abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57030754
Daar hadden we het gister op het werk over. Wat zou je doen met die laatste 48 uur?

Ik denk dat ik LSD of heroïne ofzo zou nemen. Dan kan dat hele vergaan van de wereld me hopelijk weinig schelen en eindig ik toch nog met een goed gevoel.
pi_57030827
Naar buiten lopen, en die laatste 48h midden in het bos zitten en nadenken.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_57030910
Dan zou ik die mensen opzoeken die ik nog een laatste keer wil zien, en dan met zn allen naar Noorwegen. Dan heb ik daar waarschijnlijk nog 3 uurtjes om gezellig op een rotsje van een joint te genieten.
Hoewel ik dat misschien nog liever alleen doe. Ik denk niet dat ik er verdrietig van zou zijn iig.
Maar wel weer zovan; waarom IK nou weer, iedereen mocht zn leven uitleven en ik blijf hangen in mn tienerjaren.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_57030952
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dan zou ik die mensen opzoeken die ik nog een laatste keer wil zien, en dan met zn allen naar Noorwegen. Dan heb ik daar waarschijnlijk nog 3 uurtjes om gezellig op een rotsje van een joint te genieten.
Hoewel ik dat misschien nog liever alleen doe. Ik denk niet dat ik er verdrietig van zou zijn iig.
Maar wel weer zovan; waarom IK nou weer, iedereen mocht zn leven uitleven en ik blijf hangen in mn tienerjaren.
Je bent dan in elk geval niet de enige.
pi_57030961
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik LSD (...) ofzo zou nemen.
Dat worden dan keiharde laatste dagen
pi_57030968
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Dennehy het volgende:
Naar buiten lopen, en die laatste 48h midden in het bos zitten en nadenken.
Waarover dan? Nadenken lijkt zo zinloos in het licht van het vergaan van de wereld.
pi_57031047
Doorgaan waar ik mee bezig was, het is waarschijnlijk toch niet waar.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:40:05 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57031048
Iets met meisjes
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57031085
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:40 schreef Rekkie het volgende:
Doorgaan waar ik mee bezig was, het is waarschijnlijk toch niet waar.
Ontkenningsfase.

Dude, het is een hypothetische vraag. We gaan er dus even vanuit dat het ontegenzeggelijk waar is. Vandaar 'weet'.
pi_57031109
Ik zou iig weer beginnen met roken, en ws. nog even snel alle cd's+dvd's die ik nog graag wilde hebben gaan kopen..
Besef dat dit een weinig zinvolle invulling van m'n laatste dagen lijkt, maar 't zijn de eerste verlangens die bij me opkomen..

(kort samengevat dus gewoon het laten varen van zelfbeheersing..)
pi_57031137
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef Maartel het volgende:
Ik zou iig weer beginnen met roken, en ws. nog even snel alle cd's+dvd's die ik nog graag wilde hebben gaan kopen..
Besef dat dit een weinig zinvolle invulling van m'n laatste dagen lijkt, maar 't zijn de eerste verlangens die bij me opkomen..
Het is waarschijnlijk niet nodig om die CD's te kopen aangezien het winkelpersoneel vast niet blijft werken, dus je kunt gewoon gaan plunderen. Ben je vast de enige, want heel zinvol is het idd niet.
pi_57031151
nou ja, dan heb je in ieder geval wel een stuk minder zorgen in de kop. Want dat doet er dan toch niet meer toe
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Donald Duck held donderdag 28 februari 2008 @ 11:45:01 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57031178
met kristel spelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57031212
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk niet nodig om die CD's te kopen aangezien het winkelpersoneel vast niet blijft werken, dus je kunt gewoon gaan plunderen. Ben je vast de enige, want heel zinvol is het idd niet.
Niet als je zelf de enige bent die het weet.
pi_57031254
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ontkenningsfase.

Dude, het is een hypothetische vraag. We gaan er dus even vanuit dat het ontegenzeggelijk waar is. Vandaar 'weet'.
Dat zou ik doorgaan met waar ik mee bezig was, aangezien het waarschijnlijk toch niet waar is.
pi_57031261
Hard bier drinken en alles zeggen wat ik ooit al een keer heb willen zeggen.

O.a. tegen huisgenote: teringtakkewijf, wanneer wordt je eens volwassen en stop je met het lastig vallen van mij met je ontzettend niet-interessante verhalen?
pi_57031280
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

En ik ben zelf nog dat winkelpersoneel ook

Ik kan ook nog wel andere dingen bedenken, maar veel activiteiten zou ik toch eerder doen als de wereld over 2 weken zou vergaan ofzo... In die 2 dagen nog beginnen aan het maken van een reis/film/relatie of ander project wat ik toch niet fatsoenlijk af kan ronden lijkt me alleen maar frustrerend.. dan ben je je laatste uren veel te bewust bezig met beseffen van wat je allemaal wel niet zult gaan missen.. Dan ga ik toch liever voor de korte termijnbevrediging..
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:49:28 #18
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_57031281
Gewoon in Nederland blijven. Hier gebeurt alles toch pas 50 jaar later.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_57031299
Ik zou weer beginnen met roken, stomdronken worden en joints roken.

En naar het strand. Geen idee waarom.
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
pi_57031309
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:48 schreef VonHinten het volgende:

O.a. tegen huisgenote: teringtakkewijf, wanneer wordt je eens volwassen en stop je met het lastig vallen van mij met je ontzettend niet-interessante verhalen?
Even andermans laatste 48 uur bederven
pi_57031366
moordend en verkrachtend langs meisjesinternaten trekken. En alvast de leesmap opzeggen.
Mu!
pi_57031401
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:46 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Niet als je zelf de enige bent die het weet.
Ik ging er vanuit dat het wereldwijd bekend is en dat iedereen het weet.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:54:08 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57031415
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef Juup© het volgende:
Mezelf klem zuipen ofzo.
precies
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57031418
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Maartel het volgende:

[..]

Even andermans laatste 48 uur bederven
Geloof mij, ze heeft iemand nodig die dat tegen haar vertelt.
pi_57031514
Ik zou denk ik niet vet uitbundig gaan doen, stel dat het een hoax blijkt. Ben je mooi de lul . Maybe een paar dingen doen die ik nog wil doen maar nog op de langetermijnplanning heb staan. Kijken hoeveel adrenaline ik aankan enzo .
pi_57032024
ik zou gaan verhuizen... Mars schijnt mooi te zijn rond deze tijd
pi_57032922
Ik denk dat ik gewoon achter de computer blijf zitten...
En drie keer zoveel zou blowen...

En al mijn laatste geld uitgeven aan big mac's en milkshakes, gewoon omdat het kan.
pi_57033010
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef kyraaa het volgende:
Ik denk dat ik gewoon achter de computer blijf zitten...
En drie keer zoveel zou blowen...

En al mijn laatste geld uitgeven aan big mac's en milkshakes, gewoon omdat het kan.
Ik zou dan eerder bij een schandalig duur restaurant gaan eten. El Bulli of de Librije ofzo. Maar ja, of die koks er nog veel zin in hebben...
pi_57033018
quote:
Daar hadden we het gister op het werk over. Wat zou je doen met die laatste 48 uur?

Ik denk dat ik LSD of heroïne ofzo zou nemen. Dan kan dat hele vergaan van de wereld me hopelijk weinig schelen en eindig ik toch nog met een goed gevoel.
Ik zou je aanraden om in elk geval nog één keer The Big Lebowski te kijken.
pi_57033041
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:03 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik zou je aanraden om in elk geval nog één keer The Big Lebowski te kijken.
Ik dacht 't niet.
pi_57033042
ik ben niet zo'n culinair hoogstandje, doe mij maar gewoon een big mac, wat frietjes, een milkshake en wat kipnuggets en ik ben tevreden. Ik hou niet zo van die sjieke restaurants
pi_57033309
Ik denk dat als iedereen het weet, de chaos zo groot is dat ik dan thuis zit de verschuilen voor de rondvliegende kogels en projectielen. En velen met mij.
pi_57033434
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat als iedereen het weet, de chaos zo groot is dat ik dan thuis zit de verschuilen voor de rondvliegende kogels en projectielen. En velen met mij.
Het zou een interessant psychologisch experiment zijn.
pi_57033469
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het zou een interessant psychologisch experiment zijn.
Inderdaad.
Maar je kunt wel ongeveer raden wat er gebeurt als alle remmingen van de mens er niet meer zijn.
pi_57033492
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Inderdaad.
Maar je kunt wel ongeveer raden wat er gebeurt als alle remmingen van de mens er niet meer zijn.
Ik denk ook dat ik het kan raden, maar misschien zouden we wel verrast worden en gaat het anders dan we denken.
pi_57033693
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:48 schreef VonHinten het volgende:

Volgens mij is mijn nichtje jou huisgenoot, ik heb je weleens gezien op een foto van haar
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:29:38 #38
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_57033736
De mensen opzoeken waar ik imo het dichts bij sta om samen met hen het einde te laten naderen.
Hoewel dat wel eens verontwaardiging zou kunnen opleveren bij andere mensen waar ik dan niet naartoe zou gaan terwijl ze het wel zouden verwachten, maar met 48u te gaan laat ik m'n egoistische kant wel zien denk ik.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:38:06 #39
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_57033970
Een integrale voorstelling van Richard Wagner's Ring des Nibelungen bezoeken.

Het einde van de wereld moet dan maar even wachten.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_57034062
geen idee.... een cursus gitaarspelen heeft dan ook niet veel zin meer he.

Ik denkkkk dat ik dannnn .... sja.. rare vraag eigenlijk. lekker uit eten gaan nog even ofzo, iig heb je geen rubbertje meer nodig bij het sexen.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_57034089
naar bed gaan met een gast waar ik al te lang gek op ben.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:43:16 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_57034101
Een goede back-up maken.
Leuker kan ik het niet maken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_57034173
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:42 schreef SZRR het volgende:
naar bed gaan met een gast waar ik al te lang gek op ben.
Say friday, 21.00h? Neem jij de koekenpan mee?
pi_57034399
Ik zou nog wat dingen recht gaan zetten met wat ooit mn beste vriendin was.
Nu niet meer, door mijn eigen jaloezie en toedoen. Ik mis der behoorlijk, en zij heeft het er ook moeilijk mee.
Schopje R&P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_57034464
Zou me fantasieen werkelijkheid laten worden
pi_57034470
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zou nog wat dingen recht gaan zetten met wat ooit mn beste vriendin was.
Nu niet meer, door mijn eigen jaloezie en toedoen. Ik mis der behoorlijk, en zij heeft het er ook moeilijk mee.
Schopje R&P
Dat zou ik gewoon nu doen als ik jou was.
pi_57034478
mijn superman pak aantrekken en de wereld gaan redden!
pi_57034569
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zou ik gewoon nu doen als ik jou was.
Nah dat gaat niet zomaar.. heb haar vertrouwen behoorlijk beschaidgt en zelf toentertijd de vriendschap beindigd.. Na een tijdje het opnieuw geprobeerd maar toen liep het wéér mis.
Ook al weet ik dat het dit keer wél goed gaat, en ik haar heel erg mis.. Ze ziet me al aankomen
Ze vergeeft me dat ws nooit meer, maar met een einde van de wereld is er toch wat meer emotie he, dus that should do it
'And I called your name,
pi_57034579
Voorderest zou ik die chick op mn werk een keer goed nemen, of ze nou wil of niet
'And I called your name,
pi_57034624
quote:

lsd en heroine in een zin noemen is niet zo een slim idee..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')