Open er een FB-topic over.quote:
.... deze komt uit je prive collectie ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:26 schreef SCH het volgende:
Heel veel geluk samen, ik vind dat je een hele leuke vent hebt uitgezocht![]()
[ afbeelding ]
Okay, okay, ik stuur het origineel wel weer aan je opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.... deze komt uit je prive collectie ?
Daihatsu Copen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Een Daihatsu coppen lijkt me riant genoeg als Cabrio trouwauto.
En nu snap ik ook waarom het nu zulk lekker weer is en het vannacht gaat stormen.
Fijne dag Sjimz (Je zal nooit meer zo vaak lachend op de foto staan als vandaag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ja, ik ben bang dat ie er ingetuind is en aan haar vast zit nu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef DIGGER het volgende:
Volges mij moet de TT aangepast worden
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:37 schreef Pritt het volgende:
Urzaiz is getuige?
Neem het maar mee achter de schermen, Doesjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Slotje, zulke details houden we prive.
Ja, haar ouders hadden d'r ook smurfin kunnen noemen, maar dat vonden ze te ver gaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |