Ik vind de Dark roast best te pruimen, de rest valt mij ook wat tegen. Vooral alle hippe Keniaanse smaakjes enzo, dat is echt zonde van het geld.quote:
zeker praktischer maar ik heb het begin van dit jaar hier een koffiezetapparaat gekocht, om toch lekker iedere dag een bakje te drinken, en ik vind het toch ook wel wat hebben zo koffie zetten, 5 minuten wachten en dan heerlijke koffie geur door mn kamer te hebben!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind de Dark roast best te pruimen, de rest valt mij ook wat tegen. Vooral alle hippe Keniaanse smaakjes enzo, dat is echt zonde van het geld.
Maar ik drink ook graag gewoon DE koffie hoor, maar Senseo is gewoon veel praktischer.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hot dogs... anders weet ik niet
Dat 48 uur lang, zonder te stoppenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]48 uur over 1400 km dat is maar 29 km per uur fietsen!
[..]
ik vind senseo niet zo lekker
dus?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat 48 uur lang, zonder te stoppen
oehoeo yeaheeaaah!quote:
Goed punt, even een was aanzetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemiddag allen
Ik eet nu lekker een tosti. Je zou denken een vrije dag wat fijn.. maar ik heb al 3 wasmachines erdoor, de boodschappen binnen en moet nu nog boven schoonmaken.. bah!
Ja, gelijk heb je. Maar ja, hier wonen 3 mensen die allemaal op andere tijden koffie drinken, meestal moet het dan ook nog snel, dus dan is het niet de moeite om normaal koffie te zetten. Helaas hebben we ook geen normaal apparaat meer, eigenlijk zou ik er een moeten kopen en op mijn kamer neerzetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker praktischer maar ik heb het begin van dit jaar hier een koffiezetapparaat gekocht, om toch lekker iedere dag een bakje te drinken, en ik vind het toch ook wel wat hebben zo koffie zetten, 5 minuten wachten en dan heerlijke koffie geur door mn kamer te hebben!
Drie wasmachines!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemiddag allen
Ik eet nu lekker een tosti. Je zou denken een vrije dag wat fijn.. maar ik heb al 3 wasmachines erdoor, de boodschappen binnen en moet nu nog boven schoonmaken.. bah!
Een kroket?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:53 schreef Goover het volgende:
Geen frikandel! Komt wel in de buurt... (nu moet het simpel zijn!)
Dat heb ik dus ook gedaan, er staat hier op de verdieping wel een koffiezetapparaat maar die durf ik niet aan te raken!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, gelijk heb je. Maar ja, hier wonen 3 mensen die allemaal op andere tijden koffie drinken, meestal moet het dan ook nog snel, dus dan is het niet de moeite om normaal koffie te zetten. Helaas hebben we ook geen normaal apparaat meer, eigenlijk zou ik er een moeten kopen en op mijn kamer neerzetten.
het goede antwoord was al gegeven!quote:
Ik zocht maar kon niet vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het goede antwoord was al gegeven!
Ik moet nog tot half 6quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik vind dat ik voor vandaag maar snel moet stoppen, nog een dik uur en dan ga ik het voor gezien houden.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet nog tot half 6Moet maar een keer aan school beginnen denk ik
Ik tot 17:00 vandaagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet nog tot half 6Moet maar een keer aan school beginnen denk ik
nee!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zocht maar kon niet vindenForgive me?
Wanneer is pasen eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig...Ik heb zin in pasen... weer een keer dagje vrij..
Zondag 23 maart en maandag 24 maart.. Hoe lang lopen jullie eigenlijk al stage/werk ofzo? Missen jullie die vakanties niet? Net als nu, voorjaarsvakantie..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wanneer is pasen eigenlijk?
Ik heb bijna 5 maand stage gelopen in Berlijn, van april tot 9 augustus en 1 augustus zat ik in Zweden, hier heb ik een beetje vakantie, maar in berlijn heb ik in totaal een weekje vakantie gehad denk ik. Maar daarentegen was voor mij de hele periode in Berlijn een vakantie met wat verplichte dingen erin. Leven in zo'n wereldstad is geweldig!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zondag 23 maart en maandag 24 maart.. Hoe lang lopen jullie eigenlijk al stage/werk ofzo? Missen jullie die vakanties niet? Net als nu, voorjaarsvakantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |