Dat zou al een stuk schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Op zich zo'n [EK08] voor die EK topics zou wel wat helpen qua overzicht. Ook voor het kicken van de topics straks. En dan kan TR alles waar dat voor staat gewoon negeren.
Eerlijk gezegd ben ik het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand het toejuicht. Niemand weet meer waar hij / zij aan toe is. Of een bepaald topic wel of niet kan. Vroeger was het tenminste duidelijk, opsomtopics die nergens toe leiden, (ver)zoekjes, onzin etc werd allemaal niet geaccepteerd. Er waren bepaalde standaarden waaraan een topic moest voldoen. Tegenwoordig is een OP van 1 regeltje waarin je ook nog eens iemand tracht te beledigen al voldoende. Kwantiteit boven kwaliteit. En of het door de beugel hangt af van het humeur van de dag van een mod. Ook al hebben ze nog niet zo lang ervoor in een beide identieke zaak tot iets heel anders besloten.
PM's geloof ik ook weinig vanOf diegene wil mod worden zeker
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik het hier wel mee eens
Ik juich toe hoe het nu gaat, al is niets of niemand perfect natuurlijk. Ik zal in de toekomst vast nog wel eens kritiek hebben maar ik vind het hier weer veel leuker dan eind verleden jaar... De oorlog lijkt voorbij zeg maar....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
... De een juicht hoe het nu gaat toe, een ander niet.
Je had ook kunnen vragen hoe ik dat dan bedoel ipv te stellen dat ik niet weet waar ik het over heb, ook al heb ik het over mezelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
De prive oorlogjes die jij met jan en allemaal voert hebben niks met het beleid op VBL te maken.
Die TT was gewoon vragen om problemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar klopt "Gezelligheid troef!" toch echt!
ow ok. ik dacht letterlijk. dom van me.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat bedoel ik natuurlijk niet letterlijk... er staat ook "zeg maar" achter...
Ja, ik had me ook meteen terug kunnen trekken en dan was er geen "oorlog" geweest. Maar dan had het er hier in VBL nu een heel klein beetje anders uitgezien omdat ik dan geen bijdrage aan VBL had kunnen leveren. En ja, ik denk dat ik ook best wel wat positiefs aan VBL heb bijgedragen, ondanks en dankzij mijn "oorlog"...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef Grulez het volgende:
Maar daarmee impliceer eigenlijk je dat je er zelf ook debet deel aan bent ('waar twee vechten...').
Zoals?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En ja, ik denk dat ik ook best wel wat positiefs aan VBL heb bijgedragen, ondanks en dankzij mijn "oorlog"...
pff, ik heb regelmatig posts gemaakt die nergens op sloegen en/of die ik beter niet had kunnen maken en ik wil mezelf helemaal niet op de borst kloppen of zo, maar ik heb zo nu en dan toch ook best wel wat zinnigs gezegd en als je dat hebt gemist of niet wil zien dan heb je pech...quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pff, ik heb regelmatig posts gemaakt die nergens op sloegen en/of die ik beter niet had kunnen maken en ik wil mezelf helemaal niet op de borst kloppen of zo, maar ik heb zo nu en dan toch ook best wel wat zinnigs gezegd en als je dat hebt gemist of niet wil zien dan heb je pech...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |