Helemaal goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:27 schreef vollebollegijs het volgende:
Jep! Got it! Het is het vierwindenhuis in Amsterdam!
[ afbeelding ]
Ik wou het ook net opgeven en toen zag ik het liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef Maizena het volgende:
Hoe kom je d'r op...
Ik had het al opgegeven.
ik had het ook al opgegeven.... wist ook niet dat daar een dorp lagquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik wou het ook net opgeven en toen zag ik het liggen.Volgens mij nu alle gaten van Nederland gezien.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:09 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Maisdoolhof (Malden)
Westerkanaaldijk 7
6581 KC Malden
Telefoon: 06-53772478
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
Theater Spant! Voorheen "'t Spant" Dr. Abraham Kuyperlaan 3 Bussum. Vóór 't Spant staat beeld van dansers van Jits Bakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
Hintje dan maar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet alles verklappen he.![]()
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:10 schreef Maizena het volgende:
't Was niet makkelijk maar toch gevonden...
De Rheezerkamp
camping ground
Rheezerweg 76
Diffelen (Hardenberg), 7795DA
[ afbeelding ]
Ocharm, wie moet daar nou wonen.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:48 schreef Maizena het volgende:
Jaha, was even druk met andere dingen
Wat en waar, weer...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is de Walvis. Een aula in Leidschenveen (Den Haag).
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:17 schreef Induhskaai het volgende:
...
Ook de bewoners van verpleeghuis de Hartkamp werden deze dag in het zonnetje gezet. ‘s Ochtends was er voor alle bewoners een huifkartocht door Raalte. En ’s middags kon er een ritje worden gemaakt met treintje ‘Bello’. Tijdens het ritje werd er een tussenstop gemaakt bij Tivoli, voor koffie of chocolademelk met slagroom en iets lekkers. De medewerkers dagbesteding van de Hartkamp hadden zich voor de gelegenheid in prachtige vlinderpakken gehuld en gingen begeleid door muziek alle afdelingen langs met een traktatie voor de bewoners. Al met al was het een gezellige, geslaagde dag.![]()
Op naar de volgende. Doe maar een pittige. . . . . . . . . .quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Forensische Psychiatrische Kliniek van GGZ-Drenthe te Assen, voormalig Licht & Kracht, gebouw aan de Lindelaan van dit complex. Hoe het gebouw heet weet ik echter niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |