ben nooit zo goed in opsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
Heheheeheheheehhe
Ik ook nietquote:
we hebben wat gemeen!quote:
Ben er heeeel goed in, maar ik ben te luiquote:
Dan ga je toch lekker in FB cijferneukenquote:
Ja zoooo lui dat je je wakker word topic mistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben er heeeel goed in, maar ik ben te lui
Dat was een instemmend bedoelde smiley, para schijtlul.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:02 schreef PC eend het volgende:
Dan ga je toch lekker in FB cijferneuken
Nietus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:03 schreef Gert het volgende:
Goeie [url=http://www.youtube.com/watch?v=2UYHfEwhbZ8TT[/url].
Krijg nou wat, dus al die tijd was TL het gewoon met me eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een instemmend bedoelde smiley, para schijtlul.![]()
Thnx pik!quote:
Die was niet zo uitgesproken, toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:06 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou wat, dus al die tijd was TL het gewoon met me eens![]()
Maar op een linkje klikken, ho maar.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:07 schreef versabommie het volgende:
Thnx pik!
Het was wel een afwegen, plussen, minnen, je kent dat wel. En de precieze bewoording, ik bedoel je moet je uitten maar uit de weg gaan dat mensen je tekst verkeerd interpreteren. Derhalve koos ik voor deze milde vorm om met de subtiliteit dezes ook niet direct iedereen af te schrikken en het hele sc-gebeuren een wat uitnodigender jasje te geven.
dat komt omdat die corky tatcher niet eens in staat is om een normale link te posten!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:09 schreef versabommie het volgende:
dat komt omdat die corky tatcher niet eens in staat is om een normale link te posten!
Oh ja, ABBA.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:11 schreef Soury het volgende:
Klik nooit op linkjes erg he? Behoed me van Abba en dergelijke
Iron Maiden HELL YEAH!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme
http://www.youtube.com/watch?v=2UYHfEwhbZ8
mensen die van abba houden zijn compleet ziek in d'r kop!quote:
En ruftend oudquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
mensen die van abba houden zijn compleet ziek in d'r kop!
Ken jij zulke mensen ?quote:
Kom er maar in Gert.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:15 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig nietquote:
en hebben hun darmen en blaas niet meer onder controle!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zouden ze hier ook zitten ?quote:
En zwaar debielquote:
en zijn vroeger veel gepest op school!quote:
Neuhquote:
ohw ik kreeg namelijk de indruk dat ...quote:
En nog steeds puistjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zijn vroeger veel gepest op school!
Oeh! Maidenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme
http://www.youtube.com/watch?v=2UYHfEwhbZ8
En dan worden ze later mod ofzo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:21 schreef versabommie het volgende:
en zijn vroeger veel gepest op school!
Gut ik ben ut met je eensquote:
NEE! Ik ga niet weer de lip-aan-fa-anus-vergroeingsgrap makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
En dan worden ze later mod ofzo. [ afbeelding ]
Utreg was ooit een katholiek bolwerk waar gans dit nu vertiefte land verantwoording aan moest afleggen. Echter we werden aangevallen door saksen ( doe mij een worsj saks!) en wat schetste onze verbazing? In de rug kwamen die geluiperige stinkfriezen, moge ze rotten in een eeuwig durende elfstedentocht from hell!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:25 schreef versabommie het volgende:
NEE! Ik ga niet weer de lip-aan-fa-anus-vergroeingsgrap maken
http://nl.youtube.com/watch?v=jvaLLz4yYfEquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
goeie reden om in 666 te posten![]()
Zo denken de duitsers nu ook :quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -Ach, normaal wordt alles hier 27 keer gepost, dus 2 keer mag best wel.
geen idee...kun je maar op 1 manier achter komen denk ik...dus trek die stoute schoenen aan vriend!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:34 schreef PC eend het volgende:
Ik zou gelijk mee willen doen maar er mogen hier geloof ik geen tubgirlcartoons
Cartoons mogen wel, Peter6000 heeft ooit een mooi kunstwerk gemaakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:34 schreef PC eend het volgende:
Ik zou gelijk mee willen doen maar er mogen hier geloof ik geen tubgirlcartoons
Kijk, zo kan ik er dus ook komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:35 schreef APK het volgende:
Effe geen ban meer voor Bommie, veel te handig als nieuws-tikker.
Dat kan ik natuurlijk nooit overtreffenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Cartoons mogen wel, Peter6000 heeft ooit een mooi kunstwerk gemaakt.
Die ook iddquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=jvaLLz4yYfE
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:38 schreef versabommie het volgende:
Jorg krijgt hem niet overeind whahahaha
Te lang niemand gekeken misschienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die ook idd
wrom is je BB5 filmpje van YouTube?
Yep, die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:50 schreef PC eend het volgende:
Of bedoel je deze misschien?
Die heeft nooit op youtube gestaan en er is niks weg daar geloof ik
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Volgens mij kreeg jij echt reacties dat mensen tranen in hun ogen hadden oid, toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:50 schreef PC eend het volgende:
Of bedoel je deze misschien?
Die heeft nooit op youtube gestaan en er is niks weg daar geloof ik
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Yepquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yep, die bedoelde ik.
Had hem zelf nog, maar zocht hem op YouTube, logisch dat ik hem niet vond dan
Ja topics volquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg jij echt reacties dat mensen tranen in hun ogen hadden oid, toch?
Mooi gedaan, daar niet van.
Gaat niet meer lukken met een DGK filmpje vrees ik.quote:
Kan wel proberen een paar van die groupies klaar te laten komen, maar dat wil ik ze niet aandoenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat niet meer lukken met een DGK filmpje vrees ik.
Môgguhquote:
Wie ligt in coma?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Môgguh![]()
Volgens mij ligt ze in coma
Iedereen zo'n beetjequote:
yeps +100 kudo's voor de negertquote:
En wat voor vrijdagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:09 schreef Gert het volgende:
Daar is-ie weer.... wantr het is weer vrijdag
Nou, daar ook nog een filmpie bij en dan houd ik weer op: een compilatie van alle Billboard nummer 1-hits op 29 februari.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat voor vrijdag![]()
Schrikkel vrijdag
na vandaag iets over verkiezingsbeloftes ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Gert het volgende:
Bommie, kun jij ondertussen de krant weer even overtikken?![]()
Ik las iets over Keith Richards die de jeugd waarschuwt tegen drugs? Nou vond ik al een jaar of 20 geleden dat de Stones moesten stoppen, maar nú wordt het écht tijd.
dus nu moet je aan een willekeurige voorbijganger vragen of hij/zij even wil helpen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:36 schreef versabommie het volgende:
en...
Het is zo'n beetje de nationale hobby van Italiaanse mannen: ongegeneerd de pielemans in het openbaar betasten. Als klok en hamerspel er niet lekker bijhangen, laten Italianen die situatie niet lang voortduren en wordt de boel zonder gêne recht gelegd. Het excuus is dat het boze oog afgeweerd moet worden.
Maar het Italiaanse hooggerechtshof heeft een streep door deze rekening gezet. Het is Italianen niet langer toegestaan om in eigen kruis te grijpen, meldt The Daily Telegraph. Volgens het Hof is kruisgraaien een handeling die tegen de openbare eerbaarheid ingaat. Italiaanse mannen mogen van de rechters alleen hun klabanus betasten in de privacy van hun huis
Of iemand meenemen de stad in......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus nu moet je aan een willekeurige voorbijganger vragen of hij/zij even wil helpen?
Ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen van het nieuwe seizoen (nu ja, 3 + een recap) gekregen op dvd. Maar de afstandsbediening van mijn dvdspeler is één keer te vaak gevallen en ik kon niet verder kijken dan die eerste recap aflevering omdat ik niet naar de volgende aflevering kon switchen. Wat gegoogle wijst uit dat een (universele) afstandsbediening duurder is dan een nieuwe dvd-speler.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 8 min Lost heb ik een nieuwe episode Lost binnen
Koop gewoon een cheap ass kabel a max 20 euri van je pc naar de tv (heb je wel tv-out op je compu nodig).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen van het nieuwe seizoen (nu ja, 3 + een recap) gekregen op dvd. Maar de afstandsbediening van mijn dvdspeler is één keer te vaak gevallen en ik kon niet verder kijken dan die eerste recap aflevering omdat ik niet naar de volgende aflevering kon switchen. Wat gegoogle wijst uit dat een (universele) afstandsbediening duurder is dan een nieuwe dvd-speler.
Vanavond maar via laptop kijken en morgen op jacht naar een nieuwe cheap ass dvd speler.
Én Groundhogdayquote:
check!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop gewoon een cheap ass kabel a max 20 euri van je pc naar de tv (heb je wel tv-out op je compu nodig).
De nieuwste episode is overigens S04E05.
Thnx dear, alweer aan het einde van de vakantie toe??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh Lea!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |