man ik speel al een uur op TV2 Wakequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
IP TV met Frankie
Ik kom ook IJs, ik haal Kev ook wel overGister was leuk dus ik heb er wel weer zin in. Opschieten Inco!
hier de link:quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier is mijn verhaal over Vista, PB en BF2.
Heb je trouwens een linkje van dat forum voor me. Ik geloof namelijk dat ik PB ook weer moet updaten. Staat me nog iets van bij dat tijdje geleden het bij mij ook niet meer werkte..
kheb zelf alleen deze gedaan en toen deed alles het weer, ohja en de PB map leeg gemaakt niet verwijderd alleen inhoud leeg gemaaktquote:ik heb hier de oplossing voor je ( had precies hetzelfde probleem )
verwijderd je PB map ( in je cod 4map)
uninstall PB via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
dan instaleer je de pb mapje opnieuw via deze tool http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe
en dan instaleer je PB weer via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
EDIT !
LOL ben net weer gekicked door PUNKBUSTER , dus ik heb nog steeds hetzelfde probleem !
Alle laffe honden zaten al in het oostenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alle laffe honden zaten al in het oosten
Feyenoord speelde ook niet goed hoor, daar niet van, maar als je als ploeg in een wedstrijd waarin je eigenlijk gelijkwaardig bent vanaf de 60e minuut al tijd gaat lopen rekken om een gelijkspel er uit te halen (in een fucking beker-wedstrijd) dan ben je gewoon een kut-ploegquote:
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
Ken je klassiekersRuben heeft toen wel eens een hele guide gemaakt over hoe je het spel moest spelen en dan vooral over hoe de commander niet moest spelen
![]()
ksssssst ksssssssssstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:16 schreef ursel het volgende:
Yeah.. NAC komt op bezoek..
Gelukkig wel weer thuis, dus ben benieuwd..
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef i-spy24 het volgende:
En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
UK] UnitedKillerz Karkycarnage infantry multiplay [Play]
IP: 193.33.186.167:16567 Players: 37/44 (average: 11.89) Bots: 0
Map: Strike At Karkand (1250)
Consecutive Failed: 0 / 82
Game: BattleField 2
Last Updated: 10m05s ago (cached: 1s) Month Uptime: 95.4579% (1303 / 1365)
Last DB Update: 10m05s ago (last check: 1s) Added: 52 days ago
Dat dacht ik gisteren ook toen ik zag dat de 2-1 viel... het leek wel de CL finale !!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:51 schreef Keltie het volgende:
En wat doen onze grote vrienden op het veld -> Vieren. En wat doen onze tribunes -> Vieren en wat zouden we moeten doen -> Schamen.
Dus... Gezien het bedrag wat ik per jaar naar Rotterdam stuur, is dan een beetje inzet teveel gevraagd?quote:
Geen geld meer naar Rotterdam overmaken dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus... Gezien het bedrag wat ik per jaar naar Rotterdam stuur, is dan een beetje inzet teveel gevraagd?
Die gasten krijgen ervoor betaalt dus het is hun werk. Als jij keer op keer als een lamme zak op je werk verschijnt krijg je ook klachten, dat is voor hun niet anders omdat het toevallig "maar" voetbal is.
Je bent toch maar een nummertje eyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geen geld meer naar Rotterdam overmaken dat zal ze leren!
Mwah, zo ziek ik het niet echt eigenlijk (betalen -> rendement). Een supporter zal het anders zien dan een speler (op Bronckhorst en Buijs na waarschijnlijk) en dat is dat je trots moet zijn dat je voor Feijenoord mag spelen en daardoor ook altijd je volle 100% moet geven...quote:Ik snap je punt wel, en wellicht ook terecht. jij als support betaald een soort van aandeel in de club en wil daar toch rendement van zien.
Mjah, Feijenoord is een onderdeel van m'n leven... Dat gaat voorbij "het is maar een spelletje".. Maar dat valt ook wel aan m'n rug te zienquote:Maar het fascinerende vind ik altijd hoe de frustratie op kan lopenen dat is meer omdat ik het slechts als een spelletje ziet
Nee, hij niet. Bij sommige bedrijven heb je dat niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jij keer op keer als een lamme zak op je werk verschijnt krijg je ook klachten
Nee, hier kan je gewoon als een lamme zak binnenkomen en het valt toch niet opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee, hij niet. Bij sommige bedrijven heb je dat niet..
Volgens mij moet je zelfs een lamme zak zijn wil je er aangenomen worden..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee, hier kan je gewoon als een lamme zak binnenkomen en het valt toch niet op
Uhm.......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs een lamme zak zijn wil je er aangenomen worden..
ja pik, ik keek in het LB waar je speelde > ik daar heen > no punaniquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je een uurtje eerder was gekomen hadden we samen kunnen spelen
Nou lieverd, dan heeft het LB een vertraging van een half uurquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja pik, ik keek in het LB waar je speelde > ik daar heen > no punani
dat blijktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou lieverd, dan heeft het LB een vertraging van een half uur
Kloptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat blijkt![]()
maar wel een n00bserver zeg, heb drie rondjes gespeeld en drie plakken mee naar huis genomen
Speel je toch ook weer een keertje. Good old timesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil ook pwnen!
Hell yeah!quote:Rockstar: 'GTA IV uitspelen duurt 100 uur'
Om Grand Theft Auto IV uit te spelen, zul je zo'n 100 uur nodig hebben. Dat beweert een woordvoerder van Rockstar London. Je kunt er sneller doorheen ploegen, maar als je een beetje de tijd neemt voor deze game en de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat, zul je toch al snel 100 uur bezig zijn, aldus de woordvoerder.
Bovendien zal de grens tussen story-missies en zij-missies minder duidelijk zijn, zo meldt de woordvoerder. Dit komt omdat je ze beiden start met je mobiele telefoon. Wel zullen er meer echte story-missies zijn.
De mobiele telefoon van Niko Bellic is hét centrum van GTA IV. Met de mobiele telefoon kun je missies starten, maar ook afspreken met vrienden in een lokale bar, of een date regelen met je vriendin. Daarnaast start je via je mobieltje de multiplayer mode.
Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor deXbox 360 en Playstation 3.
Dus je moet je met mobiele telefoon inbellen op je eigen XBOX..quote:
Ik koop hem uiteraard voor de Xbox 360. Heb de S.E. al 1,5 jaar in de pre-order staan bij Dynabytequote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
http://www2.sport.nl/fbarchief/show.php3?id=116
Er is een kans dat de sportfysio er wat mee kan maar zo niet dan is een operatie de enige oplossing mocht ik door willen blijven lopen
Dan zal je wel de hoofdprijs gaan betalen of niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik koop hem uiteraard voor de Xbox 360. Heb de S.E. al 1,5 jaar in de pre-order staan bij Dynabyte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |