Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niks is een groot woord hoor! Kheb alleen nog geen concrete plannen!
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik kom op het moment even liever niet in Rotterdam. Teveel memories enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je naar de museumnacht in Rotterdam?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, D_H, ben je toevallig homo ofzo? Want de meeste mannen kunnen _niet_ multitasken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
De metrosexuele man doet echter wel een poging....
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maartquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Yay, kan je een normaal ritme gaan ontwikkelen!
Ohw. Noujaquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yay! en ik heb net de nachtdiensten van een collega voor zaterdag t/m woensdag overgenomen zodat ik naar één of andere fokmeeting kan komen eind maart
Dus ik kan beter in dit ritme blijven
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:25 schreef Tezz het volgende:
Is het vanavond al finale van Wie is De Mol??
Ik heb geen video en geen dvd waarmee ik kan opnemen. Ik vertrouw volledig op www.uitzendinggemist.nl.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik heb de video geprogrammeerd daarop.
Uhhh????quote:Hete Gratis Films (+18)
Gratis complete films in echt alle categorieen. Downloaden via 1 sms.
www.HeteDownloads.com
quote:Gratis Hete Paginas
De grootste collectie van echt de spannendste sites. Gratis previews.
www.hetepaginas.com
Ik heb deze onderaan de pagina:quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik trouwens de enige die extreem foute googleads krijgt hier?
Inderdaad. En dan nog met leesbril.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Bloes en Golfer hun monitoren op 800x600 hebben draaien omdat ze anders de kleine lettertjes niet kunnen lezen.
MetroMultitaskMotorMuisquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Studiebreak!!!![]()
Ik ben tegelijk aan het studeren, cursus volgen en aan het Fokken
Ik heb jouw ads.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ads voor contactadvertenties, vrijgezelle mannen, vrijgezelle vrouwen en single meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |