Ik heb pas deze gekocht. Erg vet ding! Dealextreme heeft dezelfde heli te koop, het prijsverschil is zo'n 35 euro alleen krijg je waarschijnlijk met invoerrechten te maken omdat het product duurder is dan 22 euro.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil nog zo´n RC heli of vliegtuig kopen, iemand een goede?
Jij kan beter op IQ tester zoekenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Daar heb je een etiket voorLekker loos ding dan...
quote:
22 idd, maar ik heb al een aantal keer voor 200 euro via DX laten opsturen en ze houden het nooit tegenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar zou zomaar ook 22 kunnen zijn
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
22 idd, maar ik heb al een aantal keer voor 200 euro via DX laten opsturen en ze houden het nooit tegen
Ik heb dus gewoon altijd pech als ik dat hierzo leesquote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.
Amerikaanse Ebay? (ik vind daar namelijk allleen maar mensen die binnen Amerika verzendenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet inderdaad echt pech hebben om gepakt te worden. ik koop behoorlijk veel spullen in azie en de VS, via ebay en zo, en mijn inschatting is dat ongeveer 1 op de 10 pakjes gecontroleerd wordt.
Als je ze een mailtje stuurt met de vraag of ze naar Europa sturen is het 99/100 keer ''Ja'', is het verzenden alleen stukken duurder.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Amerikaanse Ebay? (ik vind daar namelijk allleen maar mensen die binnen Amerika verzenden)
Laatste offtopic: wat is het gemiddelde bedrag voor een pakje/ doos naar Nederland?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je ze een mailtje stuurt met de vraag of ze naar Europa sturen is het 99/100 keer ''Ja'', is het verzenden alleen stukken duurder.
www.usps.comquote:Op maandag 3 maart 2008 16:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Laatste offtopic: wat is het gemiddelde bedrag voor een pakje/ doos naar Nederland?
En van Hong Kong naar Nederland 0 - ?? kg voor ¤0,00quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:08 schreef YourBuddy het volgende:
Vanuit Nederland naar China een pakket sturen kost:
0-2 kg - ¤ 22,95
2-5 kg - ¤ 32,45
5-10 kg - ¤ 54,45
10-20 kg - ¤ 99,95
Retourservice - ¤ 37,50
Uitklaringsservice - ¤ 5,00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |