Ik snap dat niet he.. Dan gaat het al kut met je club in zo ongeveer elk aspect mogelijk, de club waarvan je zegt te houden, ga je doordeweeks al zitten lamballen op de training (dat maak ik zo op uit de woorden van Aad De Mos), en dan word je op de bank gezet voor the good of the team, ga je je als een mongool gedragen door terug naar huis te gaan

Lekker voor de teamspirit en uitstraling...
Maargoed, excuus is gemaakt, zijn allemaal volwassen mannen (edoch voetballers), dus is na morgen wel weer klaar.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik blij ben dat we ook een keertje geluk hebben, goede inzet is getoond gisteren, we weer links staan en Gonzalo Lorca éindelijk z'n doelpunt heeft en nog een rete belangrijke, ook dankzij een goede aktie + voorzet van Claudemir. Lijken mij twee jongens voor de toekomst, want dat Gonzalo Lorca meer en beter kan dan dit heeft hij in Zuid-Amerika al bewezen, zal wel wat meer tijd nodig hebben.
En hoe deed Balázs Rabóczki het verder? Hij zat er leluk dichtbij tijdens de penalty, maar verder (gelukkig) niet meer gezien in de samenvatting.