En wat voor vrijdagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:09 schreef Gert het volgende:
Daar is-ie weer.... wantr het is weer vrijdag
Nou, daar ook nog een filmpie bij en dan houd ik weer op: een compilatie van alle Billboard nummer 1-hits op 29 februari.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat voor vrijdag![]()
Schrikkel vrijdag
na vandaag iets over verkiezingsbeloftes ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Gert het volgende:
Bommie, kun jij ondertussen de krant weer even overtikken?![]()
Ik las iets over Keith Richards die de jeugd waarschuwt tegen drugs? Nou vond ik al een jaar of 20 geleden dat de Stones moesten stoppen, maar nú wordt het écht tijd.
dus nu moet je aan een willekeurige voorbijganger vragen of hij/zij even wil helpen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:36 schreef versabommie het volgende:
en...
Het is zo'n beetje de nationale hobby van Italiaanse mannen: ongegeneerd de pielemans in het openbaar betasten. Als klok en hamerspel er niet lekker bijhangen, laten Italianen die situatie niet lang voortduren en wordt de boel zonder gêne recht gelegd. Het excuus is dat het boze oog afgeweerd moet worden.
Maar het Italiaanse hooggerechtshof heeft een streep door deze rekening gezet. Het is Italianen niet langer toegestaan om in eigen kruis te grijpen, meldt The Daily Telegraph. Volgens het Hof is kruisgraaien een handeling die tegen de openbare eerbaarheid ingaat. Italiaanse mannen mogen van de rechters alleen hun klabanus betasten in de privacy van hun huis
Of iemand meenemen de stad in......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus nu moet je aan een willekeurige voorbijganger vragen of hij/zij even wil helpen?
Ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen van het nieuwe seizoen (nu ja, 3 + een recap) gekregen op dvd. Maar de afstandsbediening van mijn dvdspeler is één keer te vaak gevallen en ik kon niet verder kijken dan die eerste recap aflevering omdat ik niet naar de volgende aflevering kon switchen. Wat gegoogle wijst uit dat een (universele) afstandsbediening duurder is dan een nieuwe dvd-speler.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 8 min Lost heb ik een nieuwe episode Lost binnen
Koop gewoon een cheap ass kabel a max 20 euri van je pc naar de tv (heb je wel tv-out op je compu nodig).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen van het nieuwe seizoen (nu ja, 3 + een recap) gekregen op dvd. Maar de afstandsbediening van mijn dvdspeler is één keer te vaak gevallen en ik kon niet verder kijken dan die eerste recap aflevering omdat ik niet naar de volgende aflevering kon switchen. Wat gegoogle wijst uit dat een (universele) afstandsbediening duurder is dan een nieuwe dvd-speler.
Vanavond maar via laptop kijken en morgen op jacht naar een nieuwe cheap ass dvd speler.
Én Groundhogdayquote:
check!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop gewoon een cheap ass kabel a max 20 euri van je pc naar de tv (heb je wel tv-out op je compu nodig).
De nieuwste episode is overigens S04E05.
Thnx dear, alweer aan het einde van de vakantie toe??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh Lea!
Ik heb maandag wel wat te doen ja. Om te beginnen een cuub zand opzuigen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, alweer aan het einde van de vakantie toe??
Dus maandag kun je de zandbak weer naar buiten verplaatsen?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb maandag wel wat te doen ja. Om te beginnen een cuub zand opzuigen.![]()
maar het is nu lekker weer dus de hele bende buiten. Wat een rust.![]()
ow wacht, ik hoor gekrijs en auwauwauw ruzie dus..![]()
Ze moeten nog twee dagen "in de plooi komen"?? Dus kunnen ze nog twee dagen niet dicht. Maar daarna is het feest overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
Ah, echt inloopzand dus... das minder![]()
Coehoele gordijnen... Gaaf![]()
Hoe zit dat nou met Jappie?? Kan hij nog gluren of is het feest per vandaag over?![]()
En dan plavuizen erop. Hetzelfde als binnen...quote:
En ik ga ze dit jaar 2x live zien, Brucequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iron Maiden HELL YEAH!
heb ze nog live van niet lang geleden ...kicke!
http://www.youtube.com/watch?v=MqVEMEjwkSI
Ik heet dan wel geen Pietje, die zit waarschijnlijk Lost te kijken, maar wat werkt er nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
check!
Maar dan Pietje?? waarom werkt het niet
Ohhhhhhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan plavuizen erop. Hetzelfde als binnen...
Kabel in pc, kabel in tv maar dan geen films oid kunnen kijken. Soms wel beeldschermbeeld. Maar die film zou dus op de tv moeten....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Pietje, die zit waarschijnlijk Lost te kijken, maar wat werkt er niet
Je ziet dus wel de desktop op de tv?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Kabel in pc, kabel in tv maar dan geen films oid kunnen kijken. Soms wel beeldschermbeeld. Maar die film zou dus op de tv moeten....
quote:
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..quote:
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.quote:
Ja, dan welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's haske hip en trendy anders hoor...
Ah, dan moet je 'extended desktop' kiezen, zodat de tv dus onderdeel van de desktop is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..![]()
![]()
En nu weet ik het helemaal zeker: er komt gewoon een nieuwe cheapo dvdspeler in huize Cc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef APK het volgende:
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.
Aldaar dubbelklikken op het beeld en klaar is buuf.
Toch
Zet je beeldscherm resolutie maar eens op 800 x 600, misschien dat dat helpt....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yups, maar dan dus niet meer op de monitor. En moet je op afstand dat weer weg zien te muizen..![]()
![]()
nou, dat werkt dus niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de .avi in Mediaplayer opstarten en naar de tv slepen.
Aldaar dubbelklikken op het beeld en klaar is buuf.
Toch
Dan zou ik voor een harddiskrecorder gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu weet ik het helemaal zeker: er komt gewoon een nieuwe cheapo dvdspeler in huize Cc.
Dat zou errug tof zijn!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan moet je 'extended desktop' kiezen, zodat de tv dus onderdeel van de desktop is.
Moet nu even weg, maar kan later nog wel helpen als het nodig is.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers....even terug in de tijd....grappig om te zien hoe de wereld is veranderd.
http://www.youtube.com/watch?v=sLlU2md6XXU&e
Mijn Amuseer (quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:02 schreef Gert het volgende:
Dan zou ik voor een harddiskrecorder gaan.
Tenzij het écht heel goedkoop moet, maar die HD-recorders zijn zo duur niet meer.
Oe, ik wist niet dat je hier nu ook kunt embedden!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef yvonne het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OelHcS1_Jmk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OelHcS1_Jmk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
testquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef yvonne het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OelHcS1_Jmk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OelHcS1_Jmk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Alleen A's kunnen dat, heb een topic lopen in FB hierover, ze zijn er nog steeds mee bezigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:08 schreef Talitha het volgende:
Oe, ik wist niet dat je hier nu ook kunt embedden!
O.. nou ja. Als je nog allerlei vidierecorders hebt..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Amuseer () dvdspeler van 4 tientjes doet het nog steeds prima. Alleen die afstandsbediening is naar z'n grootje en dus is het menu amper bereikbaar. En voor opnemen heb ik nog twee videorecorders
.
Maar ik zal me vanavond eens een beetje oriënteren op de mogelijkheden, alhoewel ik het vaak zondegeld vind.
Was ik al bang voor, dat dat het zou zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen A's kunnen dat, heb een topic lopen in FB hierover, ze zijn er nog steeds mee bezig.
quote:
Kun je downloads vanaf pc op zo'n hd recorder mikken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. nou ja. Als je nog allerlei vidierecorders hebt..
Ik heb het dvd-record gebeuren ook helemaal overgeslagen, maar HD-recorder met programmagids (met één klik opnemen) vind ik écht een dikke verbetering.
Ik heb je post even goed gezetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, dat dat het zou zijn.
Ik heb nu digitale televisie bij UPC met zo'n mediaboxdingus. Zit ook een HD-recorder in en dat is echt superhandig. Geen videobanden terugspoelen of schijfjes verwisselen. Gewoon op een knoppie druk en klaar is Litha.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Amuseer () dvdspeler van 4 tientjes doet het nog steeds prima. Alleen die afstandsbediening is naar z'n grootje en dus is het menu amper bereikbaar. En voor opnemen heb ik nog twee videorecorders
.
Maar ik zal me vanavond eens een beetje oriënteren op de mogelijkheden, alhoewel ik het vaak zondegeld vind.
Haha, ik zag het: dacht even dat je me admin had gemaakt en zocht het control panel al.quote:
Mwah, ik neem aan dat je een DVD-recorder op je PC hebt?? Dan zou ik een losse harddiskrecorder nog ff laten zitten.... het ziet er naar uit dat Blu-ray het nieuwe opname- en afspeelformaat gaat worden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Die allereerste 'orchestral'-hit kende ik ook niet, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Gert het volgende:
Ah, wordt dat ook hier de nieuwe trend?
Nou, zo maar dan:![]()
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cdUA3__EhCg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/cdUA3__EhCg" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
.
Kende jij ook die eerste paar hits van die Billboard, Talitha? Wow !
-edit- uhhh... dit gaat niet goed dus.![]()
![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet eens wetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik neem aan dat je een DVD-recorder op je PC hebt?? Dan zou ik een losse harddiskrecorder nog ff laten zitten.... het ziet er naar uit dat Blu-ray het nieuwe opname- en afspeelformaat gaat worden.
Dat is wel erg geredeneerd vanuit een trendsetters-gedachte.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik neem aan dat je een DVD-recorder op je PC hebt?? Dan zou ik een losse harddiskrecorder nog ff laten zitten.... het ziet er naar uit dat Blu-ray het nieuwe opname- en afspeelformaat gaat worden.
Wie zou je gaan bannen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ik zag het: dacht even dat je me admin had gemaakt en zocht het control panel al.
Ik zal het je vanaf augustus kunnen vertellenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
Het hooggerechtshof in Italië had wat tijd over?![]()
En vrouwen? Mogen die nog wel vrijelijk in het openbaar in hun flamoes tasten whenever they feel like it? Ook als ze moddervet en 53 zijn, en overmatig zweten?![]()
Niks bannen. Shredder + IP-block, dát werk.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal het je vanaf augustus kunnen vertellen
Hou dat vast......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor.. weet niet eens wie ik zou willen bannen.. triest eigenlijk.
LOL... als je PC minder dan 3 jaar oud is dan zal het er bijna standaard opgezeten hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet eens weten.
Ik loop graag achter de technologische nieuwe snufjesfeiten aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |