wie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gevoetbald met Martijn Reuser,
hij woonde bij mij om de hoek
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef lynda het volgende:
Sgele dank je.. nu ben ik ook verkouden..
Serieus? Haha heftigquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, het loopt of het loopt nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er bestaat ook geen garantie tot succes. dat kan je toch ook niet verwachten.
ex-ajaciedquote:
ow ken geen ajaciedenquote:
Ik van die tijd nog wel hahahaquote:
Goede morgen!quote:
jij woont neit toevallig bij dat soccer home, waar davids vaak kwam ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan het lezenquote:
Dat waren de godenzonenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik van die tijd nog wel hahaha
Vraag me er tegenwoordig niet meer om trouwens
Haha "Simpsons Quote"quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb mn nieuwe cod4 toetsenbord binnen
[ afbeelding ]
typisch Fok!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
daar gaan we weer
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Kreeg de melding daarnet ook alquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
daar gaan we weer
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
das waarschijnlijk "DOH!"quote:
* Dr.Droxz vind dat niet cool ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda niest over droxz heen![]()
moguh
soccer home? dat zegt me niet...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij woont neit toevallig bij dat soccer home, waar davids vaak kwam ?
Houden zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm mn collega zoekt de hele tijd contact. maar ik reageer niet
dan blijft het lekker rustigquote:
Is het ook niet, eerder slijmerigquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vind dat niet cool ja!
Ik zie dat scherp...zou dat aan mijn oog liggen?quote:
idd , jij speelt vals!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie dat scherp...zou dat aan mijn oog liggen?
quote:Succes bij de meisjes?
Meisjes verkiezen grotere mannen.
Wij maken je tot 10 cm groter!
www.bugarrishoes.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |