Ja maar hij bedoelt "sarcasme"quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
Hahahahahahaha wat een dom varken ben je zeg. Het topic is automatisch dicht gegooid omdat het maximale aantal posts is bereikt. Je moet gewoon een nieuw topic aan maken: Project: Honda Civic Coupé #2 ohw wacht ik kan hem zelfs wel voor je aanmaken whoehoe
Daar was de TS na lang denken inmiddels zelf op gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
Hahahahahahaha wat een dom varken ben je zeg. Het topic is automatisch dicht gegooid omdat het maximale aantal posts is bereikt. Je moet gewoon een nieuw topic aan maken: Project: Honda Civic Coupé #2 ohw wacht ik kan hem zelfs wel voor je aanmaken whoehoe
heb je al een wii gewonne?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef Feitosa het volgende:
Wat jullie doen is sowieso geen tuning . Dat is kitjes schroeven.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
Heb je ooit een nokkenasprofiel naar eigen specificaties laten maken? Of andere turbo,s gebruikt die normaal gesproken niet voor jouw merk auto zijn?quote:
Kerel , pleur op met je stoerdoenerij, zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je ooit een nokkenasprofiel naar eigen specificaties laten maken dan?
Sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:20 schreef AcidBurner het volgende:
en je schrijft nog DT fouten ook nog !!!! .... je verdiend verdient het dus
Ik stel enkel een vraag. Of krenk ik je?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:11 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Kerel , pleur op met je stoerdoenerij, zit niemand op te wachten.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef raulbouli het volgende:
Ik maak mooi project topic en ben helemaal trots en ineens zomaar uit het niets komt er een nieuwe user zijn beklach doen:
Klacht: Mensen die niet kunnen spellen en zichzelf constant tegenspreken zonder dat ze het doorhebben.
Niet nodig, der is genoeg op de markt voor mijn blok en nog goedkoper dan dat ik het kan laten maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je ooit een nokkenasprofiel naar eigen specificaties laten maken? Of andere turbo,s gebruikt die normaal gesproken niet voor jouw merk auto zijn?
TS ik begin je nu al een irritante user te vindenquote:
Ik voel liefdequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
TS ik begin je nu al een irritante user te vinden
Ja idd, echt sarcastisch die dt foutquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:20 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van Sarcasme ?
Dat is humor uit de underground tuning scenequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, echt sarcastisch die dt fout.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:20 schreef AcidBurner het volgende:
en je schrijft nog DT fouten ook nog !!!! .... je verdiend het dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |