Niet helemaal, maar omdat het er naast ligt krijg je een punt. Dit is het gemeentemuseum DeeBee +1quote:
Haarlemse honkbalweekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
Het deelnemersveld voor de 24e editie van debrengt behalve gastheer Nederland opnieuw de nationale teams van Cuba, Chinese Taipei, Japan en de Verenigde Staten in actie. Een zesde en laatste deelnemer wordt binnenkort bekendgemaakt.
Wat is
Vooruit dan eentje is ook goed, de andere was Bartholdi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:52 schreef slaveloos het volgende:
Eiffel volgens mij, ik weet niet wie de ander is
Hawaii_Tim + 1quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lyndon B. Johnson
Dit is goed. En om er een klein beetje vaart in te houden ken ik mijzelf de punten maar toe.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:57 schreef Morendo het volgende:
Pizza, Pizza oh Pizza
Welke Componist?quote:Naast 6 symfonieën schreef hij o.a. symfonische gedichten, opera's, pianowerken en werken voor viool. Vooral zijn eerste pianoconcert, zijn vioolconcert, zijn laatste drie symfonieën, zijn balletmuziek en zijn bombastische Ouverture 1812 worden vaak uitgevoerd. ........ slaagde erin om invloeden uit de West-Europese klassieke muziek succesvol te verbinden met de Russische muziek.
AKQ SC # 373 Tijd om naar Londen te gaan..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:27 schreef Morendo het volgende:
De SC? Enfin, Wagner is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |