quote:
Adblock Plusquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef tripack het volgende:
die google ads zijn echt droog soms:
[..]
Ik zie versieren toch graag anders hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Is het ook niet, eerder slijmerig![]()
Het is wel origineelquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie versieren toch graag anders hoor
Dat dan weer wel!quote:
* lynda geeft droxz een slingerquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie versieren toch graag anders hoor
denk dat je nu wel in de buurt komt jahquote:
Hahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Ej schat, ik slijm je even onder hoor!
* Dr.Droxz bedankt Lynda, krijg ik nu ook nog een toeter?quote:
eetze! Denk dat ik over een half uurtje ga eten.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz bedankt Lynda, krijg ik nu ook nog een toeter?
WL, bedankt he!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon ding ?![]()
[ afbeelding ]
Thx! Daar was ik nou echt al jaren naar opzoek!quote:
zijn da nou K3 toeters?quote:
ja je bent niet vooruit te branden vandaag!quote:
en dat vind je vervelend?quote:
Bingoquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
en dat vind je vervelend?
ow wacht je hebt die detacheringsklus
Dat dan weer wel... echt geen energie vandaag... heeft iemand een zaag voor me?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je bent niet vooruit te branden vandaag!
hmmm jah altijd vervelend wanneer je ver weg moet.... zo heb ik een tijd in utrecht gewerkt en in amsterdamquote:
Ja daarom en zit al niet helemaal lekker in mijn vel vandaag, dus dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm jah altijd vervelend wanneer je ver weg moet.... zo heb ik een tijd in utrecht gewerkt en in amsterdam![]()
altijd te vroeg uit me bed moeten komen
wat voorn klus is het?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom en zit al niet helemaal lekker in mijn vel vandaag, dus dat gaat wat worden
Geen flauw ideequote:
spannendquote:
Ja totaal niet dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef tripack het volgende:
[..]
spannenddat helpt ook altijd, wanneer je zo goed geïnformeerd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |