Het enige wat wij zouden kunnen doen is een PM de deur uit doen, want om iemand een ban te laten krijgen heb je duidelijke argumenten nodig. En die zijn er op dit moment voor de FA's niet. Meer kunnen wij niet doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee inderdaad zijn post zijn erg sfeerbevorderend.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kun je mij FA maken, dan is het zo opgelost met die spielerij.
Zoals ik al zei, ik erger mij er ook dood aan. Zie het Huntelaar topic; niet ingaan op argumenten, oneliners, zelf geen argumenten geven, kortaf zijn, etc. Maar niks dat niet mag volgens de Policy. Het is een lastig geval, ook voor ons. Ik weet hoe het al die vorige keren ging, toen zijn er ook topics doorgelezen, maar het was allemaal niet ernstig genoeg. En dat is het nu eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:37 schreef Messenga het volgende:
Je weet zelf ook hoe irritant het is. Eigenlijk zou een FA even een willekeurig topic moeten doorlezen tussen bijvoorbeeld jou en DAM.
Opsomminkje..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik erger mij er ook dood aan. Zie het Huntelaar topic; niet ingaan op argumenten, oneliners, zelf geen argumenten geven, kortaf zijn, etc. Maar niks dat niet mag volgens de Policy. Het is een lastig geval, ook voor ons. Ik weet hoe het al die vorige keren ging, toen zijn er ook topics doorgelezen, maar het was allemaal niet ernstig genoeg. En dat is het nu eigenlijk ook niet.
quote:
plus venomsnake en Vaduzquote:
Merci.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ziet er inderdaad mooi uit
Yup, bedankt.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wennen aan zo'n lege index. Alle topics staan nu veel hoger.
Puik werk.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:
Zo beter sir?
Zou TerroRobbie boos zijn dat er geen FC Den Bosch banner is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
met een mooie banner van Ray erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |