quote:
Ik heb ook niet lang en veel gezocht.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:16 schreef JJH het volgende:
Die foto vanaf het water deed inderdaad het kwartje vallen.
Ik had vandaag trouwens ook geen zin om te zoeken...
beetje slordig van mij inderdaad...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mag ik er trouwens even op wijzen dat Hattem in Gelderland ligt en Delden in Overijssel, itt tot wat de lijst momenteel zegt
Gefeliciteerd . . . . . . . .quote:Op maandag 3 maart 2008 22:25 schreef JJH het volgende:
Vliegveld in Hilversum, maar aangezien je het over een terras had zul je het wel over Restaurant "Het Vliegveld" gehad hebben.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:40 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nieuwbouwwijk 'de Oosteindsche Acker' in Bergschenhoek...
Ik dacht net dat ik gek begon te worden..., maar die poldertjes daar linksboven gaven een beetje een scheef beeld van de omgeving. Ik zweerde echt dat het in Flevoland of Noord-Holland zou zijn.
Leuke huisjes (villa's) trouwens... slechts 6 ton
ik vind je signature trouwens erg sterk, telkens als ik 'm lees moet ik weer glimlachen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Wijk aan Zee en in de cirkel staat een Mammutstand?
Oepsquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, is was de kustplaatsjes toch bij langsgelopen. Zeker over het hoofd gezien
Enneh SpiekerJozef, alweer Twickel? Kijk de lijst eens na die we in de laatste ronde hebben gehad
Doe maar een andere
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef Maizena het volgende:
Nieuwe-Niedorp, vijverweg.
![]()
Dit zijn de families geregistreerd op Vijverweg, Nieuwe Niedorp: Aalbregtse, Baier, Beijer, Brug, Coenen, Crooij, Dammer, Denker, Dommelen, Ganahl, Gast, Grootes, Hoebe, Holtschmidt, Kirschner, Krajewski, Kruizinga, Leuring, Peters, Rigters, Schipper, Sepers, Stein, Veer, Vries, Winkel, Wit, Zens.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Maizena het volgende:
Dat klopt helemaal![]()
Veel te makkelijk dus...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da's Kardinge, in Groningen
(thuiswedstrijd)
Was je me net voorquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da's Kardinge, in Groningen
(thuiswedstrijd)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:11 schreef vollebollegijs het volgende:
Dit is het posttheater te Arnhem, vlakbij station Arnhem Velperpoort.
[ afbeelding ]
Zal zo de volgende posten!
Er zijn tijden geweest dat er dagen tussen opgaves zaten hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef Maizena het volgende:
Okay, helemaal mee eens, maar het duurt soms zo lang...
Zal ik dan maar een nieuwe doen?
Héél onbekend
Zo'n computer heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat er dagen tussen opgaves zaten hoor
Of dat er 48 uur een opgave openstond voordat er hints werden gegeven
Sorry luitjes dat het zo lang duurde, totaaltelling is al gedaan dus daar hoef ik me niet meer aan te wagen. Johnson Wax was inderdaad goed. Nu maar aan de nieuwe opgave wagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |