abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57217149
Dat was al wel duidelijk eigenlijk.

Ik verwacht eigenlijk een overwining morgen. Verliezen van VVV dan maar weer winnen van Excelsior. Past wel bij Vitesse.
pi_57217201
Mwoah, ik moet het nog maar zien gebeuren. Morgen iig weer als vanouds voetbal kijken in de Bloopers.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:43:44 #103
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57218237
quote:
We zeggen altijd: Theo zit in de ww bij Vitesse. Snap je? Dit is geen werk voor hem, dit is zijn ontspanning.'
.

Ik moet het ook maar zien gebeuren, alhoewel ik het gebeuren om de schuld wel veel meer spannender vind! Het is écht erop of eronder, geen middenweg (gelukkig)!
pi_57218372
Is een citaat van Aad de Mos.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:38:02 #105
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57219383
We gaan gewoon keihard weer gehaat worden
Aad de Mos is trouwens een echte cultheld.
pi_57219814
Die culthelden bij Vitessen zijn onderhand niet meer op één hand te tellen. Benson, De Mos, Theo, Sansoni, Schaaf, Yakki.
pi_57227770
Om alvast vooruit te lopen op de meet na afloop van de surséance van betaling van Vitas:

Morgen 20.00u @ Café Bloopers, Arnhem. Fok! VBL - Vitesse meet.
Wedstrijd: Excelsior - Vitesse (duh)

Aanwezig:
- JH87

Special Guest: defranseslag

Vult het aan, vult het aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door JH87 op 07-03-2008 19:33:43 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:03:51 #108
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57228750
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef JH87 het volgende:
Om alvast vooruit te lopen op de meet na afloop van de surséance van betaling van Vitas:

Morgen 20.00u @ Café Bloopers, Arnhem. Fok! VBL - Vitesse meet.
Wedstrijd: Excelsior - Vitesse (duh)

Aanwezig:
- JH87

Special Guest: defranseslag

Misschien:
Tha_Mars

Vult het aan, vult het aan.
Maximaal 4 regels
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:19:43 #109
184465 Migue
Sensuele man
pi_57229168
Zijn er geen fatsoenlijke kroegen in de stad om zo'n wedstrijd te bekijken? Zo'n pauper kroeg als Bloopers blijf ik liever verre van. Dus mits in een fatsoenlijke kroeg ben ik eventueel aanwezig.
pi_57229199
Mij maakt 't geen zak uit. Draait Murphy's ook nog steeds de wedstrijden op groot scherm?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:42:23 #111
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57229715
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:20 schreef JH87 het volgende:
Mij maakt 't geen zak uit. Draait Murphy's ook nog steeds de wedstrijden op groot scherm?
als het in murhpy's is sta ik bijna op zeker :>
Maximaal 4 regels
pi_57230489
Godver, morgen feestje. Even kijken of ik die kan skippen, dan ben ik er wel bij.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:24:28 #113
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57230717
ze claimen:
quote:
Alle wedtrijden van vitesse live on BIG screen
Ik zeg rond 19.15 present
Maximaal 4 regels
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:26:00 #114
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_57230754
Ik lees net de internetversie van het jubileumboek 'Vitesse 1892-1932', heerlijk om doorheen te scrollen! Mooi voorwoord van de toenmalige burgemeester Monchy ('De wagens van lijn IV zijn overvol: extra wagens worden ingelegd om alle enthousiasten te vervoeren. Die vanuit de binnenstad naar den bekenden heuvel van 'Monnikenhuizen willen gaan, vanwaar het gezellige Vitesse-veld hoog boven den Rosendaalschen weg zich verheft ' ).

Heerlijk om weer eens allemaal door te lezen. Vitesse
Bridge over troubled water
pi_57231122
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef Tha_Mars het volgende:
ze claimen:
[..]

Ik zeg rond 19.15 present
Ik kan er rond 19.35 zijn, ga nl. met de trein en die gaat maar 1x per uur. Klingon; je kunt toch na de wedstrijd wel naar dat feest?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:29:09 #116
184465 Migue
Sensuele man
pi_57232225
Hmm ik heb morgen dus wèl etentje in Utrecht hoor ik net, dus morgenavond gaat het helaas niet worden, maar voor de post-surceance meet ben ik zwaar down met Murphy's
pi_57238848
Jezus, de Gelderlander zit wel achter de Mos aan zeg .

Wordt weer een belangrijke pot vanavond .
pi_57239658
Ben je nog in Murphy's vanavond DNBWMHM?
pi_57240380
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:17 schreef JH87 het volgende:
Ben je nog in Murphy's vanavond DNBWMHM?
Nee, druk weekend helaas. Maar post surseance probeer ik er bij te zijn!
pi_57241488
Zonde!

Tha_Mars, ik heb je gePMt. Pak nu de trein hier in Groningen, voor alle andere mensen: ± 19.30 Murphy's. Ik zal defranseslag ook nog even bellen, hij wilde het liefste naar Bloopers maar we dulden gewoon geen tegenspraak.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:57:41 #121
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57244598
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus, de Gelderlander zit wel achter de Mos aan zeg .

Wordt weer een belangrijke pot vanavond .
Achja, nu het met het faillissement niks wordt, moeten ze de mos maar gaan bashen
Maarja, zover is het nog niet. Zou Vitesse dan toch gaan winnen ?
Maximaal 4 regels
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:33:17 #122
184465 Migue
Sensuele man
pi_57245188
Ik vraag me ook af waar dat geouwehoer over dat De Mos onder vuur ligt nu weer vandaan komt. Ja, het gaat sportief kut met Vitesse, maar what's new de laatste 6 jaar? Ik heb nog geen enkele quote gelezen of gehoord van iemand die zegt dat De Mos volgend jaar misschien weg is.
pi_57248486
quote:
Gepasseerde Janssen boos naar huis
Omroep Gelderland TxT 08-03-08

Bij Vitesse lijkt de onrust toe nemen. Theo Janssen is zaterdag boos naar huis gegaan, nadat hij van trainer Aad de Mos te horen had gekregen dat hij tegen Excelsior niet in de basis zou staan.

Jasar Takak en Yu Hai mogen van De Mos in Rotterdam tot verrassing van velen wel in de basis beginnen.

Het is niet de eerste keer dat De Mos in aanvaring komt met een speler. Dit gebeurde eerder met onder anderen Anders Due, Civard Sprockel, Remco van der Schaaf en de inmiddels vertrokken spelers Harald Wapenaar en Richard Knopper
Grootsheidswaanzin... blijf maar lekker thuis de aankomende maand..
pi_57248548
Wtf? Wat doe je Theo?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:42:57 #125
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_57249041
Theo

Een speler met hart voor de club was het toch? Zo ja, loop dan niet boos weg!
pi_57252045
LORCA!
pi_57252244
Claudemir!!!!
Assist gever minstens zo belangrijk!
pi_57252366
Lorca heeft eindelijk z'n treffer binnen (naast die fraaie tegen De Graafschap in buitenspelpositie en die tegen Eindhoven)
Toch zag ik liever Benson
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57254297
Onze groeibriljantjes uit Zuid-Amerika . Vette overwinning, geeft echt vertrouwen en goed voor de teamspirit.

Theo wil een gesprek met vd Kraan en van Hintum, dat klinkt niet goed .
pi_57254593
Jammer van Yu Hai, hij heeft niet veel geluk dit seizoen
  zondag 9 maart 2008 @ 01:58:53 #131
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57256099
Theo moet niet zeiken, sorry hoor, maar hij speelde als een krant afgelopen weken, net als de rest. En Lorca scoort eindelijk, leuk voor die knul!
En was het rood voor Piet, naja, 3 punten.
Maximaal 4 regels
pi_57258569
Fuck, wat een ontlading na die 1-2 zeg. Machtig mooi ook hoe Piet na dat doelpunt terug richting veld stormde vanuit één of andere kleedkamer. Naderhand in Creas nog een aantal biertjes gedronken op de overwinning, met defranseslag en kornuiten.

Ik heb defranseslag trouwens overgehaald bij de post-surceanse-meet ook als special guest op te komen draven. Ik hoop dat de opkomst dan wat hoger is.
pi_57258822
Net de samenvatting nog even gezien. Die elleboog op VdSchaaf had ik nog meegekregen gisteravond, klote dat daar geel voor werd gegeven. Die elleboog van Takak heb ik blijkbaar niet meegekregen, maar was echt te lomp voor woorden. Lekker je club benadelen als er toch al zoveel spelers missen.
pi_57263915
Janssen: 'Ik dacht niet meer na'
Geschreven op zondag, 9 maart om 13:19

Theo Janssen heeft zijn excuses aangeboden voor zijn weigering op de bank te gaan zitten tijdens het uitduel dat Vitese zaterdagavond speelde met Excelsior. De middenvelder vertrok zaterdag direct naar huis, nadat hij te horen kreeg dat hij niet in de basis zou startten. Klik hier! “Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan de supporters en mijn collega's”, vertelt Janssen op het digitale thuis van de Arnhemmers. “Na een eerdere toezegging van de trainer dat ik een basisplaats zou krijgen, was mijn teleurstelling zó groot, dat ik het niet kon verkroppen dat ik zonder uitleg ineens werd gepasseerd. Door mijn emotie dacht ik niet meer na en ben ik naar huis gegaan.”

“Dat spijt me. Met name richting het team en de supporters. Gelukkig hebben we gewonnen. Ik wil heel graag voor Vitesse spelen en ik ga mijn stinkende best doen om dat te bewerkstelligen”, aldus Janssen, die een boete moet betalen voor het incident.

“Dinsdag is er een gesprek tussen de trainer, Theo en mijn persoon”, laat technisch directeur Marc van Hintum weten. “Onze trainer is heel ervaren en zal professioneel met Theo de draad weer oppakken, want dat is het beste voor Vitesse. Bovendien vindt hij Theo een mooi mens, dus alle voorwaarden zijn aanwezig om dit voorval snel achter ons te laten.”

“We moeten overgaan tot de orde van de dag en die is dat we ons gezamenlijk in zetten om die negende plaats vast te houden”, aldus Van Hintum. Vitesse zal de boete overmaken naar een goed doel.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:08:21 #135
184465 Migue
Sensuele man
pi_57264601
Ik snap dat niet he.. Dan gaat het al kut met je club in zo ongeveer elk aspect mogelijk, de club waarvan je zegt te houden, ga je doordeweeks al zitten lamballen op de training (dat maak ik zo op uit de woorden van Aad De Mos), en dan word je op de bank gezet voor the good of the team, ga je je als een mongool gedragen door terug naar huis te gaan Lekker voor de teamspirit en uitstraling...
Maargoed, excuus is gemaakt, zijn allemaal volwassen mannen (edoch voetballers), dus is na morgen wel weer klaar.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik blij ben dat we ook een keertje geluk hebben, goede inzet is getoond gisteren, we weer links staan en Gonzalo Lorca éindelijk z'n doelpunt heeft en nog een rete belangrijke, ook dankzij een goede aktie + voorzet van Claudemir. Lijken mij twee jongens voor de toekomst, want dat Gonzalo Lorca meer en beter kan dan dit heeft hij in Zuid-Amerika al bewezen, zal wel wat meer tijd nodig hebben.

En hoe deed Balázs Rabóczki het verder? Hij zat er leluk dichtbij tijdens de penalty, maar verder (gelukkig) niet meer gezien in de samenvatting.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:25:49 #136
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57302708
Het is trouwens weer stil rondom Vitesse. Waar blijven de nieuwe gezagsvoerders met pikante uitspraken? Zó lang duurt het toch niet om een contract na te kijken op geldigheid?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:12:12 #137
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_57304714
Ze xouden een week zwijgen dacht ik...dus na het weekend pas weer nieuws....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_57304722
Goed artikel over de Mos in de gelderlander. Hopen dat Janssen de intelligentie heeft om te beseffen dat het inderdaad zo werkt bij de Mos .
pi_57337760
Raad Arnhem vergadert over Vitesse

De gemeenteraad van Arnhem komt maandag voor het eerst bijeen over de kwestie Vitesse. Er staat een extra raadsvergadering gepland met als titel 'reddingsplan Vitesse'.

Wat er precies besproken wordt in de vergadering, wordt vrijdag bekendgemaakt. Waarschijnlijk gaat het over de ruzie tussen de gemeente en Vitesse over de schuldsanering.

Vitesse wil dat Arnhem een miljoenenschuld kwijtscheldt, maar de gemeente weigert dat. Er is een grote kans dat Vitesse hierdoor failliet gaat en daarom dreigt de club naar de rechter te stappen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:22:10 #140
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_57337937
Zal wel weer uitgesteld worden die vergadering, ach ik lees het allemaal wel weer.

Groeten uit Mexico
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_57338037
Nah een extra vergadering die ze pas nu aankondigen wordt niet uitgesteld.
Advies over pandrecht bewindvoerders is er gok ik en van daar uit nemen ze een besluit.

Veel plezier in Mexico!!
pi_57354479
Raboczki twijfelgeval bij Vitesse
Geschreven op donderdag, 13 maart om 14:47

Het is onzeker of Balazs Raboczki zaterdag tegen FC Twente het doel van Vitesse kan verdedigen, zo meldt Omroep Gelderland. De Hongaar kampt namelijk met gekneusde ribben en is daardoor een groot vraagteken voor coach Aad de Mos.

Raboczki zou in de basis staan vanwege de schorsing van Piet Velthuizen, die afgelopen zaterdag bij Excelsior (1-2) de rode kaart kreeg. Als hij niet fit is, maakt Stephan Veenboer zijn debuut. De jongeling kwam deze zomer over van de amateurs van AFC.

In Rotterdam was Raboczki ook de vervanger van Velthuizen. Het waren voor de oud-doelman van FC Sopron en FC Kopenhagen zijn eerste speelminuten namens de Arnhemmers. De keeper capituleerde enkel bij een strafschop van Johan Voskamp.
pi_57357111
RAADSVERGADERING OVER VITESSE OPENBAAR

Op maandag 17 maart vergadert de gemeenteraad van Arnhem tijdens een ingelaste vergadering over Vitesse. De bijeenkomst in het Stadhuis van Arnhem begint om 19.00 uur en is toegankelijk voor geïnteresseerden.

Vrijdag maakt de gemeente bekend wat er maandag besproken zal worden. Het voorstel van het College van Burgemeester en Wethouders inzake het geschil met Vitesse wordt dan vrijgegeven. Over de stukken wordt in de raadsvergadering van maandag een besluit genomen. Dit besluit is van bijzonder groot belang voor Vitesse. Indien de meerderheid van de raad positief reageert op het voorstel van het College, betekent dit een doorbraak in de patstelling tussen gemeente en voetbalclub.

Vitesse roept haar supporters op in groten getale naar de raadsvergadering van maandag te komen om hun stem te laten horen en om de clubkleuren te vertegenwoordigen.
De gemeente heeft toegezegd supporters op te vangen in de hal van het Stadhuis. Daar wordt tevens een groot scherm geplaatst, zodat iedereen de vergadering kan volgen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:13:14 #144
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_57360532
En eindelijk mag Arnhem wat zeggen!
Aanstaande maandag wordt er in het stadhuis van Arnhem weer gesproken over de schuldsanering van Vitesse. En eindelijk ligt de zaak waar die hoort: in alle openheid bij de Gemeenteraad, gekozen door en gevormd uit de bevolking van Arnhem!

De zaak is helder:
Een Gemeenteraad die destijds besloot dat Vitesse gered moest worden
én die inmiddels heeft gemerkt dat de gekozen weg niet tot redding leidt
én die constateert dat een groot deel van de Arnhemse bevolking Vitesse niet kwijt wil én die weet dat er intussen een beter plan ligt,
MOET het College van B&W op andere gedachten kunnen brengen!

Zorg dat je er aanstaande maandag om 19.00 uur bent!
Kleur het stadhuis weer Geel en Zwart!
Om Raadsleden met moed te steunen.
Om de zwarte jaren voorgoed achter ons te laten
Om fanatiek en waardig te tonen dat Vitesse bij Arnhem hoort.
Kom massaal naar de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen.
De gemeente heeft toegezegd supporters op te vangen in de hal van het Stadhuis.
Daar wordt tevens een groot scherm geplaatst, zodat iedereen de vergadering kan volgen.
Maximaal 4 regels
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:38:25 #145
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57381695
Belangrijker dan welke dag voor Vitesse dan ook de laatste jaren! De emoties zullen weer hoog oplopen maandagavond...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:08:27 #146
184465 Migue
Sensuele man
pi_57382402
Mooie dag vandaag, en zojuist gehoord over het positieve besluit van het college, maakt de dag alleen nog maar mooier. Hopelijk wordt maandag net zo mooi, al zijn maandagen dat zelden natuurlijk..
pi_57383136
Maandag meeten met de FOK!kers bij het Stadhuis om 19.00 uur? En daarna zuipen op de naderende ondergang of de redding van ons mooie cluppie op de Korenmarkt

Aanwezig:
Klingon

Misschien:

Weekend erna idd misschien beter idee!

[ Bericht 8% gewijzigd door Klingon op 14-03-2008 23:01:25 ]
pi_57383604
Ik moet tot 18.00u werken in Groningen, en het is ook nog eens St. Patrick's Day die dag. Ik steun Vitesse op afstand. We moeten maar een weekendse after-surséance meet organiseren binnenkort.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:17:31 #149
184465 Migue
Sensuele man
pi_57385629
Ik moet op maandag van 8.00 tot 19.00 werken, dus ik pass als jullie het niet erg vinden
pi_57385853
Vitesse gezond ?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:20:52 #151
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_57387026
Goed nieuws vandaag lijkt het, hopelijk is de raad ook slim en zorgt het dat we niet naar de rechter hoeven voor kwijtschelding. Ik heb Vitesse vannacht vereeuwigd in een net nieuw aangelegde asfaltweg in Mexico City, dus wat dat betreft kan het al niet meer misgaan.
Vamos el TRI!
pi_57388479
Schuldeiser 62 bijna akkoord!

Het College van B&W van de Gemeente Arnhem heeft zojuist laten weten dat het zich niet langer zal verzetten tegen het voorgestelde reddingsplan van Vitesse. Het College stelt dus voor om mee te werken aan de schuldsanering. De Supportersvereniging Vitesse spreekt haar waardering uit voor deze moeilijke, maar moedige beslissing. Hierdoor is de redding van onze club een grote stap dichterbij gekomen. Echter, zoals het hoort in een democratie heeft de Gemeenteraad het laatste woord. Aanstaande maandag wordt er in het stadhuis van Arnhem vanaf 19.00 uur vergaderd De zaak is helder:

Een Gemeenteraad die destijds besloot dat Vitesse gered moest worden

én die inmiddels heeft gemerkt dat de gekozen weg niet tot redding leidt

én die constateert dat een groot deel van de Arnhemse bevolking Vitesse niet kwijt wil

MOET zich achter het voorstel van B&W scharen!

Kom maandag massaal naar de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen.

Kleur het stadhuis Geel en Zwart in een fanatieke maar waardige actie. Geef net als in de vorige acties niemand een aanleiding om tegen te stemmen. Laat de Gemeenteraad zien dat als ze een volksvertegenwoordiging is, maar één ding kan doen!

De Gemeente heeft aangegeven dat supporters welkom zijn in de hal van het Stadhuis. Daar wordt een groot scherm geplaatst, zodat iedereen de vergadering kan volgen.

Namens alle supportersgroepen,SV Vitesse
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:20:18 #153
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57399541
Ik ben in spanning voor Vites, niet voor vandaag, maar voor maandag! Nog nooit zoveel zin gehad in na het weekend!
pi_57400385
Fucking hell, ik nog snel naar huis fietsen om Vitas te kijken. Betalen, stream aanzetten en godverdegloeiendetyfus binnen 20 seconden zie ik een doelpunt. Paupers paupers paupers.
pi_57401571
Maar Lorca is op dreef, de laatste 15 min van de eerste helft is Vitesse een stuk beter
pi_57402014
Het is m'n geld inmiddels wel waard. Wat een wedstrijd zeg.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:57:30 #157
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_57402887
Wat een kankerhond die scheids zeg. Alles voor Twente fluiten. Wat een racist. Alles voor de negers gefloten.
pi_57402976
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:57 schreef Zzyzx het volgende:
Wat een kankerhond die scheids zeg. Alles voor Twente fluiten. Wat een racist. Alles voor de negers gefloten.
pi_57402993
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:57 schreef Zzyzx het volgende:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_57403907
Pardon?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:43:44 #161
3185 Adelante
To let it go now
pi_57405008
sterk debüttner
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57405044
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
sterk debüttner
't wereldje
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:48:12 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_57405125
de mos maakt vrienden: eerst febo niet in de basis, nu marakeshvilli na 10 minuten wisselen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57405827
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Elvislives het volgende:
Goed nieuws vandaag lijkt het, hopelijk is de raad ook slim en zorgt het dat we niet naar de rechter hoeven voor kwijtschelding. Ik heb Vitesse vannacht vereeuwigd in een net nieuw aangelegde asfaltweg in Mexico City, dus wat dat betreft kan het al niet meer misgaan.
Pinche frijolero! Todavía has visto Dany?
pi_57406441
Als Hersi toch weer de winnende had gescoord, was ik gaan flippen. Leuk duel om te zien, geloof ik. Anyway, maandag veel belangrijkere dag. Heb toch wel wat zenuwen inmiddels.
pi_57406467
Die lul heeft ook gewoon de winnende gemaakt hoor. Bah, bijna nog een grotere klootzak dan Pienaar.
pi_57406475
Nou ja, oké. Met de 4-3 erbij was die van n'Kufo natuurlijk de winnende...

Maar toch.

Schijthersi.
pi_57408687
Die claudemir is een geniale speler. Dit was zijn 4e wedstrijd waar hij speel minuten kreeg.
De eerste twee wedstriojden te weinig tijd om zich te bewijzen. ergens rond de 85e minuut kwam hij er in. De laatste twee meer speeltijd.

Vorige week 1 helft met daarin in een assist.
Gisteren een assist en een doelpunt. en in de basis begonnen.

Als dit een voorbode is van wat hij gaat brengen dan gaan we nog heel veel genieten van deze speler.
  zondag 16 maart 2008 @ 08:31:55 #169
184465 Migue
Sensuele man
pi_57408735
Zojuist de wedstrijd nog eens nuchter bekeken, en zo gemotiveerd als de aanval was, zo stond de verdediging als een stel ouwe wijven te verdedigen. Goede aktie van De Mos om Megreleshvilli er meteen uit te halen, het moet een keer afgelopen zijn met dat gepruts.
Goed dat Lorca zich weer liet zien, die lijkt het nu echt te pakken te krijgen, en Claudemir is gewoon al 4 wedstrijden briljant aan het zijn.
pi_57409575
Lees net dat Velthuizen in 't uitvak zat. Fijne vent.
pi_57410936
Swerts gewoon weer linksback en Claudemir op zijn plekkie op 't middenveld. De held dat ie is .
  zondag 16 maart 2008 @ 20:12:40 #172
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_57419035
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:24 schreef Smeich het volgende:

[..]

Pinche frijolero! Todavía has visto Dany?
jaja oido los pinche frijoles wey! Creo que Dani aun esta en Chile de vacaciones. Pero eso no importa, hay millones de chicas guapas mas aca en el DF! Que tal Australia?

Ontopic: Tukkers (DeFranseSlag-stijl)
Vamos el TRI!
  maandag 17 maart 2008 @ 11:30:17 #173
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57428685
quote:
Vandaag had het iedereen kunnen overkomen”, weet Sprockel, die voor het duel met zijn ploeggeno­ten een keiharde waarschuwing van de trainer hoorde en dan ook niet verbaasd stond. „In de bespre­king heeft de trainer aangekondigd dat hij zou ingrijpen als iemand zijn taken niet uitvoerde. In deze fase worden de prijzen verdeeld, dan is er geen tijd voor excuses.”
Wat wordt er dan nog gezeurd? Hollywood aan de Rijn
  maandag 17 maart 2008 @ 12:34:53 #174
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57429877
Ik heb wat beelden geupload van de meest spannende en toffe uitwedstrijden in mijn Vitesse-supporters carriere

Dat spandoek ScheiBe Eneezee vind ik echt geweldig!!

Werder Bremen - Vitesse (Rondje tribune)

Werder Bremen - Vitesse (En wie niet springt...)

Werder Bremen - Vitesse (Jetzt geht's los!!!!)

Werder Bremen - Vitesse (Vitesse Arnhem, olé, olé!)

Werder Bremen - Vitesse (Na fluitsignaal)
  maandag 17 maart 2008 @ 12:37:58 #175
184465 Migue
Sensuele man
pi_57429947
Tja, natuurlijk kan je als trainer je speler niet al na 6 minuten wissen, maar in dit geval geef ik De Mos toch helemaal gelijk. Er zijn afspraken gemaakt, en wie het niveau niet aan kan hoort gewoon niet te spelen, zo simpel is het. Het is niet alsof Vitesse rond de 9e en 10e plaats thuishoort, ondanks dat de resultaten daar al jaren naar zijn.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:40:24 #176
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57429989
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:37 schreef Migue het volgende:
Het is niet alsof Vitesse rond de 9e en 10e plaats thuishoort, ondanks dat de resultaten daar al jaren naar zijn.
En zo is het!
pi_57433078
Swerts krijgt nog een extra maand bedenktijd, lijkt me goede zaak.

En Sprockel moet niet zo zeiken over z'n aanvoerdersband en die vroege wissel van Haim. Als je als verdediger specifiek traint op een aanvaller die naar binnen trekt (Denneboom) en je gaat tijdens de wedstrijd al in de 3e minuut in de fout, dan ben je gewoon niet goed bezig. Je bent een prof of niet, kom op zeg.

Nu eerst maar eens afwachten wat het vanavond wordt. De eerste signalen van de partijen zijn positief, dus ik ga ervan uit dat het goedkomt.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:58:50 #178
184465 Migue
Sensuele man
pi_57434785
Zal die homo van een Gerrie Elfrink zich soms niet meer in de binnenstad durven vertonen? Zag hem voorheen nog regelmatig bij dat SP-standje staan, afgelopen zaterdag niet meer. Gelijk heeft ie ook..
pi_57434917
Op .org lopen die paupers bij tijd en wijlen ook flink te schelden. Het is maar goed dat ze daar niet snappen dat de adressen & telefoonnummers van de raadsleden gewoon openbaar zijn.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:43:39 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57442008
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
de mos maakt vrienden: eerst febo niet in de basis, nu marakeshvilli na 10 minuten wisselen
Dat was het topje van de ijsberg. Paul Verhaegh werd ook flink gemotiveerd door Adje Heet Patatje.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:58:22 #181
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_57442403

SCHULDENVRIJ!
  maandag 17 maart 2008 @ 23:02:10 #182
184465 Migue
Sensuele man
pi_57442502
YESSSSSSSSSSSCH! Meteen Megreleshvilli inruilen voor Paulo Maldini, for old time's sake!
pi_57442509
.
pi_57442656
FUCK

Nu kunnen we Velthuizen niet transfervrij overnemen van de zomer
  maandag 17 maart 2008 @ 23:18:34 #185
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57442933
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:02 schreef Migue het volgende:
YESSSSSSSSSSSCH! Meteen Megreleshvilli inruilen voor Paulo Maldini, for old time's sake!
Stefanovic, Machlas en Curovic gelijk terug!
pi_57442991
Ben net terug uit Arnhem. Werd eigenlijk al vrij snel duidelijk dat er een meerderheid voor redding van Vitesse zou gaan stemmen. Sfeer was goed. Leukste momentje was toen de vergadering moest worden onderbroken omdat meneer Elfrink van de SP mét microfoon niet meer verstaanbaar was voor de rest van zijn collega's, omdat hij zeer langdurig werd uitgefloten en toegezongen. Gelukkig bracht Krikke met een korte boodschap aan de supporters redding

Deze meneer Elfrink kan zich voorlopig even beter niet zonder pruik en snor in de Arnhemse straten vertonen. Wat een vervelende vent.

De door de Raad en College hevig bekritiseerde V.d. Kraan was ook even aanwezig, maar verliet al snel het Stadhuis.

Aad de Mos, veelvuldig toegezongen, was vanaf 19.00 uur zeker een tijd aanwezig. Na de tweede schorsing ook niet meer gezien. Overigens ook geen speler van Vitesse te bekennen.

Schorsing, oftewel koffietijd. En voor een paar mongolen een goed moment om een lijntje te snuiven of een jointje te roken op de toiletten.

En de nodige spandoeken.

Het moment van de waarheid, de stemmen worden geteld! 23-15!
http://nl.youtube.com/watch?v=yKNG_PZQ_qc

Tijd voor een biertje!

[ Bericht 2% gewijzigd door Klingon op 18-03-2008 00:23:33 ]
pi_57446139
Op naar vrijdagdag met de wedstrijd Vitesse - Nac
op 25-3-1998 speelde Vitesse haar openingswedstrijd van Gelredome tegen jawel nac.

Vrijdag zal zeker stil gestaan worden bij dat heugelijk feit en het 10 jarig bestaan van Gelredome.
pi_57446175
Nu hopen dat ze er uitblijven, nog 1 keer en jullie zullen nooit meer terug komen vrees ik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57446195
Als we nu in de shit komen zullen zal het inderdaad over zijn of er moeten vermogende mensen opstaan. Maar de begroting was te behalen de afgelopen twee jaar alleen met de schulden werd het moeijlijk. Nu hopen dat dat goed zal gaan en we zwarte cijfertjes mogen schrijven.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:28:07 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_57447392
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als we nu in de shit komen zullen zal het inderdaad over zijn of er moeten vermogende mensen opstaan. Maar de begroting was te behalen de afgelopen twee jaar alleen met de schulden werd het moeijlijk. Nu hopen dat dat goed zal gaan en we zwarte cijfertjes mogen schrijven.
die begroting komt wel goed nu de rentelasten van 2 miljoen euro per jaar zo'n beetje weg zijn
pi_57448343
Schandalig. Weer 11 miljoen in die bodemloze put die Vitesse heet. Had maar met de collectebus rondgegaan op de tribunes.
pi_57448420
Zijn er nog sfeeracties gepland voor aanstaande vrijdag?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:31:47 #193
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57448453
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Schandalig. Weer 11 miljoen in die bodemloze put die Vitesse heet. Had maar met de collectebus rondgegaan op de tribunes.
Wéér?
pi_57448462
Stadion zal sowieso goed vol zitten. Vanwege 10-jarig jubileum Gelredome en feit dat deze wedstrijd ook weer tegen NAC is. Begreep dat er een kortingsactie was voor NAC-supporters, dus het uitvak zal wel nagenoeg volzitten. Daarnaast zouden er veel andere verenigingen komen, volgens mij kunnen we dus wel op zo'n 23.000 toeschouwers rekenen.

Specifieke sfeeracties? Geen idee.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:36:32 #195
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57448549
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:32 schreef JH87 het volgende:
Specifieke sfeeracties? Geen idee.
Gewoon keihard schreeuwen toch? En vooraf de Sirtaki
pi_57448577
En de wave natuurlijk.
pi_57448593
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Jaloers?

Ik duld geen tegenspraak.
pi_57448699
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef JH87 het volgende:

[..]

Jaloers?

Ik duld geen tegenspraak.
Tegenspraak op een vraag?

Ja, ik ben jaloers, ik had ook wel 11 miljoen van de gemeente willen krijgen
pi_57448741
Ik probeerde de discussie in defranseslag-stijl in de soep te laten lopen. Maar volgens mij ben ik daar nog niet zo goed in.
pi_57449003
Op naar Fase 2...
Er moet nog wat meer gebeuren en geregeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')