Nog 4 zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef dapluiz het volgende:
Nog 3 afleveringen voor de pauze :/
http://youtube.com/watch?v=qamB26x6odsquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:41 schreef Shrien het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook even vervelend in het spel.. de tering. WAAAAAALLLTTT
Jouw hoofd is suf!quote:
Hahah die right nowquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef Ridley het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=qamB26x6ods
(hele filmpje kijken, vanaf 1:40 wordt het echt hilarisch)
Juliet's hoofd is sufquote:
Ja hequote:
+5 voor Ridley.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef Ridley het volgende:
[..]
Juliet's hoofd is suf [afbeelding]
Echt een duf personage, van mij mag ze er wel uit.
Dat zou best kunnen.. als je de eerset desmond centric aflevernig bekijk zie je dat met zo vrouwje praat over die zeilboodreis van widmore industries.. dan laat hij zo folder zien daar staat ook op Widmore blabla.. industrialist philantropist, zou best eens banden kunnen hebben met Hanso Foundation en dus Dharma.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef Treveo het volgende:
Symer, als ik goed snap: Het bedrijf van Penny's vader, Widmore, heeft zo'n vliegtuigwrak + lijken gefaked zodat het lijkt dat 815 gewoon neergestort en "gevonden" is. Volgens mij betekent dit dat het bedrijf van Penny's vader samen werkt met de Hanso Foundation wat het bedrijf achter Dharma is?
Zag ik het goed dat het vader van Jack was in het hutje toen Hurley hem vond en naar binnen keek? Het leek er ook op dat Locke er ook was?
Idd. Wat Solidslayer zegtquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef Treveo het volgende:
Symer, als ik goed snap: Het bedrijf van Penny's vader, Widmore, heeft zo'n vliegtuigwrak + lijken gefaked zodat het lijkt dat 815 gewoon neergestort en "gevonden" is. Volgens mij betekent dit dat het bedrijf van Penny's vader samen werkt met de Hanso Foundation wat het bedrijf achter Dharma is?
Zag ik het goed dat het vader van Jack was in het hutje toen Hurley hem vond en naar binnen keek? Het leek er ook op dat Locke er ook was?
Heerlijk tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lost kennende weinig tot geen antwoorden en een shitload aan vragen
Absoluutquote:
Julietquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Juliet
DesmondIk heb hem gemist
Er staat een b teveel in de OP.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Juliet [afbeelding]
Desmond [afbeelding] Ik heb hem gemist [afbeelding]
Er staat een b teveel in de OP.
Jaaa, Desmondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |