Dat hij aan hen verteld zou hebben dat die slet op de stoel zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is brian aan het doen?
wat schuiven ze in jaap zijn schoenen??
Ik weet niet zeker, maar het leek erop dat er een kaartje in de chill lag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel Disana
Hoe weten die ratten dat del op de ontslagstoel zit?
Plasma zeker weer? Flens weer in de bocht?
Ze hebben toevallig weer een kaart gevonden waarop staat dat Amanda op de stoel zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is brian aan het doen?
wat schuiven ze in jaap zijn schoenen??
Ze gaan humoristisch doen over het feit dat ze op de stoel komt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef Scandalous het volgende:
Wat belde Amanda nou door en waarom was het zo hilarisch?
Wat een toevalquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar het leek erop dat er een kaartje in de chill lag.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben toevallig weer een kaart gevonden waarop staat dat Amanda op de stoel zit.
Ja dat Jaap het heeft gezegd.Hoe lang trappen we er eigelijk nog allemaal in.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou kunnen![]()
en dat willen ze dus in Jaap zn schoenen schuiven
Dat was toch zijn hond Dilana? O nee, die bijt ze....... doodquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
Jezus.. die Mike ziet er echt uit als één die de katjes in het donker knijpt
Zodra Amanda kritiek krijgt gaat ze schreeuwen, kijken of ze dan nog gaat lachenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan het helemaal hilarisch maken. Tjongejonge, wat zullen we om ze gaan lachen morgen. Want die twee hebben toch zo'n geweldig gevoel voor humor
Ja, dat wordt weer de vinger op de volumeknop houden morgenavond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zodra Amanda kritiek krijgt gaat ze schreeuwen, kijken of ze dan nog gaat lachen
Tuurlijk. Heb alleen het probleem dat IE regelmatig op fok vastloopt, en dat gebeurde ook nu weer. Gelukkig had ik alles nog onder de copy/paste knop.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Scandalous het volgende:
B: Bereid je erop voor dat ze je op je 8 uur gaan aanspreken, zodat je met humor erop kan reageren
ik heb ook IE (7), nog nooit 1 crash of zo op fok... zal wel geluk hebben denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heb alleen het probleem dat IE regelmatig op fok vastloopt, en dat gebeurde ook nu weer. Gelukkig had ik alles nog onder de copy/paste knop.
Ik vind het leuk zoals het clubje er nu bij zit; echt gezellig. Jammer, Brian (tong-uitsteek-smiley).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |