).
Zolang je dat niet probeert weet je dat niet, dat is alles wat ik aangeef. Natuurlijk weet ik niet of dat werkt, maar wat ik wel weet is dat het op deze manier niet werkt. Misschien is hij wel diegene die vanuit achteruit wel openingen ziet. Op dit moment loopt alles vast omdat niemand een oplossing ziet de bal naar voren te krijgen, terwijl hij juist een fantastisch inzicht heeft.
quote:
Onze gezamenlijke vriend vertrekt binnenkort, er komt een nieuwe trainer en die zal hem wellicht op de 10-positie zetten. Verwacht sowieso dat De Guzman vertrekt aan het einden van dit seizoen.
Dat vraag ik me af, de Visser zal m wel flink pushen maar ik zou er ook niet gek van staan te kijken als ie er nog een seizoen aan vast plakt. Ik zou het trouwens erg zonde vinden als ie vertrekt want ook de Guzman is een speler die veel beter kan en dat waarschijnlijk gaat laten zien bij een andere club...
quote:
Hij heeft een mooie toekomst in het vooruitzicht en blijft hopelijk nog wel een tijdje bij Feijenoord. In die tijd zal hij zich heus wel gaan ontpoppen tot een goede speler. Al verwacht ik niet dat hij het niveau van Van Persie ooit zal benaderen...
[..]
Als dat gebeurt geeft het alleen maar aan hoezeer we hem dit seizoen hadden kunnen gebruiken

En ik denk dat hij dicht in de buurt kan komen bij van Persie. Al spelen ze natuurlijk wel op andere posities.